SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat jouw poes?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je zou het haast denken.quote:
Denk dat als het nog eens zou gebeuren is misschien anders zou reageren. Is wat het is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was degene geweest die hulp was gaan halen of gewoon niks had gedaanIk heb geen fight or flight maar flight or freeze. Heb je niks aan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef crv het volgende:
Ik zie de afbeelding niet, maar ben wel heel benieuwd nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat jouw poes?
Vriendin van me zat in Londen met haar hoofd tussen de metrodeuren, die gingen ineens dicht toen we uitstapten. Ik kon er nog net uitspringen maar zij zat er dus tussen. Iedereen aan die deuren sjorren en naar de voorkant van de metro rennen. Ik stond daar maar een beetje met open mondquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat als het nog eens zou gebeuren is misschien anders zou reageren. Is wat het is.
Een van mijn vrienden was heel erg teleurgesteld in zichzelf dat hij wel die "freeze" respons had.
Misschien was ik gewoon naīef en wilde het even op gaan lossen, kwam er ook pas achter dat het niet zo vriendelijk was dat dat ik de eerste klappen gekregen had. Daarna was ik gelukkig wel ineens erg wakker. Zelfs nog de portemonnee van iemand anders die ze eerder overvallen hadden buit gemaakt. Konden we mooi de taxi naar het ziekenhuis voor betalen.
quote:
Waar blijft het dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb het jullie kan op gestuurd! Hier sneeuwt het al sinds vannacht non stop, mooi uitzicht zo met sneeuw op de bomen en huizen.
O ja ik moet deze week de sneeuwkettingen binnen krijgen, maar nog niks ontvangen. Begint wel hard nodig te worden inmiddelsquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar eens kijken wat voor banden ik op mijn auto heb liggen.
Hier gaat het vannacht sneeuwen.
Zullen wel geen Instagram stories zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben stories aan het schrijven voor een nieuwe epic.
Vast heel leuk project.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel geen Instagram stories zijn.
Ik ben met hetzelfde bezig. Project met de codenaam "Cherry"
Nope, voor een nieuw projectje. Dit zijn de stories voor de MVP, duurt nog even voor het er staat zoals ik graag wil.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel geen Instagram stories zijn.
Ik ben met hetzelfde bezig. Project met de codenaam "Cherry"
Op papier best leuk, maar vrees dat ik ook project manager moet spelen omdat mijn collega graag achterover leunt. Maar mijn voornemen is om mensen die ergens verantwoordelijk voor zijn ook het werk te laten doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast heel leuk project.
Ik durf de codenamen van mijn projecten hier niet eens te noemen
CL ga ik eerst ophakken in kleine stukjes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, voor een nieuw projectje. Dit zijn de stories voor de MVP, duurt nog even voor het er staat zoals ik graag wil.
Wat ga je doen met CL?
Ehhhhhhhquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op papier best leuk, maar vrees dat ik ook project manager moet spelen omdat mijn collega graag achterover leunt. Maar mijn voornemen is om mensen die ergens verantwoordelijk voor zijn ook het werk te laten doen.
[..]
CL ga ik eerst ophakken in kleine stukjes.
Dit gaat best een leuk en uitdagend project worden; alleen nog even kijken of ik er ook de tijd voor ga krijgen. Ontwikkeling van een nieuwe videodienst voor een bestaande klant in Europa.
Dat was mijn goede voornemen ook, maar toen vanochtend in de eerste team call van het jaar naar alle goede voornemens werd gevraagd heb ik toch maar wijselijk m'n mond gehoudenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op papier best leuk, maar vrees dat ik ook project manager moet spelen omdat mijn collega graag achterover leunt. Maar mijn voornemen is om mensen die ergens verantwoordelijk voor zijn ook het werk te laten doen.
[..]
Corrie in de sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neuh, wel opletten met strooizout. Die debiel springt nog steeds vol enthousiasme het water in momenteelquote:
Ik wacht op de foto's.quote:
Ik heb het wel aangegeven. En dat ik niet ad-hoc zomaar dingen op ga pakken dit jaar. Meer op mijn eigen planning letten. Dan maar wat pijn in de projecten, ik kan dat niet blijven compenseren. Begin ook al jaartje ouder te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was mijn goede voornemen ook, maar toen vanochtend in de eerste team call van het jaar naar alle goede voornemens werd gevraagd heb ik toch maar wijselijk m'n mond gehouden
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef crv het volgende:
Nee van de buren. Ze is nu weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat jouw poes?![]()
Huehuequote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
De buurjongen komt mijn stopcontacten doen
Is hij door Nelis goedgekeurd?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Oh heet het zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Net zo'n prinsesje als jij dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze was net boos dat ze weer naar huis moest. hoge rug en bijten
How dare you!quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat hij de juiste papieren heeft
ja we hebben wel een klikquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo'n prinsesje als jij dusGeen wonder dat ze 't zo naar haar zin had bij je
Dan heb je een te grote bekquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
in de vele keren dat ik onder narcose ben geweest is dat nooit gebruikt.
gewoon een infuus
Nu je het zegt, ik kreeg die ene keer ook een infuus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een infuus
Bij algehele narcose krijg je wel een kapje op, al is dat dan voor de zuurstof, het narcosemiddel zelf gaat gewoon via een infuusslangetje direct je bloedbaan inquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een infuus
Oh, ik sluit niet uit dat ik een kapje op heb gehad, alleen niet voor de narcose.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij algehele narcose krijg je wel een kapje op, al is dat dan voor de zuurstof, het narcosemiddel zelf gaat gewoon via een infuusslangetje direct je bloedbaan in
4 more years!quote:
Als ze dat nou even letterlijk een maand verlengen dan kan ik zonder gemor m'n verjaardag weer overslaan.quote:
Zitten is wel essentieel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind alles best jongens zolang we maar banken mogen verkopen :p
idd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten is wel essentieel natuurlijk.
Dan is een week genoeg voor mijquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze dat nou even letterlijk een maand verlengen dan kan ik zonder gemor m'n verjaardag weer overslaan.
Valentijnskindje gespotquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze dat nou even letterlijk een maand verlengen dan kan ik zonder gemor m'n verjaardag weer overslaan.
Maar straks heeft iedereen zo lang in zn joggingpak zitten thuis werken en thuisbezorgd voor zitten weg knagen dat ze allemaal grotere kleren nodig hebben..quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks is corona voorbij en zijn alle winkels en horeca omgevallen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die dingen niet online gaan verkopen? Op bal.com?
En een nieuwe bank, want die is dan totaal doorgezeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar straks heeft iedereen zo lang in zn joggingpak zitten thuis werken en thuisbezorgd voor zitten weg knagen dat ze allemaal grotere kleren nodig hebben..
En dan laten leveren door bezorgbal.quote:
Vier dagen later.quote:
Doe dan maar tot half maart. Tweede lockdownverjaardag FTW.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vier dagen later.
Dus maatregelen een maand verlengen naar 19 februari is ideaal.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan laten leveren door bezorgbal.
Met een grote bitterbal helm
Ja of tot eind meiquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe dan maar tot half maart. Tweede lockdownverjaardag FTW.
Dan hebben we carnaval ook meteen afgedektquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vier dagen later.
Dus maatregelen een maand verlengen naar 19 februari is ideaal.
Precies, geen gezeik, gewoon lockdown.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan hebben we carnaval ook meteen afgedekt
Nog even de krokusvakantie erbij pakken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou me niet verbazen als dat een serieuze factor is bij het vaststellen van een nieuwe datum trouwens, carnaval.
Is die landelijk?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even de krokusvakantie erbij pakken.
Ik denk dat de meeste mensen wel zo slim zijn om in te zien dat dat dit jaar niks wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou me niet verbazen als dat een serieuze factor is bij het vaststellen van een nieuwe datum trouwens, carnaval.
Welke kou?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt niet gemaakt voor deze kou.
Oh you sweet summer child.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen wel zo slim zijn om in te zien dat dat dit jaar niks wordt.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders zouden we komend weekend al een nieuwe prins moeten uitroepen, dat gaat niet.quote:
Ben jij zo'n carnavalfan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anders zouden we komend weekend al een nieuwe prins moeten uitroepen, dat gaat niet.
LVK kan ook niet, alle zittingen ook niet.
Je mag niet met de groep samen komen om een wagen te bouwen
alles is kut.
Ff krassen.
Als er niets georganiseerd wordt dan is er echt niets te doen hoor. Die gaan niet ineens verkleed door de straten lopen.quote:
Nee maar ik zie de die hards wel voor aan om bij elkaar thuis te klitten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er niets georganiseerd wordt dan is er echt niets te doen hoor. Die gaan niet ineens verkleed door de straten lopen.
Ik denk dat er alsnog wel mensen/knurften bij elkaar willen gaan zitten/zuipen als er ook maar een beetje mogelijkheid gegeven wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen wel zo slim zijn om in te zien dat dat dit jaar niks wordt.
Nee, boeit me nauwelijks. Al vind ik de optochten op zich nog wel leukquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij zo'n carnavalfan dan?
Ik heb er niets mee. Dus mij niet gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik zie de die hards wel voor aan om bij elkaar thuis te klitten.
Daar is geen carnaval voor nodig blijkbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat er alsnog wel mensen/knurften bij elkaar willen gaan zitten/zuipen als er ook maar een beetje mogelijkheid gegeven wordt.
O ja, naar de optocht ging ik ook wel even kijken vroeger.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, boeit me nauwelijks. Al vind ik de optochten op zich nog wel leuk
Maar ja, ik heb die dagen vrij en andere opties zijn er ook niet echt.
Klopt, maar het gaat als excuus gebruikt worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is geen carnaval voor nodig blijkbaar.
Laat mij er even lekker buiten wil je.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:56 schreef gianni61 het volgende:
LVK kan ook niet, alle zittingen ook niet.
Dat is ook het enige wat ik er leuk aan vind.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, naar de optocht ging ik ook wel even kijken vroeger.
Dan was het DKVLT geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij er even lekker buiten wil je.
Stelletje dyslectici hierquote:
Shimanoquote:
Maken ook vishengels hoorquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn toch die versnellingen op een fiets?
Ik hou meer van lolbroekenquote:
Japanners he..quote:
Ja zoals Hitachi:quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, airco's en auto's vond ik ook nooit zo logisch.
winkels zijn nog open, die van de supermarkt vind ik niet zo lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben vergeten pistachenootjes te kopen. Niks te snaaien
Hm, ik kan ook weleens op de markt kijken vrijdag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
winkels zijn nog open, die van de supermarkt vind ik niet zo lekker
Alleen versgebrand van de notenkraam![]()
Ik heb ongezouten gemengde nootjes ook lekker
Ik heb besloten niet meer teveel in huis te halen. Vreet me anders helemaal dik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben vergeten pistachenootjes te kopen. Niks te snaaien
ja 4,50 voor een half pondquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik kan ook weleens op de markt kijken vrijdag.Die krengen zijn nog best duur.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:27 schreef Karzai het volgende:
pistachenoten van de supermarkt zijn vaak oud en uitgedroogd, heb je ineens zo'n bittere in je bakkes
Hoe kan dat nou, kinderen konden het toch niet krijgen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Uitbraak op basisschool: zeker 30 mensen besmet met Britse coronavariant
Zo'n 75 mensen zijn positief getest op corona na de uitbraak op een basisschool in Bergschenhoek. Bij zeker dertig van hen is de Britse variant van het virus aangetroffen, meldt de GGD Rotterdam-Rijnmond.
Na een oproep van de GGD aan leerlingen, docenten en hun huisgenoten lieten ruim 750 mensen zich testen. Hieruit blijkt dat ongeveer tien procent besmet is met het coronavirus.
De killervariant uit Engeland welquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, kinderen konden het toch niet krijgen?
Dit is van voor de vakantiequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn basisscholen nog open dan?
Die Engelse variant wel weer grotere kans om er ziek van te worden volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De killervariant uit Engeland wel![]()
Kinderen kunnen het virus wel bij zich dragen, maar worden er niet zo vaak echt ziek van.
Kans is wel groter, maar nog steeds relatief klein.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Engelse variant wel weer grotere kans om er ziek van te worden volgens mij.
Ik moet nog naar de supermarkt toe. Ook even wat bedenken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vanavond gehaktballen ga maken. Trek in
nee dat was niet bewezen nogquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Engelse variant wel weer grotere kans om er ziek van te worden volgens mij.
wacht op mij !!quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik vanavond gehaktballen ga maken. Trek in
https://www.ah.nl/allerha(...)etti-alla-puttanescaquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de supermarkt toe. Ook even wat bedenken.
Die hoerenpasta die bitterbal maakt is wel een optie.
Je hebt het adres, die van buda volgens mij nietquote:
Nee klopt maar buda is wel dichterbijquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt het adres, die van buda volgens mij niet
Ik ga er sowieso met een grote boog omheen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De killervariant uit Engeland wel![]()
Kinderen kunnen het virus wel bij zich dragen, maar worden er niet zo vaak echt ziek van.
Ja dat zal wel een paar uur uitmaken op de scooter/brommer of wat je ook hebt...quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt maar buda is wel dichterbij
Hebben we niet. Alleen Ballie heeft de mijne voor zegels van de Plus. Ik heb de hare niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal elkaars adres.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt maar buda is wel dichterbij
Dat is inderdaad vragen om ellendequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso met een grote boog omheen.
Kennis van m'n ouders valt in drie of vier risicogroepen, zit alleen maar binnen, ook niet naar de supermarkt, maar past wel op de kleinkinderen. Dat zou ik dan weer niet doen.
Voor de kringverjaardag 2022.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal elkaars adres.
huehuehuequote:Op woensdag 6 januari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vragen om ellendeDie kinderen houden totaal geen afstand en likken overal aan.
quiche met restjes en misc groente enzo wat ik nog kan vinden.quote:
Behalve die groene waterplantstronkjes klinkt dat best lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quiche met restjes en misc groente enzo wat ik nog kan vinden.
spekjes, hamblokjes, kaas, prei, champignon, broccoli, rode ui, paprika, misschien nog wat erwten
haters gaan hatenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve die groene waterplantstronkjes klinkt dat best lekker.
en wat wil die ervoor hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Haagse bronnen: lockdown waarschijnlijk weken verlengd
Het ziet ernaar uit dat de lockdown in Nederland na 19 januari met zeker twee weken wordt verlengd. Volgens Haagse bronnen vindt het kabinet het aantal besmettingen nu te hoog en zouden versoepelingen daarom geen goed signaal zijn. De bewindslieden denken nog na over aanscherping.
Het kabinet wacht eerst een advies af van het Outbreak Management Team. Het hakt dan volgende week de knoop door.
iedereen met lange harenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Toch wel een uitzondering voor kappers mag ik hopen
Er is niet genoeg personeel he. Die ic verpleegkundigen werken nu te hard.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:09 schreef Karzai het volgende:
Hoop wel dat ze hiervan geleerd hebben en niet het aantal ic bedden straks weer tot het minimum terug brengen
ja als het loon wat hoger hadden gemaakt waar dus tegen is gestemd, kwam er wel weer wat meer personeelquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is niet genoeg personeel he. Die ic verpleegkundigen werken nu te hard.
Iedereen weer aan de matjesquote:
Das een beetje laat dan wel hé?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hem pas een paar dagen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een beetje laat dan wel hé?
ja hoe gaat het daarmee?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuk superspreader event bezig in Washington nu.
Om 19:00 komt er actie las ik ergens.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe gaat het daarmee?
Al bekend dat trump blijft of horen wij dat niet via de mainstream media
niet nieuw op fok wel hierquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kennen we je al of ben je nieuw?
van die boys? Of hoe ze ook hetenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 19:00 komt er actie las ik ergens.
Gekkies kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om 19:00 komt er actie las ik ergens.
Ballie, ik breng ff nieuw chickie hier.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kennen we je al of ben je nieuw?
Oke.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ballie, ik breng ff nieuw chickie hier.
Haagsieeequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
is het dé mevrouw haags?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:
Hoi Karzaiquote:
hey moonquote:
Er zijn toch vaccins jatognietdanquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuk superspreader event bezig in Washington nu.
Hey bomenverzameling ook hier gezelligquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Zijn dit allemaal zittend plassende opvolgsters voor bitterbal als die eindelijk weer eens aan het werk gaat?
Bitterbal zit gewoon met haar telefoon op schoot te fokken tussen het uitkafferen van klanten doorquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Zijn dit allemaal zittend plassende opvolgsters voor bitterbal als die eindelijk weer eens aan het werk gaat?
Aanvullingquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
ik ja zeer zekerquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De slagroomdotjes op de taart dus
zo danquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)controleerbare-penis
wat de fuck
Watquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck
Las het net. Hardop om moeten lachenquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck
hoorde het net op de radio van Joquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Las het net. Hardop om moeten lachen
Las het op The Guardian ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck
dit klinkt heel fout met dat piemelbericht ervoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
Moet nu toch serieus eens gaan nadenken over die website want heb vandaag met 1 kind een kabouter gegoten.
Lol! Maar was super leuk, vier jarig mannetje ging helemaal los met het gips.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt heel fout met dat piemelbericht ervoor.
Kabouterseks, daar zie ik als een dwerg tegenop!quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt heel fout met dat piemelbericht ervoor.
Hebben we het over seks met @Amee ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Kabouterseks, daar zie ik als een dwerg tegenop!
quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben we het over seks met @:amee ?
Die is toch niet zo klein?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey Liesjequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
Moet nu toch serieus eens gaan nadenken over die website want heb vandaag met 1 kind een kabouter gegoten.
Duudjequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trump van Oranjequote:Op woensdag 6 januari 2021 17:52 schreef bitterbal het volgende:
hoe laat begint rtrump met zijn gekkies toespraak?
Jawel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt niet gemaakt voor deze kou.
Wat een gast ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://video.foxnews.com/v/6220645815001#sp=show-clips
Ik vind het echt bizar dat zo iemand in z’n eentje zoveel macht kan hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Tenenkrommend dit. Gewoon een wappie die je hoort spreken. President van amerika dit
Begin vroeg die meerdere malen aan de fake media daar om zich om te draaien zodat ze uit konden zenden dat daar honderd duizende mensen stondenquote:
Iemand met een persoonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat zo iemand in z’n eentje zoveel macht kan hebben.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begin vroeg die meerdere malen aan de fake media daar om zich om te draaien zodat ze uit konden zenden dat daar honderd duizende mensen stonden
1.5 meter maarquote:
Een persiflage van zichzelf.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat er iemand is die ik zo irritant vind als trump.
dat mondje ook van hem en die verschrikkelijke kutkop van hem
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het idee dat Trump niet eens wat voorbereidt, maar gewoon staat te freestylen elke keer
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb het idee dat Trump niet eens wat voorbereidt, maar gewoon staat te freestylen elke keer
Het is alsof hij James Joyce' Ulysses voorleest, ook geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:10 schreef kwiwi het volgende:
Nee, maar ik heb nog nooit iemand gezien die er zelf wél zo erg van overtuigd is dat ie een goede leider is.quote:
Dit is het schoolvoorbeeld narcistquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nog nooit iemand gezien die er zelf wél zo erg van overtuigd is dat ie een goede leider is.
wat wel uitgebreid is... mijn keuken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
was toch uitgezocht dat zijn woordenschat niet zo heel uitgebreid was ook
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat wel uitgebreid is... mijn keuken.
PRRRRRRRRRRRRRROP
Snap niet hoe ze het überhaupt zo lang heeft volgehoudenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Melania vraagt een scheiding aan over 15 dagen.
Ik heb gefaald dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
Denk niet dat er iemand is die ik zo irritant vind als trump.
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef kwiwi het volgende:
De enige die ik een nog meer bizarre speech zie geven is Kaye West.
Ja maar daarvan is algemeen bekend dat ie niet helemaal in orde is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef kwiwi het volgende:
De enige die ik een nog meer bizarre speech zie geven is Kaye West.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja met je koffer kwam je wel in de buurt
Ik ken er nog wel 1.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is het schoolvoorbeeld narcist
Ik versta er geen ene kut vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://video.foxnews.com/v/6220645815001#sp=show-clips
Net als zijn bijna ex-vrouw,quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daarvan is algemeen bekend dat ie niet helemaal in orde is.
Die staat over 2 weken te juichenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net als zijn bijna ex-vrouw,
omdat sleepy joe vandaag door congres benoemd wordtquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
maar wat is eigenlijk de reden om deze demo vandaag te doen?
Vice-president to lead joint session of Congress which certifies the Electoral College votes that determines election winnerquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
maar wat is eigenlijk de reden om deze demo vandaag te doen?
Wat je niet wilt horen als je je broek omlaag doet. Of zo.quote:
Houd zulke vunzigheden gewoon in kpdquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, trek de extra dekens maar vast uit de kast WKN / Het kan de komende twee weken in Europa goed koud gaan worden
Schaatsen zal toch wel niet mogen met zijn allenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou jongens, trek de extra dekens maar vast uit de kast WKN / Het kan de komende twee weken in Europa goed koud gaan worden
gauw water op je balkon spuiten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schaatsen zal toch wel niet mogen met zijn allen
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vindenquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schaatsen zal toch wel niet mogen met zijn allen
Ik maak wel warme chocolademelk en koekjes voor jequote:
zou wel de ultieme grap zijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
hoop alleen lokaal in zwitserlandquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zul je net zien, dat er dit jaar een elfstedentocht plaats had kunnen vinden
Geen balkon; maar de tuin kan welquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gauw water op je balkon spuiten?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak wel warme chocolademelk en koekjes voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |