SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat jouw poes?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Je zou het haast denken.quote:
Denk dat als het nog eens zou gebeuren is misschien anders zou reageren. Is wat het is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was degene geweest die hulp was gaan halen of gewoon niks had gedaanIk heb geen fight or flight maar flight or freeze. Heb je niks aan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef crv het volgende:
Ik zie de afbeelding niet, maar ben wel heel benieuwd nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat jouw poes?
Vriendin van me zat in Londen met haar hoofd tussen de metrodeuren, die gingen ineens dicht toen we uitstapten. Ik kon er nog net uitspringen maar zij zat er dus tussen. Iedereen aan die deuren sjorren en naar de voorkant van de metro rennen. Ik stond daar maar een beetje met open mondquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat als het nog eens zou gebeuren is misschien anders zou reageren. Is wat het is.
Een van mijn vrienden was heel erg teleurgesteld in zichzelf dat hij wel die "freeze" respons had.
Misschien was ik gewoon naīef en wilde het even op gaan lossen, kwam er ook pas achter dat het niet zo vriendelijk was dat dat ik de eerste klappen gekregen had. Daarna was ik gelukkig wel ineens erg wakker. Zelfs nog de portemonnee van iemand anders die ze eerder overvallen hadden buit gemaakt. Konden we mooi de taxi naar het ziekenhuis voor betalen.
quote:
Waar blijft het dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb het jullie kan op gestuurd! Hier sneeuwt het al sinds vannacht non stop, mooi uitzicht zo met sneeuw op de bomen en huizen.
O ja ik moet deze week de sneeuwkettingen binnen krijgen, maar nog niks ontvangen. Begint wel hard nodig te worden inmiddelsquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar eens kijken wat voor banden ik op mijn auto heb liggen.
Hier gaat het vannacht sneeuwen.
Zullen wel geen Instagram stories zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben stories aan het schrijven voor een nieuwe epic.
Vast heel leuk project.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel geen Instagram stories zijn.
Ik ben met hetzelfde bezig. Project met de codenaam "Cherry"
Nope, voor een nieuw projectje. Dit zijn de stories voor de MVP, duurt nog even voor het er staat zoals ik graag wil.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel geen Instagram stories zijn.
Ik ben met hetzelfde bezig. Project met de codenaam "Cherry"
Op papier best leuk, maar vrees dat ik ook project manager moet spelen omdat mijn collega graag achterover leunt. Maar mijn voornemen is om mensen die ergens verantwoordelijk voor zijn ook het werk te laten doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast heel leuk project.
Ik durf de codenamen van mijn projecten hier niet eens te noemen
CL ga ik eerst ophakken in kleine stukjes.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, voor een nieuw projectje. Dit zijn de stories voor de MVP, duurt nog even voor het er staat zoals ik graag wil.
Wat ga je doen met CL?
Ehhhhhhhquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op papier best leuk, maar vrees dat ik ook project manager moet spelen omdat mijn collega graag achterover leunt. Maar mijn voornemen is om mensen die ergens verantwoordelijk voor zijn ook het werk te laten doen.
[..]
CL ga ik eerst ophakken in kleine stukjes.
Dit gaat best een leuk en uitdagend project worden; alleen nog even kijken of ik er ook de tijd voor ga krijgen. Ontwikkeling van een nieuwe videodienst voor een bestaande klant in Europa.
Dat was mijn goede voornemen ook, maar toen vanochtend in de eerste team call van het jaar naar alle goede voornemens werd gevraagd heb ik toch maar wijselijk m'n mond gehoudenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op papier best leuk, maar vrees dat ik ook project manager moet spelen omdat mijn collega graag achterover leunt. Maar mijn voornemen is om mensen die ergens verantwoordelijk voor zijn ook het werk te laten doen.
[..]
Corrie in de sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar eens kijken wat voor banden ik op mijn auto heb liggen.
Hier gaat het vannacht sneeuwen.
Neuh, wel opletten met strooizout. Die debiel springt nog steeds vol enthousiasme het water in momenteelquote:
Ik wacht op de foto's.quote:
Ik heb het wel aangegeven. En dat ik niet ad-hoc zomaar dingen op ga pakken dit jaar. Meer op mijn eigen planning letten. Dan maar wat pijn in de projecten, ik kan dat niet blijven compenseren. Begin ook al jaartje ouder te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was mijn goede voornemen ook, maar toen vanochtend in de eerste team call van het jaar naar alle goede voornemens werd gevraagd heb ik toch maar wijselijk m'n mond gehouden
quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:38 schreef crv het volgende:
Nee van de buren. Ze is nu weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat jouw poes?![]()
Huehuequote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
De buurjongen komt mijn stopcontacten doen
Is hij door Nelis goedgekeurd?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Oh heet het zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Net zo'n prinsesje als jij dusquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze was net boos dat ze weer naar huis moest. hoge rug en bijten
How dare you!quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat hij de juiste papieren heeft
ja we hebben wel een klikquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo'n prinsesje als jij dusGeen wonder dat ze 't zo naar haar zin had bij je
Dan heb je een te grote bekquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
in de vele keren dat ik onder narcose ben geweest is dat nooit gebruikt.
gewoon een infuus
Nu je het zegt, ik kreeg die ene keer ook een infuus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een infuus
Bij algehele narcose krijg je wel een kapje op, al is dat dan voor de zuurstof, het narcosemiddel zelf gaat gewoon via een infuusslangetje direct je bloedbaan inquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een infuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |