Ok, dan ben ik in het warretje. Zou ook wel apart zijn want er zit al een homo in het huis, Jowi.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is moslim dus dan zit ie mijlen diep in de kast
Ik twijfel ook over Nick, dat is ook een latentequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik in het warretje. Zou ook wel apart zijn want er zit al een homo in het huis, Jowi.
Wel een sneak.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik twijfel ook over Nick, dat is ook een latente
Werd hier gezegd dat hij een begrafenis had.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:30 schreef espri het volgende:
Theo zei vanmorgen dat ie gewoon eens wat anders aan wilde, hij gaat helemaal niet weg...
Klopt, zomaar uit het niets...quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Werd hier gezegd dat hij een begrafenis had.
Weetjewel ze heeft wel schijt en zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:44 schreef Sundaze het volgende:
Nathalie vervalt in herhaling. Snap je?
Snap jequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Weetjewel ze heeft wel schijt en zo
begrijp je? weet je wat wil zeggen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:44 schreef Sundaze het volgende:
Nathalie vervalt in herhaling. Snap je?
Leuk stelletje toch. Ik hoorde dat ze nu een finse cultuurverrijker heeft......quote:
SL??quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het was dus een omgekiepte pan eten....
Maar dat daar al een SL voor komt voorspeld weinig goeds.
mooi taaltjequote:Op woensdag 6 januari 2021 13:49 schreef Sundaze het volgende:
Unne foto trekken van uw gsm voor mijn bompa
Een kassabonnetje heet daar een ticketje... klinkt heel raar als je voor het eerst iets afrekent daarquote:
liever dat als dat verkapt amsterdams van teoquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Ik vind het niks..zo tussen den Hollanders
afstandsbediening=kiesklavierquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Een kassabonnetje heet daar een ticketje... klinkt heel raar als je voor het eerst iets afrekent daar
Zeg danny zag jouw fp artikel, volgens ons lijkt het niet helemaal te kloppenquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:50 schreef Danny het volgende:
je krijgt echt (letterlijk) bij elke scheet een streamlock. Als dat zo blijft weet je in ieder geval dat het bekijken van de streams compleet nutteloos gaat zijn.
Dequote:Nederland is in de afgelopen 20 jaar dusdanig verpreutst dat ik weinig seksueel vuurwerk verwacht, al helemaal omdat ze - als waren het kleuters - eerst toestemming moeten vragen aan de regie en voorafgaand aan seks een duim omhoog moeten steken. Ja, dat is serieus waar.
dus toch nietquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:52 schreef danilel het volgende:
aha, was gaat dus naar de fa. Slenders
Pimp Moquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Leuk stelletje toch. Ik hoorde dat ze nu een finse cultuurverrijker heeft......
je bedoelt vibo's en fleshlights?quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:54 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me trouwens af of toegestaan is om persoonlijke apparaten op batterijen mee te nemen........
dat is geen keuken gewoon de wasplaatsquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:55 schreef waxmask het volgende:
waarom staat daar een complete keuken in die ruimte? gaan ze mensen afzonderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |