Serieus? Ik snap dat soort dingen niet. Je kunt het toch aan gebruikers overlaten om mensen in hun contactlijst die naaktplaatjes posten te blokkeren als ze dat niet willen? Zijn we met zijn allen nog een beetje volwassen of wat is dit?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:27 schreef tong80 het volgende:
Kennis van me is fotograaf. Al een paar bans op FB gehad. Kunstzinnig naakt kan al niet meer.
Er is hoop. Deze BB is er maar voor een reden en dat is de verkoop van videoland abbonementjes. Als ,e merken dat het niet goed gaat kan het zijn dat ze er meer drank in gaan gooien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat we elke vorm van naakt, inclusief topless, kunnen vergeten. De hele groep is daar te preuts voor en heel dit land is daar te preuts voor. Als je blote tieten wil zien moet je kinderprogramma's van voor 2000 opzetten, of reclames, of de vakantieman.
Alles na 2000 ofzo is terug naar de zwarte kousenkerk voor wat betreft seksualiteit.
Seks is vies, bloot is vies
en als je seks of bloot wil zien ben je een viezerik
Verandering heet dat en verandering is goed
niets is wat het lijkt.....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:11 schreef 5thencounter het volgende:
OMG!!!
Waar zijn De Daniii's gebleven??? [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Gertquote:Op zondag 10 januari 2021 10:50 schreef Gert het volgende:
Yes, eindelijk een mooie cap die in de buurt komt van 'topicwaardig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |