Wat?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We zijn er nog niet hoor ik nu bij WNL.
Wel godverdomme.
Zou ook wel gek zijn, drie mensen gevaccineerd, kroegen losquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel godverdomme.
En je hebt kans dat je Janssengod vaccine krijgt, dat is voor de uitverkorene die maar 1x moeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
Elk nadeel hep zn voordeel zullen we maar zeggen
Ik neem aan dat @Caland al KROEGEN OPEN NU heeft getweetquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel godverdomme.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat @:Caland al KROEGEN OPEN NU heeft getweet
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat @:Caland al KROEGEN OPEN NU heeft getweet
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:03 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me wel af of er in bepaalde wonderlijke kringen al verontwaardiging is uitgebroken omdat de eerst gevaccineerde niet gewoon Janssen of De Jong heette met haar achternaam
Denk wel eerder dan augustus hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik val ook in die groep jaik reken op augustus/september.
Vind het verder allemaal best, vaccins zijn maar zeer zelden gevaarlijker dan de ziekte. Prikken met die handel.
Pas vanaf de 18e wordt er volop geprikt op alle 25 locaties (met Pfizer alleen).quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ook wel gek zijn, drie mensen gevaccineerd, kroegen los![]()
Algemeen: Maar wat is de planning dan? Hoeveel gaan ze vandaag/komende tijd vaccineren?
Want meer dan "dit is de eerste" heb ik eigenlijk niet gelezen. Dus ik was verbaast dat ik iemand anders ineens gevaccineerd zag worden
De planning is afhankelijk van de goedkeuringen en leveringen van de andere fabrikanten, met Pfizer alleen heb je in het 1e kwartaal niet meer dan 1-1,3 miljoen mensen gevaccineerd, Moderna doet meen ik een levering van 400k dus nog eens 200k.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ook wel gek zijn, drie mensen gevaccineerd, kroegen los![]()
Algemeen: Maar wat is de planning dan? Hoeveel gaan ze vandaag/komende tijd vaccineren?
Want meer dan "dit is de eerste" heb ik eigenlijk niet gelezen. Dus ik was verbaast dat ik iemand anders ineens gevaccineerd zag worden
Ja, vooral doen idd. We kunnen altijd sceptisch zijn en zo veel mogelijk info willen vergaren maar de behandelend arts zal het het beste weten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmmm. Ik moet 27 januari op controle komen, dus dan zal ik meteen voorleggen aan de behandelend arts. Zit me toch niet lekker dit. Zou dan toch liever Pfizer of Moderna krijgen.
Maar ik mag aannemen dat dit soort zaken ook aan het licht komen tijdens het goedkeuringsproces bij de EMA?
Des te eerder ben ik aan de beurt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Denk wel eerder dan augustus hoor.
Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, hoe hoog de "urgentie" zal zijn, zeker bij gezonde mensen van in de 20/30 en zelfs 40 als zij ergens in Mei een oproep krijgen voor een prikje en, even van gunstig scenario uitgaand, corona tegen die tijd nauwelijks meer voorkomt en de besmettingen zo laag zijn dat er bijna niemand in het ziekenhuis ligt. Dat was immers in Mei/Juni afgelopen jaar ook zo, toch?
Veel mensen gingen toen ook gewoon weer lekker hun gang alsof corona in een ver verleden lag...
Ik denk eerder dat heel veel mensen in die leeftijden dus zoiets zullen hebben van, ja whatever, komt wel ooit ofzo... en de prik dus zullen uitstellen, of domweg vergeten. Puur omdat de urgentie er dan (misschien) helemaal niet meer is.
Time will tell.
Hugo noemde AstraZeneca gisteren een keer of 5 een GAMECHANGER.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
De planning is afhankelijk van de goedkeuringen en leveringen van de andere fabrikanten, met Pfizer alleen heb je in het 1e kwartaal niet meer dan 1-1,3 miljoen mensen gevaccineerd, Moderna doet meen ik een levering van 400k dus nog eens 200k.
Dus die andere vaccins zijn hard nodig.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word er ook nog steeds liever een keertje ziek van dan dat ik zo'n prik krijg eigenlijk.
Dat zal niet bij iedereen urgent zijn nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Denk wel eerder dan augustus hoor.
Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, hoe hoog de "urgentie" zal zijn, zeker bij gezonde mensen van in de 20/30 en zelfs 40 als zij ergens in Mei een oproep krijgen voor een prikje en, even van gunstig scenario uitgaand, corona tegen die tijd nauwelijks meer voorkomt en de besmettingen zo laag zijn dat er bijna niemand in het ziekenhuis ligt. Dat was immers in Mei/Juni afgelopen jaar ook zo, toch?
Veel mensen gingen toen ook gewoon weer lekker hun gang alsof corona in een ver verleden lag...
Ik denk eerder dat heel veel mensen in die leeftijden dus zoiets zullen hebben van, ja whatever, komt wel ooit ofzo... en de prik dus zullen uitstellen, of domweg vergeten. Puur omdat de urgentie er dan (misschien) helemaal niet meer is.
Time will tell.
Uiteraard. Ik zag het op dit forum al voorbijkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:03 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me wel af of er in bepaalde wonderlijke kringen al verontwaardiging is uitgebroken omdat de eerst gevaccineerde niet gewoon Janssen of De Jong heette met haar achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |