abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197239877
We zijn er nog niet hoor ik nu bij WNL.

Wel godverdomme. :(
pi_197239885
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Wat? :( Ik was de bar al aan het opengooien.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:17:48 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197239890
quote:
Zou ook wel gek zijn, drie mensen gevaccineerd, kroegen los :D

Algemeen: Maar wat is de planning dan? Hoeveel gaan ze vandaag/komende tijd vaccineren?
Want meer dan "dit is de eerste" heb ik eigenlijk niet gelezen. Dus ik was verbaast dat ik iemand anders ineens gevaccineerd zag worden :')
pi_197239900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:12 schreef dick_laurent het volgende:

Elk nadeel hep zn voordeel zullen we maar zeggen ;)
En je hebt kans dat je Janssengod vaccine krijgt, dat is voor de uitverkorene die maar 1x moeten.
- verwijderd door admin -
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:19:03 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197239905
quote:

Ik neem aan dat @Caland al KROEGEN OPEN NU heeft getweet
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:19:52 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197239914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik neem aan dat @:Caland al KROEGEN OPEN NU heeft getweet
Vanzelfsprekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197239925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik neem aan dat @:Caland al KROEGEN OPEN NU heeft getweet
twitter

_O_
pi_197239930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:03 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me wel af of er in bepaalde wonderlijke kringen al verontwaardiging is uitgebroken omdat de eerst gevaccineerde niet gewoon Janssen of De Jong heette met haar achternaam _O-
Ongetwijfeld.
Zo trof ik op Facebook een bericht van de Telegraaf dat het Pfizer vaccin na 1 dosis niet voldoende beschermt. In de reacties buitelen de verontwaardigden over elkaar heen om daar schande van te spreken en dat vaccineren dus volledig zinloos en geldklopperij is, terwijl vorig jaar november al bekend was dat je 2 shots nodig hebt en waarom.
Sommige mensen willen gewoon graag verontwaardigd zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 09:21:06 #169
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197239935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik val ook in die groep ja :Y ik reken op augustus/september.

Vind het verder allemaal best, vaccins zijn maar zeer zelden gevaarlijker dan de ziekte. Prikken met die handel.
Denk wel eerder dan augustus hoor.
Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, hoe hoog de "urgentie" zal zijn, zeker bij gezonde mensen van in de 20/30 en zelfs 40 als zij ergens in Mei een oproep krijgen voor een prikje en, even van gunstig scenario uitgaand, corona tegen die tijd nauwelijks meer voorkomt en de besmettingen zo laag zijn dat er bijna niemand in het ziekenhuis ligt. Dat was immers in Mei/Juni afgelopen jaar ook zo, toch?
Veel mensen gingen toen ook gewoon weer lekker hun gang alsof corona in een ver verleden lag...

Ik denk eerder dat heel veel mensen in die leeftijden dus zoiets zullen hebben van, ja whatever, komt wel ooit ofzo... en de prik dus zullen uitstellen, of domweg vergeten. Puur omdat de urgentie er dan (misschien) helemaal niet meer is.

Time will tell.
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:21:38 #170
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197239941
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Algemeen: Maar wat is de planning dan? Hoeveel gaan ze vandaag/komende tijd vaccineren?
Want meer dan "dit is de eerste" heb ik eigenlijk niet gelezen. Dus ik was verbaast dat ik iemand anders ineens gevaccineerd zag worden :')
Pas vanaf de 18e wordt er volop geprikt op alle 25 locaties (met Pfizer alleen).
In het begin kunnen de grootste locaties er max 500 per dag doen.

Zodra Moderna (locaal prikken in instellingen) en AZ (bij de huisarts) er zijn gaat het harder.

Dit alles afhankelijk van de leveringen uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 06-01-2021 09:36:24 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:24:19 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197239978
quote:
2s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De planning is afhankelijk van de goedkeuringen en leveringen van de andere fabrikanten, met Pfizer alleen heb je in het 1e kwartaal niet meer dan 1-1,3 miljoen mensen gevaccineerd, Moderna doet meen ik een levering van 400k dus nog eens 200k.

Dus die andere vaccins zijn hard nodig.
pi_197239979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hmmm. Ik moet 27 januari op controle komen, dus dan zal ik meteen voorleggen aan de behandelend arts. Zit me toch niet lekker dit. Zou dan toch liever Pfizer of Moderna krijgen.

Maar ik mag aannemen dat dit soort zaken ook aan het licht komen tijdens het goedkeuringsproces bij de EMA?
Ja, vooral doen idd. We kunnen altijd sceptisch zijn en zo veel mogelijk info willen vergaren maar de behandelend arts zal het het beste weten.

Misschien is het natuurlijk gewoon veilig ook. Zou wereldwijd anders ook wel geluiden over komen denk ik.
pi_197239985
twitter

@Elan
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 09:25:05 #174
236264 crew  capricia
pi_197239989
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, hoe hoog de "urgentie" zal zijn, zeker bij gezonde mensen van in de 20/30 en zelfs 40 als zij ergens in Mei een oproep krijgen voor een prikje en, even van gunstig scenario uitgaand, corona tegen die tijd nauwelijks meer voorkomt en de besmettingen zo laag zijn dat er bijna niemand in het ziekenhuis ligt. Dat was immers in Mei/Juni afgelopen jaar ook zo, toch?
Veel mensen gingen toen ook gewoon weer lekker hun gang alsof corona in een ver verleden lag...

Ik denk eerder dat heel veel mensen in die leeftijden dus zoiets zullen hebben van, ja whatever, komt wel ooit ofzo... en de prik dus zullen uitstellen, of domweg vergeten. Puur omdat de urgentie er dan (misschien) helemaal niet meer is.

Time will tell.
Des te eerder ben ik aan de beurt. :D

In het VK verwachten ze komende winter nog restricties, dus mooi moment om die mensen dan alsnog in te enten.

https://news.sky.com/stor(...)ficer-warns-12180133
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:25:10 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197239991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

De planning is afhankelijk van de goedkeuringen en leveringen van de andere fabrikanten, met Pfizer alleen heb je in het 1e kwartaal niet meer dan 1-1,3 miljoen mensen gevaccineerd, Moderna doet meen ik een levering van 400k dus nog eens 200k.

Dus die andere vaccins zijn hard nodig.
Hugo noemde AstraZeneca gisteren een keer of 5 een GAMECHANGER.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197239995
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik word er ook nog steeds liever een keertje ziek van dan dat ik zo'n prik krijg eigenlijk.
Waarom eigenlijk?

Ook al val je niet in een risicogroep, de kans dat je last krijgt van ernstige bijwerkingen van een vaccin is veel kleiner dan de kans dat je ernstig ziek gaat worden van het virus en daaraan blijvende gezondheidsklachten gaat overhouden. Daarnaast help je naast jezelf ook om de hele maatschappij te beschermen tegen verdere voortwoekering van het virus.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:26:43 #177
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197240007
Weet iemand van hoe laat tot hoe laat er wordt gevaccineerd?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197240011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Time will tell.
Dat zal niet bij iedereen urgent zijn nee.

Ik heb nu mijn vriendin hier zitten die in december covid-19 heeft gehad en hoe die er nu bij zit is voor mij reden genoeg om alles uit m'n handen te laten vallen als die oproep komt :{ en bovendien wil ik verdomme van die lockdown af.

En, iets minder egocentrisch gedacht, hoop ik uiteraard ook dat eindelijk de ziekenhuizen weer wat lucht krijgen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 6 januari 2021 @ 09:26:57 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197240012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

@:Elan
Jammer want dan hadden ze ook Jack Ma kunnen gaan zoeken.
pi_197240021
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 09:03 schreef BlackLining het volgende:
Vraag me wel af of er in bepaalde wonderlijke kringen al verontwaardiging is uitgebroken omdat de eerst gevaccineerde niet gewoon Janssen of De Jong heette met haar achternaam _O-
Uiteraard. Ik zag het op dit forum al voorbijkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')