Yes menquote:
Nee hij voelt zich de koning sinds hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zonder scepter ook wel doet. Misschien wat minder opvallend.
De stomme H zit alleen in de Franse taal hoor.quote:
Ja slaat nergens op ze kunnen toch wel 2 streams vullen met gesprekken zou je denken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Wel leuk dat videoland met 2 streams (belachelijk).... en dan 1 stream al uren in de SL, heb dat opruimgelul nu wel gezien
Dat is niet duidelijk volgens mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tellen ze die stemmen met elkaar op of is dat apart?
+1quote:
Nep lief vooral.quote:
Duurt echt te lang dit...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef MMXMMX het volgende:
Zijn er maar 2 mensen in het huis of vind de regie dit goede tv ?
Ik ben al blij dat ze streamlocks per stream doen. Bij Utopia ging alles gelijk op "zwart" (of liever gezegd naar de koeien).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Wel leuk dat videoland met 2 streams (belachelijk).... en dan 1 stream al uren in de SL, heb dat opruimgelul nu wel gezien
LOLquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:28 schreef Dark het volgende:
Ik krijg echt jeuk van al die open en eerlijke mensen, gadverdamme......
Ga solliciteren dan daar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze geoefend hebben die mensen die voor de streams zorgt? Zit er daar een mannetje die alles regisseert of gebeurd dit automatisch? Persoonlijk denk ik dat zelf ik dit mooier in beeld kan brengen
Met afstandsbediening?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:29 schreef Benny het volgende:
Nieuwe Chromecast binnen. Ik kan nu ook gewoon op de tv kijken
Straks MAFS, met onderbreking voor BB uitzending
Nee, hij komt op mij niet nep over.quote:
Die sukkel is voor het karretje gespannen als eerste bewoner en huismeester. Die is veilig en slijmt zich een padquote:
Zit wel een mannetje of 6-8. Regiekamer was ergens in een filmpje te zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze geoefend hebben die mensen die voor de streams zorgt? Zit er daar een mannetje die alles regisseert of gebeurd dit automatisch? Persoonlijk denk ik dat zelf ik dit mooier in beeld kan brengen
Thomas zijn broek begon wat los te zitten.quote:
Ze wordt een beetje gepeptalked door Jowie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:29 schreef JACM het volgende:
Zijn Jowi en Daniëlle nou een bondje aan het maken?
Weinig nogquote:
Ik zou in slaap vallenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze wordt een beetje gepeptalked door Jowie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |