Dat hoop ik ook. Ik wil fitty'squote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en hopelijk gaan die tegen elkaar in![]()
Welneequote:
theo kan haar weleens heel erg beu wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik wil fitty'sBegin van de middag waren ze nog wel samen aan het kletsen over de rest dus ik weet niet of die met elkaar gaan botsen of tegen de rest aan gaan botsen.
Gouden kooi taferelen zou ik wel leuk vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik wil fitty'sBegin van de middag waren ze nog wel samen aan het kletsen over de rest dus ik weet niet of die met elkaar gaan botsen of tegen de rest aan gaan botsen.
En pissen vaak misquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
'Nieuws'.... Jongens gaan ook naar de WC....
Dat is het al bijna met Liese, Sicko en Naomi samen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal het nog uitdraaien op een soort van België - Nederland fitties denken jullie?
Danielle niet leuk.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
7 mannen 7 vrouwen
Al die mannen plassen ook he aldus Danielle...
Weet ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het dan over 7 jongens en 7 meisjes?
En zij kan het weten, want ze lijkt me een expert op gebied van zeiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:07 schreef Tamaartje het volgende:
7 mannen 7 vrouwen
Al die mannen plassen ook he aldus Danielle...
quote:
Ik denk eigenlijk dat theo iedereen vervelend gaat vinden. En iedereen hem.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
theo kan haar weleens heel erg beu worden
friet of patat gevechtenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal het nog uitdraaien op een soort van België - Nederland fitties denken jullie?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zij kan het weten, want ze lijkt me een expert op gebied van zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |