Hij heet ook eigenlijk Zakariaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:02 schreef DKUp het volgende:
Zieko moet er alleen al uit omdat iedereen zijn naam anders zegt.
Oh dat is wel een goedequote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:03 schreef JACM het volgende:
[..]
”Snoer een van je medebewoners de mond om de hot tub te unlocken”
Vanessss 2.0quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:03 schreef Tamaartje het volgende:
Danielle wil dat iedereen meehelpt en dat er geen 7 mensen op de bank zitten en niks doen
Nee joh, als je nu al de irritatiebronnen gaat elimineren slaat het helemaal dood.quote:
Kijk zo werkt hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, als je nu al de irritatiebronnen gaat elimineren slaat het helemaal dood.
schoonmakersirritaties hoef ik niet te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, als je nu al de irritatiebronnen gaat elimineren slaat het helemaal dood.
Voor irritatie heb ik theo en nathalie al. Die mogen er echt niet uit, die gaan voor fitty's zorgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind Jowie een eikelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor irritatie heb ik theo en nathalie al. Die mogen er echt niet uit, die gaan voor fitty's zorgen.
Waarom ze daar zit... Mama wil er effe tussenuit, "qualitytime" het duurt even tot ze dat regelteven kwijt isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn hemel, zal het thuis ook zo gaan en dat maal 6 tien keer uitleggen.![]()
ja en hopelijk gaan die tegen elkaar inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor irritatie heb ik theo en nathalie al. Die mogen er echt niet uit, die gaan voor fitty's zorgen.
Straks komen er nog 2 bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |