Ik kijk ook al bijna de hele dagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ging een uurtje naar de stream kijken. Kijk ik ondertussen al 4 uur
net de Simsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ging een uurtje naar de stream kijken. Kijk ik ondertussen al 4 uur
Niet te volgen dat switchen tussen die twee streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier wat is dit nu weer. opeens schakelt hij over naar een overzicht van het huis?
Dat had ik kwartiertje geleden?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier wat is dit nu weer. opeens schakelt hij over naar een overzicht van het huis?
super irritantquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:53 schreef onlogisch het volgende:
Geen geluid meer. Geen beeld meer. Waarom verplichten ze me steeds te switchen tussen die streams???
Jowie is homoquote:
Jank maar ik hoor allesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen geluid op de buitenstream terwijl er wel mensen lopen.
Denk het welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
Zit er een slot op die hottub/bubbelbad buiten?
Danielle, is weer verder aan het klagen over het schoonmaken, doe het dan niet muts.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:56 schreef JACM het volgende:
Heb hier nog wel een stream waarbij ze bij de hot tub staan. Els en nog eentje
Ze kunnen gestraft worden door er een slot op te zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |