Op de 2e stream is 9 van de 10 keer niks te zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Irritant dat ik niet over de tweede stream beschik.
Maar ja heb tenminste 1 gratis stream ....
Papiaments doet van alles door elkaar Portugees/spaans/engels/nederlandsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus Papiaments is bijna hetzelfde als Engels?
Beter dan het eeuwige you know / you-know-what-i-meanquote:
Duimpjes omhoog dan maarquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat die MILF een BBC wilBBC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
big black chock?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Daar heb je een punt...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beter dan het eeuwige you know / you-know-what-i-mean
Jowie praat veel vlotter dan Brian hoor. En minder beroerd Nederlandsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa hoe hij praat wel ja...stem en toon. Maar verder niet hoor
Echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beter dan het eeuwige you know / you-know-what-i-mean
Ik vind het een lieve gast.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jowie praat veel vlotter dan Brian hoor. En minder beroerd Nederlands
Tellen ze die stemmen met elkaar op of is dat apart?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:21 schreef DKUp het volgende:
Nederland en België kiest, dat gaan we ook nog wel krijgen iedere keer.....
Ja wat de neukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |