Ik had hem ff op de SL stream staan want ik werd gek van dat gekakel van die mensen ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leek mij ook vreemd dat het op stream was zonder SL .... leek een foutje inderdaad.
Team Naomi, en denk dat Ziggo en Theo leuk zijn om te volgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef AlohA het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als je de gewoon een persoon kan kiezen die je wil volgen op de streams. Ik wil graag team saai volgen, de twee moeders en de dikke jongen.
Dan moet je ergens anders zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef AlohA het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als je de gewoon een persoon kan kiezen die je wil volgen op de streams. Ik wil graag team saai volgen, de twee moeders en de dikke jongen.
www.borderline.com/Nathaliequote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:11 schreef waxmask het volgende:
Nattelie zoekt weer drama omdat iedereen wegloopt
Er is nix meer, de nominaties waren een debacle voor ons streamers , ik ga vannacht nog even kijken wat ze met IR cams doen maar ik hou mijn hart vastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef TheBradgeTV het volgende:
Jullie lopen allemaal weg!?!?!?!?!?!?!?!?!
Wat is dit voor site?quote:
Nee ik quotte dat gekke Nattelientjes mokkel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is nix meer, de nominaties waren een debacle voor ons streamers , ik ga vannacht nog even kijken wat ze met IR cams doen maar ik hou mijn hart vast
Hoe wil je dat doen?? Ze liggen hutjemutje,no way dat er ruimte is voor enige activiteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:12 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Deze 2 liggen voor de 2e week samen in bed.
Denk wel dat ze wat verzinnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?? Ze liggen hutjemutje,no way dat er ruimte is voor enige activiteit.
War een wil is is een weg. Duimpjes omhoog. De klabanus ook trouwens, wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?? Ze liggen hutjemutje,no way dat er ruimte is voor enige activiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |