En daarom zorgen dat je 2 streams kan bekijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef TheBradgeTV het volgende:
Voel me buitengeslotenIk zie letterlijk geen drama, ik zie ze op de Belgische stream (omdat de KPN videoland het niet streamt) nu dansen
Ik haat hem niet, ik vind heb perfect voor dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En theo ook, ik haat hem maar hij mag blijven voor rellen.
Ja en nog snap ik het niet goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef Jibba het volgende:
Nathalie vertelt iedere keer tegen een andere bewoner waarom ze huilt.
weetjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En theo ook, ik haat hem maar hij mag blijven voor rellen.
Thomas was gisteravond wel lachen met z'n dansen en het snurkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat bolle jochie met die blauwe t-shirt is intussen ook een dood stuk beeldvulling...
Die ze wel winnen.. BB kennende
kan je er 2 opengooien bij VL? en dan geluid om en om muten?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daarom zorgen dat je 2 streams kan bekijken.
Ze volgt haar gevoelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef Shola het volgende:
Waarom is ze nou overstuur? Iemand een idee?
Snap je het niet ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef Shola het volgende:
Nou, MIJN piemel word hier niet warm of koud van. Al zou ik hetero zijn, zou zij de LAATSTE op aarde zijn🤣🤣🤣quote:
Zo heb ik het wel nu. Dus ja dat kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan je er 2 opengooien bij VL? en dan geluid om en om muten?
omdat ze boos was en al geïrriteerd weetje, want ze kan niets vertellen snap je, want ze wil dingen vertellen begrijp je, snap je wat ik bedoel, want ze wil schijt hebben maar minder dan theo snap je?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef Shola het volgende:
Haar redbull is ingeruild voor vegan stuffquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef Shola het volgende:
Die van mij hoeft er ook niet in neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nou, MIJN piemel word hier niet warm of koud van. Al zou ik hetero zijn, zou zij de LAATSTE op aarde zijn🤣🤣🤣
Iemand zei wauw na een discussie toen ze weg liep, ik denk naomi maar weet niet zeker wie wauw zei.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef Shola het volgende:
terechte klacht wel, objectief gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Haar redbull is ingeruild voor vegan stuff
Thomas is gebombardeerd tot ridder voorraad voedsel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat bolle jochie met die blauwe t-shirt is intussen ook een dood stuk beeldvulling...
Die zal wel winnen.. BB kennende
Wauwquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand zei wauw na een discussie toen ze weg liep, ik denk naomi maar weet niet zeker wie wauw zei.
ok doe ik dat later ook wel. wel zo fijn als je denkt iets te missenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo heb ik het wel nu. Dus ja dat kan.
Je bedoelt, ridder verorber voorraad voedselquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Thomas is gebombardeerd tot ridder voorraad voedsel.
Ja, als rls fan moet je het zo wel doen, niets missen willen we.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok doe ik dat later ook wel. wel zo fijn als je denkt iets te missen
Heeft ze ze inmiddels niet allemaal al gehad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Knoopcel het volgende:
Ben benieuwd wie ze nu apart gaat nemen om door te janken...
Liesequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iemand zei wauw na een discussie toen ze weg liep, ik denk naomi maar weet niet zeker wie wauw zei.
Je moet het toch een beetje divers houdenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef Soury het volgende:
Dat mens maakt een probleem van niks dus. Leuk wel dat soort borderliners
Doen we haar toch samen lekker,,,,,,,,,,,,,,NIET😆quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Die van mij hoeft er ook niet in nee
Maar ze zegt het gewoon, snap je?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft ze ze inmiddels niet allemaal al gehad.
Tijd om een blokje om te gaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef waxmask het volgende:
Als mijn vrouw zo begint af te ruimen weet ik hoe laat het is...
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:01 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Je moet het toch een beetje divers houden
Jij snapt het !quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Doen we haar toch samen lekker,,,,,,,,,,,,,,NIET😆
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |