abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 januari 2021 @ 13:25:17 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197223844
quote:
EVA JINEK HAALT HARD UIT NAAR BRIDGET MAASLAND: 'DAT NOTA BENE EEN VROUW DIT ZEGT'
05.01.2021 | 12:08 UUR | MARLOES VAN WIJNEN

Na Humberto Tan heeft nu ook Eva Jinek gereageerd op de suggestieve uitspraak van Bridget Maasland over de terugkeer van Tan, die volgens Maasland te maken zou kunnen hebben met een zwangerschap van Jinek.
In november opperde Maasland in RTL Boulevard dat een tweede kind voor Jinek weleens de reden zou kunnen zijn dat Humberto in de zomer het talkshowstokje van haar overneemt.

Eerder noemde Humberto de uitspraak van Bridget al “idioot”, maar nu reageert ook Jinek zelf op de opmerking – iets wat ze eigenlijk nooit doet. “In de dertien jaar dat ik nu op televisie ben, ging ik nooit in op roddels, maar in dit geval wil ik het toch benoemen, omdat het puur seksisme is”, zegt ze in Nouveau.

REACTIE EVA JINEK
Misschien wel het ergst vindt Jinek dat de uitspraak van een andere vrouw komt. “Dat nota bene een vrouw eraan meewerkt. Mijn broek zakt ervan af”, zegt ze tegen het blad. “Ik ben de juiste persoon op de juiste plek bij dat programma, en dat er toch meteen wordt gesuggereerd dat ik wel zwanger moet zijn omdat er een man bij komt, vind ik beledigend tot op het bot.”

“Als ik een kerel was geweest, had niemand dit überhaupt gezegd”, gaat Jinek verder. “Het is dus seksisme in z’n alledaagse, meest irritante vorm. Ik heb de banen gehad die ik wilde, en het zijn mannen geweest die me op die posities hebben gezet. Maar dat belangrijke stappen in een vrouwencarrière zo snel worden gelieerd aan een man of een zwangerschap, moet stoppen.”

‘VOLLEDIG GEDISKWALIFICEERD’
Maasland was overigens niet de enige die een uitspraak deed over een eventuele zwangerschap van Eva Jinek aan de desk bij RTL Boulevard; mediadeskundige Rob Goossens deed dezelfde suggestie. In Nouveau laat Jinek weten dat Goossens zich, net als Maasland, in haar ogen “volledig gediskwalificeerd” heeft. Op Twitter laat de mediadeskundige weten zich daar niks van aan te trekken.
https://www.linda.nl/nieu(...)ak-bridget-maasland/

twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197224100
Ja houd je bek Eva.
Pfff :W
Loedermoeder
pi_197224147
Zal wel door de zwangerschap komen dat Eva zo geprikkeld is :7
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_197224158
We zeggen dit soort dingen nooit over mannen omdat mannen niet zwanger kunnen worden.

Die Jinek is net zo'n grote pannekoek als die Maasland, wat een gezever om niks weer.
-nee-
  dinsdag 5 januari 2021 @ 13:50:59 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197224347
Het was chiquer geweest als ze er niet op was ingegaan, maar ik begrijp haar standpunt wel.

Ik maak zelf ballondecoraties en plaatste afgelopen zomer, als 30-jarige, een foto van enkele creaties voor de kraamvisite van een vriendin, zonder toelichting. Ging iedereen me feliciteren :') Ook merk ik dat ik nu met solliciteren sneller afgewezen wordt. Beide dingen zijn schaapjesgedrag en idd seksistisch (oh, ze is nu 30, dus die kinderen zullen wel snel komen, bij elke roze of blauwe post op social media zal ze wel zwanger zijn), zonder dat ik plannen in die richting heb word ik erop afgerekend.
With love :*
pi_197224423
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het was chiquer geweest als ze er niet op was ingegaan, maar ik begrijp haar standpunt wel.

Ik maak zelf ballondecoraties en plaatste afgelopen zomer, als 30-jarige, een foto van enkele creaties voor de kraamvisite van een vriendin, zonder toelichting. Ging iedereen me feliciteren :') Ook merk ik dat ik nu met solliciteren sneller afgewezen wordt. Beide dingen zijn schaapjesgedrag en idd seksistisch (oh, ze is nu 30, dus die kinderen zullen wel snel komen, bij elke roze of blauwe post op social media zal ze wel zwanger zijn), zonder dat ik plannen in die richting heb word ik erop afgerekend.
Maar dat is toch niet iemand afrekenen? Als ik met allemaal kraamballonnen op de foto ga denken mensen ook dat ik weer vader wordt, omdat ballondecoraties maken minder gebruikelijk is dan kinderen krijgen. Miljarden mensen krijgen kinderen, een enkeling maakt in verhouding die versiering en organiseert babyshowers. Wat is er mis met een foute aanname simpelweg omdat die dingen iedere dag voorkomen?
-nee-
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:01:32 #7
338319 ZarB
Piña colada
pi_197224610
Wat zijn vrouwen toch zeikwijven af en toe.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:04:31 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197224683
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef ZarB het volgende:
Wat zijn vrouwen toch zeikwijven af en toe.
Mannen zijn niet veel beter

Vind de verwijzing naar een zwangerschap nog wel oké eigenlijk. Je kunt ook suggereren dat er iemand bij komt omdat ze het niet alleen afkan. Niet “zwaar” genoeg is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:04:47 #9
338319 ZarB
Piña colada
pi_197224689
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het was chiquer geweest als ze er niet op was ingegaan, maar ik begrijp haar standpunt wel.

Ik maak zelf ballondecoraties en plaatste afgelopen zomer, als 30-jarige, een foto van enkele creaties voor de kraamvisite van een vriendin, zonder toelichting. Ging iedereen me feliciteren :') Ook merk ik dat ik nu met solliciteren sneller afgewezen wordt. Beide dingen zijn schaapjesgedrag en idd seksistisch (oh, ze is nu 30, dus die kinderen zullen wel snel komen, bij elke roze of blauwe post op social media zal ze wel zwanger zijn), zonder dat ik plannen in die richting heb word ik erop afgerekend.
Als ik met een roze luiertaart op de foto ga zonder toelichting is de kans toch vrij aanwezig dat ik een zwangerschap aankondig.

Dat je wordt afgewezen bij sollicitaties zou mogelijk eerder aan je (gebrek aan) kwalificaties liggen dan aan je leeftijd. Roze of blauwe posts op social media zijn in 999 van de 1000 gevallen gerelateerd aan baby's.

Dit is echt gezeur van de bovenste plank.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:06:42 #10
338319 ZarB
Piña colada
pi_197224732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mannen zijn niet veel beter

Vind de verwijzing naar een zwangerschap nog wel oké eigenlijk. Je kunt ook suggereren dat er iemand bij komt omdat ze het niet alleen afkan. Niet “zwaar” genoeg is.
Waarschijnlijk was helemaal niks goed geweest voor opperfeminist Jinek. "Wow wat een leuk duo" jinek: alleen ben ik zeker niet leuk genoeg.

Zulke vrouwen zeiken overal om. Linkse mannen trouwens ook.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:08:25 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197224767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef ZarB het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was helemaal niks goed geweest voor opperfeminist Jinek. "Wow wat een leuk duo" jinek: alleen ben ik zeker niet leuk genoeg.

Zulke vrouwen zeiken overal om. Linkse mannen trouwens ook.
En rechtse mannen zeiken over feministen en linkse mannen. Zo is het kringetje weer rond
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:09:45 #12
338319 ZarB
Piña colada
pi_197224801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En rechtse mannen zeiken over feministen en linkse mannen. Zo is het kringetje weer rond
Ik mis mijn eigen label nog :Y
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:12:17 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197224851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik mis mijn eigen label nog :Y
Waar rechtse man staat kun je ook [jouw label] of “zeur over andere vrouwen” lezen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_197225120
Bridget is toch ook niet serieus te nemen?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:04:39 #15
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197227410
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet iemand afrekenen? Als ik met allemaal kraamballonnen op de foto ga denken mensen ook dat ik weer vader wordt, omdat ballondecoraties maken minder gebruikelijk is dan kinderen krijgen. Miljarden mensen krijgen kinderen, een enkeling maakt in verhouding die versiering en organiseert babyshowers. Wat is er mis met een foute aanname simpelweg omdat die dingen iedere dag voorkomen?
Wat er mis mee is, is dat iemand allerlei redenen kan hebben om niet aan kinderen te beginnen of niet aan een tweede kind te beginnen, gewild of ongewild. Ik noem hierbij trauma's opgelopen bij een eerste bevalling, een zwangerschap die niet lekker liep, geen kinderen willen omdat je niet weet of je door allerlei omstandigheden een goede moeder kunt zijn of niet eens kinderen kunnen krijgen. Voor de vrouwen die dus niet (meer) zwanger willen/kunnen worden is het pijnlijk dat anderen je ergens van verdenken, puur en alleen omdat je een vrouw bent en in een bepaalde leeftijdsgroep zit. Roze en blauw zijn toch ook gewoon mooie kleuren? Moet ik tussen mijn derstigste en vijfenveertigste dus maar helemaal niets van die kleuren posten omdat er allemaal schaapjes zijn die overal hints in zien, terwijl ik het er echt wel duidelijk bij zou zetten als het zover komt? Dát vind ik pas belachelijk.

OT: ik snap dus Eva heel goed. Dat zo'n muts van een Bridget even een zwangerschapsgerucht de wereld in helpt terwijl ze niet weet hoe de situatie bij Eva is. Misschien probeert ze het wel maar lukt het niet. Of zijn er andere factoren. Dat zal Bridget echt niet weten. En dus moet ze haar mond houden ipv domme geruchten de wereld in te helpen.

Men kan me een zeurende vrouw noemen, maar ik heb een angststoornis waardoor ik op dit moment heb besloten niet aan kinderen te beginnen omdat ik een kind mij niet als moeder gun, terwijl mensen om me heen blijven pushen ondanks ze dit weten. Wellicht dat ik daarom wat feller ben in deze discussie ;)
With love :*
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:09:00 #16
338319 ZarB
Piña colada
pi_197227506
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat iemand allerlei redenen kan hebben om niet aan kinderen te beginnen of niet aan een tweede kind te beginnen, gewild of ongewild. Ik noem hierbij trauma's opgelopen bij een eerste bevalling, een zwangerschap die niet lekker liep, geen kinderen willen omdat je niet weet of je door allerlei omstandigheden een goede moeder kunt zijn of niet eens kinderen kunnen krijgen. Voor de vrouwen die dus niet (meer) zwanger willen/kunnen worden is het pijnlijk dat anderen je ergens van verdenken, puur en alleen omdat je een vrouw bent en in een bepaalde leeftijdsgroep zit. Roze en blauw zijn toch ook gewoon mooie kleuren? Moet ik tussen mijn derstigste en vijfenveertigste dus maar helemaal niets van die kleuren posten omdat er allemaal schaapjes zijn die overal hints in zien, terwijl ik het er echt wel duidelijk bij zou zetten als het zover komt? Dát vind ik pas belachelijk.

OT: ik snap dus Eva heel goed. Dat zo'n muts van een Bridget even een zwangerschapsgerucht de wereld in helpt terwijl ze niet weet hoe de situatie bij Eva is. Misschien probeert ze het wel maar lukt het niet. Of zijn er andere factoren. Dat zal Bridget echt niet weten. En dus moet ze haar mond houden ipv domme geruchten de wereld in te helpen.

Men kan me een zeurende vrouw noemen, maar ik heb een angststoornis waardoor ik op dit moment heb besloten niet aan kinderen te beginnen omdat ik een kind mij niet als moeder gun, terwijl mensen om me heen blijven pushen ondanks ze dit weten. Wellicht dat ik daarom wat feller ben in deze discussie ;)
Dat is helemaal niet wat Marsenal zegt. Hij legt alleen uit dat het niet verwonderlijk is dat mensen zo reageren.


Jij betrekt het veel te veel op jezelf vanwege je keuze rondom wel/geen kinderen.

En eva is boos omdat de opmerking van bridget niet feministisch is.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197250701
Eva is jaloers omdat Bridget met Dreetje heeft gedongdongd :7
-
pi_197250779
Eva heeft gewoon gelijk, Bridget moet gewoon haar parasietenmuil houden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 6 januari 2021 @ 20:27:06 #19
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_197251745
Bridget Maasland is op zich al klachtwaardig an sich. :r
pi_197251795
Allemaal kut

we want pauw
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Trouwste user 2022 woensdag 6 januari 2021 @ 21:39:04 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_197254230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef ZarB het volgende:

[..]



Zulke vrouwen zeiken overal om. Linkse mannen trouwens ook.
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197254327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:28 schreef KennyPowers het volgende:
Allemaal kut

we want pauwgod _O_
Ja dat wel maar liever jinek dan bridget paparazzi parasiet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197256678
En weer Bridget in een rel *O*

Nog even wachten en ze ( Bridget) is ook bij Barbies ondergang in beeld.
pi_197256770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 13:42 schreef Hallojo het volgende:
Zal wel door de zwangerschap komen dat Eva zo geprikkeld is :7
Of ongesteld of beide
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_197256826
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat iemand allerlei redenen kan hebben om niet aan kinderen te beginnen of niet aan een tweede kind te beginnen, gewild of ongewild. Ik noem hierbij trauma's opgelopen bij een eerste bevalling, een zwangerschap die niet lekker liep, geen kinderen willen omdat je niet weet of je door allerlei omstandigheden een goede moeder kunt zijn of niet eens kinderen kunnen krijgen. Voor de vrouwen die dus niet (meer) zwanger willen/kunnen worden is het pijnlijk dat anderen je ergens van verdenken, puur en alleen omdat je een vrouw bent en in een bepaalde leeftijdsgroep zit. Roze en blauw zijn toch ook gewoon mooie kleuren? Moet ik tussen mijn derstigste en vijfenveertigste dus maar helemaal niets van die kleuren posten omdat er allemaal schaapjes zijn die overal hints in zien, terwijl ik het er echt wel duidelijk bij zou zetten als het zover komt? Dát vind ik pas belachelijk.

OT: ik snap dus Eva heel goed. Dat zo'n muts van een Bridget even een zwangerschapsgerucht de wereld in helpt terwijl ze niet weet hoe de situatie bij Eva is. Misschien probeert ze het wel maar lukt het niet. Of zijn er andere factoren. Dat zal Bridget echt niet weten. En dus moet ze haar mond houden ipv domme geruchten de wereld in te helpen.

Men kan me een zeurende vrouw noemen, maar ik heb een angststoornis waardoor ik op dit moment heb besloten niet aan kinderen te beginnen omdat ik een kind mij niet als moeder gun, terwijl mensen om me heen blijven pushen ondanks ze dit weten. Wellicht dat ik daarom wat feller ben in deze discussie ;)
Soms moet je je angst overwinnen. Juist een kind kan je helpen omdat hij de wereld als onschuldig ervaart denk ik.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_197257080
Ach gut het is weer eens seksisme :`)
pi_197257129
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wat er mis mee is, is dat iemand allerlei redenen kan hebben om niet aan kinderen te beginnen of niet aan een tweede kind te beginnen, gewild of ongewild. Ik noem hierbij trauma's opgelopen bij een eerste bevalling, een zwangerschap die niet lekker liep, geen kinderen willen omdat je niet weet of je door allerlei omstandigheden een goede moeder kunt zijn of niet eens kinderen kunnen krijgen. Voor de vrouwen die dus niet (meer) zwanger willen/kunnen worden is het pijnlijk dat anderen je ergens van verdenken, puur en alleen omdat je een vrouw bent en in een bepaalde leeftijdsgroep zit. Roze en blauw zijn toch ook gewoon mooie kleuren? Moet ik tussen mijn derstigste en vijfenveertigste dus maar helemaal niets van die kleuren posten omdat er allemaal schaapjes zijn die overal hints in zien, terwijl ik het er echt wel duidelijk bij zou zetten als het zover komt? Dát vind ik pas belachelijk.

OT: ik snap dus Eva heel goed. Dat zo'n muts van een Bridget even een zwangerschapsgerucht de wereld in helpt terwijl ze niet weet hoe de situatie bij Eva is. Misschien probeert ze het wel maar lukt het niet. Of zijn er andere factoren. Dat zal Bridget echt niet weten. En dus moet ze haar mond houden ipv domme geruchten de wereld in te helpen.

Men kan me een zeurende vrouw noemen, maar ik heb een angststoornis waardoor ik op dit moment heb besloten niet aan kinderen te beginnen omdat ik een kind mij niet als moeder gun, terwijl mensen om me heen blijven pushen ondanks ze dit weten. Wellicht dat ik daarom wat feller ben in deze discussie ;)
Dus we moeten allemaal maar nooit meer iets ergens over zeggen want er is weer iemand ‘gekwetst’, ‘geraakt’ of ‘getraumatiseerd’. Het is tegenwoordig een sport geworden om te scoren met wat je allemaal mankeert zodat je anderen op hun uitlatingen kunt ‘pakken’. Mevrouw Eva kiest voor een publieke rol, dagelijks op televisie. Dan kun je dit soort dingen verwachten.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:03:22 #28
338319 ZarB
Piña colada
pi_197258182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 22:58 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Soms moet je je angst overwinnen. Juist een kind kan je helpen omdat hij de wereld als onschuldig ervaart denk ik.
Mag hopen dat je niet serieus bent en anders hoop ik dat anderen inzien dat dit het slechtste advies ever is. Een kind hoort geen functie te hebben. Je moet je eigen leven aanpakken, geen kind daarvoor laten opdraaien.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197274713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:03 schreef ZarB het volgende:

[..]

Mag hopen dat je niet serieus bent en anders hoop ik dat anderen inzien dat dit het slechtste advies ever is. Een kind hoort geen functie te hebben. Je moet je eigen leven aanpakken, geen kind daarvoor laten opdraaien.
Jazeker. Ieder kind is een gevolg van een keuze van zijn ouders. Juist een kind zorgt ervoor dat je regelmaat in je leven krijgt en dingen moet doen en laten. Met andere woorden keuzes maken en niet meer piekkeren.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  donderdag 7 januari 2021 @ 23:27:47 #30
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197278452
Haar broek zakt er van af?
Dan wordt het dus geen boobieieies, maar punaniiiiiii
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_197311038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 23:11 schreef mother_mercury het volgende:

[..]

Dus we moeten allemaal maar nooit meer iets ergens over zeggen want er is weer iemand ‘gekwetst’, ‘geraakt’ of ‘getraumatiseerd’. Het is tegenwoordig een sport geworden om te scoren met wat je allemaal mankeert zodat je anderen op hun uitlatingen kunt ‘pakken’. Mevrouw Eva kiest voor een publieke rol, dagelijks op televisie. Dan kun je dit soort dingen verwachten.
Nou, speculeren over al dan niet zwanger zijn is inderdaad zo'n dingetje waar je als volslagen buitenstaander niet mee moet beginnen.

Dat is namelijk iets tussen het stel in kwestie, waar een ander verder geen zak mee te maken heeft.

Als vrouw tussen pak m beet 30 en 45 word je aan de lopende band (echt geen overdrijving) geconfronteerd met mensen die willen weten of je er al " 1 in de oven hebt", of je "kinderen hebt" en zo nee, waarom niet en zoja, hoeveel je er van plan bent te krijgen en wanneer de volgende gepland is.

En zeker Bridget die vorig jaar haar arrogante mond tot aan de rechter toe vol had over geschonden privacy...die mevrouw heeft wel een beetje veel boter op haar hoofd he?
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2021 @ 10:44:04 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197400579
Storm in een glas water, lijkt me.

Het is toch niet zó enorm vergezocht om te opperen dat een eventuele zwangerschap de aanleiding zou kunnen zijn om Tan in het programma te hengelen?
Gevoelsmatig zit er weinig tot niks achter, maar een vrouw ziet dit wellicht anders. Nou ja, ok dan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 januari 2021 @ 19:13:11 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_197410483
Ik zou haar wel willen neuken en dan naakt naar buiten schoppen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')