Ja ook, maar die heb ik niet helaasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ook via de browser van playstation/xbox mocht je die hebben.
Ben er niet verbaasd over, maar dat het al sinds 1999 voor komt maakt het natuurlijk niet minder irritant.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef mootie het volgende:
Verbaasd zijn over stream- en audiolocks.
Ja, niets nieuws onder de zon tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:44 schreef mootie het volgende:
Verbaasd zijn over stream- en audiolocks.
Sorry voor mijn geheugen.... het is 15 jaar geleden. STreamlock wist ik nog wel maar Soundlock kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, soundlock mensen, niets nieuws.
Paar keer F5 (en evt adblocker uit)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan ze helemaal niet meer kijken iets met privacy of zo
Even de pagina vernieuwen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan ze helemaal niet meer kijken iets met privacy of zo
Ohw, als je al zolang niet heb gekeken is het je vergeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry voor mijn geheugen.... het is 15 jaar geleden. STreamlock wist ik nog wel maar Soundlock kan ik me niet meer herinneren
thnx, was er uit en opnieuw ingegaan maar helaasquote:
Oke dank.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, als je al zolang niet heb gekeken is het je vergeven.
Ik kreeg dezelfde melding en met f5 / pagina vernieuwen, kwam het weer goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, was er uit en opnieuw ingegaan maar helaas
Heb geen adblocker dus dat kan het niet zijn.
Ik denk het wel hoor, anderzijds heb ik zoveel rlsen gezien dat ik het niet meer goed weet, voor mij is het normaal iig. oeh we hebben weer geluid mensenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oke dank.
Wat ik me afvraag. Hadden de soundlock 15 jaar geleden? Want dat zegt me echt niks. Alleen streamlock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |