Iemand vroeg het net wel aan Joey, maar die beantwoorde een beetje vaag. Zou wel de productie-plant zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat de huisregels gekozen moeten worden uit een vooraf goedgekeurd lijstje. 'We eten alleen nog maar bacon' zal wel niet mogen
Nick 100%quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef magnaal het volgende:
Wie zal zich gaan aansluiten bij Theo? Want helemaal alleen kan hij het niet, hij heeft een soort 'Mike' nodig...Iemand die ook stoer gevonden wil worden
Ja, slaat nergens op 2 streamsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Danny het volgende:
de regie moet even wat aanwijzingen geven vrees ik
Snap overigens nog steeds niet waarom we anno 2021 met 2 streams moeten doen. Da's eigenlijk gewoon sneu.
Same herequote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef MissJ het volgende:
Misschien is er al over gepost, maar... Hebben jullie dat ook? Ik kan wel via de Videoland app op telefoon en tablet de streams kijken, maar niet op mijn tv? Alles van Samsung trouwens.
Een keer of 20 pasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef MissJ het volgende:
Misschien is er al over gepost, maar... Hebben jullie dat ook? Ik kan wel via de Videoland app op telefoon en tablet de streams kijken, maar niet op mijn tv? Alles van Samsung trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |