Staat er niet tussen bij mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:02 schreef Danny het volgende:
[..]
met zoeken kun je 'm niet vinden idd. Je moet iets omlaag scrollen, daar staan ze bij elkaar.
zie: https://i.gyazo.com/44dec8073800e2ddf661f8662addcfad.mp4
als je op ziggo of kpn zit werkt het idd niet overigens. Je moet echt in de app of op de website zitten, niet op het 'videolandkanaal'.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n streams doen het wel. Alleen Videoland biedt ze zelf op geen enkele manier aan.
Maar houd het hier gewoon Cos, andere onderwerpen gewoon even in het juiste topic.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n streams doen het wel. Alleen Videoland biedt ze zelf op geen enkele manier aan.
Zondag op maandagnacht. Toen ze gisteren z.g.n. 'live' over schakelde naar het huis was het zondag.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef spapaars het volgende:
Weten we al in welke nacht de 2 nieuwe bewoners kwamen?
Neuh, maar een beetje boter erop of wat vet trekken van een stukje vlees, Gewoon om een beetje leven in de tent te krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk niet dat er ossewit in de airfryer gaat.
Mag toch hopen dat op het videoland kanaal de streams het ook gaan doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Danny het volgende:
[..]
als je op ziggo of kpn zit werkt het idd niet overigens. Je moet echt in de app of op de website zitten, niet op het 'videolandkanaal'.
Ja Bacon/BBqquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Neuh, maar een beetje boter erop of wat vet trekken van een stukje vlees, Gewoon om een beetje leven in de tent te krijgen
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef Blackprinces het volgende:
Jowi vroeg net ook al aan Theo iets over daten en wie dan betaalt.
Nu ook aan de dame (weet dr naam nog nie)
Nieuwe opdracht voor hem?
Vind het op een eerste date eigenlijk niet meer dan normaal als degene die de ander op date vroeg betaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
Nathalie is niet helemaal geemancipeerd, ze heeft altijd geld bij zich met een date maar vind het toch wel leuk als een man voor haar betaald.
De vrouw hoort te betalen dat is het nieuwe normaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
Nathalie is niet helemaal geemancipeerd, ze heeft altijd geld bij zich met een date maar vind het toch wel leuk als een man voor haar betaald.
Ik heb nooit echt gedate dus geen idee wat ik normaal vind. Ik zou wel geld meenemen iig maar als de ander wil betalen zou ik dat prima vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:07 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Vind het op een eerste date eigenlijk niet meer dan normaal als degene die de ander op date vroeg betaald
Ik snap daar ook niks van, je zou verwachten met zo'n programma als BB, dat ze groot promoten, dat ze een link / banner / button, bovenaan de homepage plaatsen. Maar nee hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft bizar dat ik naar de OP van dit topic moet om m'n streams op Videoland te kunnen laden
Hoe ik ook zoek / ververs: Videoland weet van geen streams.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef Ireth het volgende:
Chips maken in de airfryer, hopelijk hebben ze iets van een spatscherm, anders zit straks alles aan het spiraal en de toko vol rook
Blij dat ik ouderwets ben. Oh en niet datequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:07 schreef Advocaat_ het volgende:
[..]
De vrouw hoort te betalen dat is het nieuwe normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |