quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, sukkeltje.
tijd om hearthstone weer te installerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nu een kleine 10 uur thuis en verveel mij alweer helemaal de pleurisellende.
Curvefeverquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd om hearthstone weer te installeren
of dat spel met die tekenlijntjes
net als de memes en standaard posts wordt alles steeds simpelerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
CurvefeverIk snap niet dat het is vervangen voor iets als Haxball.
Jammer dat TBC nog niet uit is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben nu een kleine 10 uur thuis en verveel mij alweer helemaal de pleurisellende.
Bedankt voor dit kleine en doch zo fijne compliment. Het geeft mij bijna weer de levensenergie morgen met een minder gedeprimeerd gevoel op werk te verschijnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als de memes en standaard posts wordt alles steeds simpeler
curvefever is toch meer voor mensen met wat inzicht
Ik denk jij aan een nieuwe baan moet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit kleine en doch zo fijne compliment. Het geeft mij bijna weer de levensenergie morgen met een minder gedeprimeerd gevoel op werk te verschijnen.
Laatste dag vakantie en al 6 telefoontjes moeten wegdrukken. Flikker een eind op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk jij aan een nieuwe baan moet.
gewoon basisinkomen ja tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk jij aan een nieuwe baan moet.
Je bent gewoon onmisbaar maatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste dag vakantie en al 6 telefoontjes moeten wegdrukken. Flikker een eind op.
dat kost weer teveel wachtgeld, blijft moeilijk om daar wat aan te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor ambtstermijnen, ook bij de ministeries
Terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatste dag vakantie en al 6 telefoontjes moeten wegdrukken. Flikker een eind op.
Ik ben daar een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon basisinkomen ja toch
gratis geld voor iedereen
Is het al te betalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben daar een groot voorstander van.
Zeker. Moet je alleen wel anders gaan belasten. En die grote kloof dichten zijn de rijken niet zo'n fan van.quote:
Bedankt voor deze tip, hier heb ik tenminste wat aan. In tegenstelling tot @aTypisch die zich weer als een mongooltje moet gedragen omdat hij blijkbaar geen koffie drinkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit staat los van de Lidl is mijn leven instelling maar hun eigen merk rode filterkoffie vind ik daadwerkelijk verreweg de lekkerste
aan wat voor een bedrag denk je dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Moet je alleen wel anders gaan belasten. En die grote kloof dichten zijn de rijken niet zo'n fan van.
gratis geld bestaat nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben daar een groot voorstander van.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip, hier heb ik tenminste wat aan. In tegenstelling tot @:atypisch die zich weer als een mongooltje moet gedragen omdat hij blijkbaar geen koffie drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |