Dat zorgt geheid voor problemenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Inderdaad nog niets van gehoord, zal vast een roker bij zijn.
Oké, las net dat het je gelukt was.quote:
Goh, wat verrassend.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:19 schreef Moonlight het volgende:
Iedereen moet rekening houden met die vegan
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, moet nog even zien waar ik ga ze plaatsen, doe het anders via de filmpjes codes zoals voorheen met Utopia ....
Dat systeem met alleen de code plakken achter de link naar DM mocht op het laatst toch ook niet meer?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, moet nog even zien waar ik ga ze plaatsen, doe het anders via de filmpjes codes zoals voorheen met Utopia ....
Nathaliequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Die met die bril gaat als eerste geneukt worden.
Ik volg jullie welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb je ziggo?
Via de afstandbediening van mijn mediabox doet hij het niet. Ik moet de afstandbediening van de tv gebruiken en dan krijg je wel twee streams. Blijkbaar werkt het ook niet bij iedere tv. Een grote puinhoop.
Samsung en Sony ceb doet het niet. Philips, LG, ps4, Panasonic wel.
Is dat de vegan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:25 schreef Hunter het volgende:
Naomi mist haar proteinen. Wil naar de regie
Die platte Nederlanders zijn irritant. Vlaams klinkt heel erg mooi (en ik ben een echte Hollanderquote:
Vegans eten geen eierenquote:
Natasja?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:29 schreef onlogisch het volgende:
Ziko en Natasja worden een koppeltje.
Die Els?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Die met die bril gaat als eerste geneukt worden.
welneequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft 5 kinderen uitgepoept, mag het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |