Ik vind het vooral vermoeiend om lang naar dat dialect te moeten luisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef renevanlaaren het volgende:
sommige belgen slecht te verstaan, dat vind ik duidelijk minder aan deze bb liever allemaal kaaskoppen
Ik heb jaren in Belgie gewerkt dus ik versta het welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef renevanlaaren het volgende:
sommige belgen slecht te verstaan, dat vind ik duidelijk minder aan deze bb liever allemaal kaaskoppen
Nee op stream 2 van Videoland.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is die streamlock dan op beide Videoland-streams? Ik heb er nog geen een gehad op de stream op vier.be.
Mama Monique met d'r grote.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik heb al een donkerbruin vermoeden wie BB21 gaat winnen.
vertel!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:37 schreef Jemoederniet het volgende:
sjowiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:37 schreef Jemoederniet het volgende:
“De Live stream is niet te zien via KPN of Ziggo”quote:
Hij valt me mee tot nu toe. Wel relaxed tot op heden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef yaello het volgende:
Ahh kijk nou, top om wat oud Utopia fokkers hier weer te zien. Net mn eerste blik geworpen op BB. Wat denken jullie van Theo, terror Theo of niet dan?
TaterTheo , heeft vast Bockworst John uit UTO als voorbeeldquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef yaello het volgende:
Ahh kijk nou, top om wat oud Utopia fokkers hier weer te zien. Net mn eerste blik geworpen op BB. Wat denken jullie van Theo, terror Theo of niet dan?
Zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef yaello het volgende:
Hoe oud zijn ze? 12?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:08 schreef Hunter het volgende:
regel 2: 3 spelletjes weerwolf per dag
regel 3: voor slapen knuffelen en buon noce zeggen
Vanaf minuut 1, was nog niet over de drempel en had hij al iemand om te nomineren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt me wel op dat Theo opvallend vaak en veel de camera's in de gaten houdt tijdens zijn 'verhalen'
Ja, dat werd uitvergroot in de uitzending.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanaf minuut 1, was nog niet over de drempel en had hij al iemand om te nomineren.
Thanks, gekoppeld via LG!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef jasoe het volgende:
[..]
“De Live stream is niet te zien via KPN of Ziggo”
https://hulp.videoland.co(...)den-van-Big-Brother-
die kale kan wel eens problemen gaan geven, ben bang dat dat mijn favoriet gaat worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef yaello het volgende:
Utopia 2 was zo saai, die lui lagen sowieso al de hele dag op bed en rond 21u was er bijna niemand meer wakker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd hoe laat ze gaan slapen. In Utopia ging in het begin het licht om 22.00 uur al uit. Hoop wel wat meer nachtelijke escapades en zulks.
Dat snap ik niet, ik heb KPN als provider en heb via alle app's, ook de Apple TV Videoland app streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef jasoe het volgende:
[..]
beroepsdeformatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt me wel op dat Theo opvallend vaak en veel de camera's in de gaten houdt tijdens zijn 'verhalen'
Ik niet. Het zou toch wat zijn als hij donderdag naar huis moet. Weg dynamiek...quote:
Nou het gaat dus hetzelfde als destijds met Utopia, ik lees wel mee wat er gebeurd. Want ik heb ziggo..Krijg het alleen via de pc die stream en dan door pluggen op tv, maar dat wordt door het gezin niet zo gewaardeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:39 schreef jasoe het volgende:
[..]
hier alleen op stream 2, niet op de 1quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die SL's zijn nu al fokking irritant.....
En als ze op zijn begint hij gewoon weer bij zijn eerste verhaaltje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:47 schreef Benny het volgende:
Theo heeft wel mooie uit de hoogte gegrepen verhalen
Adriaan 2.0quote:
Als je een checklist zou maken van type kandidaten, dan zit alles er wel in.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:52 schreef magnaal het volgende:
Ik denk dat het vrij normale mensen zijn, ieder een beetje anders, maar gewoon hoor, dus die Theo vliegt er wb de bewoners echt wel uit. Wat een klier zeg
Ja wel leuk hoor, maar er zit maar 1 bouwer in, der uit dusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je een checklist zou maken van type kandidaten, dan zit alles er wel in.
Is Els de transgender?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Als je een checklist zou maken van type kandidaten, dan zit alles er wel in.
En 1 kech.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:56 schreef MMXMMX het volgende:
10 marokaantjes in 1 huis was ook leuk geweest
Dat staat de app toch op je tv zelf, dat is niet via de provider.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, ik heb KPN als provider en heb via alle app's, ook de Apple TV Videoland app streams.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:58 schreef Laysa het volgende:
Theo is goed bezig... Die zit als eerste thuis. Wat een lul zeg.
Ja, hopen dat ze er snel uit ligtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:57 schreef Rockiejj het volgende:
Theo probeert te nomineren omdat iemand vegan is, dit is lekker
Hij heeft BB Australie gevolgdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:00 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is Theo nou de hele tijd aan het ouwehoeren over "Ja in Australië..."
Hoe heeft hij dat kunnen volgen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:00 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is Theo nou de hele tijd aan het ouwehoeren over "Ja in Australië..."
Meteen Utopia vibesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:00 schreef Benny het volgende:
Kom niet aan het eten van mensen, want dan worden ze boos. Dat blijkt alweer
Ja prima als je perse interessant wil doen en vegan wilt zijn, maar ik hoor niks anders uit dat wicht komen dan vegan dit vegan dat. Zóooo vermoeiend.quote:
hij heeft een redbull nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Theo wordt moei...
[ afbeelding ]
Aka De neus.quote:
red bull afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Theo wordt moei...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |