Dat is raar. Heb je wel een abo dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:35 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
"GEEN PRIVACY VOORKEUREN GEVONDEN"![]()
Hoe is je internetverbinding? Hier is de boel namelijk wel stabiel en probleemloosquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:35 schreef Laysa het volgende:
Wat een slechte streams zeg. Continue haperen en vast lopen
Jazeker. En onder 'account' staat onderaan ook een knop 'Privacy instellingen' 'Aanpassen'.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is raar. Heb je wel een abo dan?
Nog nooit eerder problemen gehad. Nah dit gaat gewoon een verslaving schelenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Hoe is je internetverbinding? Hier is de boel namelijk wel stabiel en probleemloos
Op de beginpagina naar beneden scrollenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:38 schreef krabje het volgende:
goedemorgen,ik zoek op videoland maar kan nergens streams vinden,weet iemand hoe dit moet?
Het duurt een tijd voordat ze zichtbaar worden. bij mij nu ook pas net. Paar keer verversen en en uit- en inloggen helpt misschien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:38 schreef krabje het volgende:
goedemorgen,ik zoek op videoland maar kan nergens streams vinden,weet iemand hoe dit moet?
ga even kijken tnxquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Op de beginpagina naar beneden scrollen
Ik had ze net ook niet en nu staan ze er ineens op. Bij mij halverwege boven live tv.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:38 schreef krabje het volgende:
Even mezelf quoten. Het is gelukt. Ik moest eerst een extensie in Chrome uitschakelen (I don't care about cookies).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:37 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Jazeker. En onder 'account' staat onderaan ook een knop 'Privacy instellingen' 'Aanpassen'.
Daar kan ik op klikken tot ik een ons weeg, maar die knop werkt niet.
ik heb het gevonden,maar vind het lastig dat switchen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik had ze net ook niet en nu staan ze er ineens op. Bij mij halverwege boven live tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |