Theo zijn neus is ergelijk. Als hij in beeld is wordt je blik naar die neus getrokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thejow ergerd zich snel aan mensen
nu verder over Darts
Beetje als het verhaal van de High School touchdowns van Al Bundyquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Daar is Theo wel trots op , winnen van een 18 jarige. Blijft Theo op elk feestje en verjaardag vertellen.
ik zeg een partij sterke drank en het gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja af en toe leuk zo'n verhaal, maar als het maar door blijft gaan zeer vermoeiend...
knappe neus .. lekkr ruimquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Theo zijn neus is ergelijk. Als hij in beeld is wordt je blik naar die neus getrokken.
Ze mogen geen drank alleen bij hoge uitzondering en dan geen sterke drank.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zeg een partij sterke drank en het gaat leuk worden
jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen geen drank alleen bij hoge uitzondering en dan geen sterke drank.
hoiiii renequote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
En dan een dikke discussie met die Els!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
saaiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen geen drank alleen bij hoge uitzondering en dan geen sterke drank.
Het is een Friese Amsterdammer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:33 schreef DaSteeg het volgende:
Theo heeft een beetje een friese tongval? Raar accentje in elk geval.
Kan zijn, hij is oorspronkelijk Friesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:33 schreef DaSteeg het volgende:
Theo heeft een beetje een friese tongval? Raar accentje in elk geval.
Je ziet wel gelijk de verhoudingen in zo een groepje. Hij heeft zijn publiek gevonden. Van die passieve mensen die een beetje staan te knikken en te lachen en verder niks toevoegen. Daar groeit Theo vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja af en toe leuk zo'n verhaal, maar als het maar door blijft gaan zeer vermoeiend...
Het is al de zevende keer dat hij dit verteltquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef Poezewoes het volgende:
Als Theo zo door blijft praten is zijn gesprekstof binnen een week op, en gaat hij herhalen
Ja, is te vaak uit de hand gelopen denk ik in het verleden.quote:
Ja echt hè, ben benieuwd hoe ze ermee omgaan als hij dagen zo doorlult, op een gegeven moment trek je dat toch niet meer!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:34 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Je ziet wel gelijk de verhoudingen in zo een groepje. Hij heeft zijn publiek gevonden. Van die passieve mensen die een beetje staan te knikken en te lachen en verder niks toevoegen. Daar groeit Theo van
Thomasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind die dikke wel leuk weet zijn naam niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |