SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lospedrosa op 04-01-2021 23:45:46 ]Vakman pur sang
Heb je die verdiend dan ?quote:
Ik had het idee dat ik hier bijna niet gepost had gisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:20 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 04-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 113 bitterbal
02 104 Budapestenaar
03 094 kwiwi
04 089 FranticDJ
05 074 CherryLips
06 052 Amarantha
06 052 gianni61
08 042 Citizen.Erased
09 036 LTVDK
10 035 EttovanBelgie
11 034 IJsdraakje
11 034 Lospedrosa
13 028 Dr_Flash
14 026 UitStraling
15 023 Koen66
16 013 Karzai
17 012 Bomenverzameling
18 011 mschol
19 008 DerRabbit
20 006 crv
20 006 DaMart
20 006 Ygritte
23 003 Haags
24 002 liesje1979
24 002 van_Lamehuizen
26 001 engine
klik hier voor meer stats
tot vroeg in de avond was je koploperquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik hier bijna niet gepost had gisteren
Hou je dat realtime bij of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tot vroeg in de avond was je koploper
Hij zit achter 3 schermen thuis met allerlei grafieken en tabellen die real time geupdate wordenquote:
andersom heb ik dat gevoel ook wel eensquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik hier bijna niet gepost had gisteren
'werkplaats'quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zit achter 3 schermen thuis met allerlei grafieken en tabellen die real time geupdate worden
ja ik best vaak zelfs. Huh ik was er toch de hele dag?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andersom heb ik dat gevoel ook wel eens
Nu heb je alle tijd om de nieuwe bitterbal t wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik best vaak zelfs. Huh ik was er toch de hele dag?027 "
Wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu heb je alle tijd om de nieuwe bitterbal t worden
Ik bijt.quote:
Mogge!quote:
Kwestie van twee linkerhanden kweken, in de kokende olie springen en daarna in de passiesaus rollen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu heb je alle tijd om de nieuwe bitterbal t worden
vaak blijk ik dan elders meer gezegd te hebben terwijl ik d8 dat het hier wasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik best vaak zelfs. Huh ik was er toch de hele dag?027 "
Ja ik zat afgelopen weken ook veel in DRT natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak blijk ik dan elders meer gezegd te hebben terwijl ik d8 dat het hier was
verwarrend allemaal
quote:Op zondag 3 januari 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
SORRY SORRY
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 04-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 4299 Tagliano Michael van Gerwen / Gerwyn Price
002 3291 Szura Peter Wright / Michael van Gerwen
003 2563 El-Stinho Gerwyn Price / Peter Wright
004 2411 SlechteWoordgrappen Michael Smith / Rob Cross
005 2396 maxi-mus Rob Cross / Nathan Aspinall
006 2192 Frozen-assassin Nathan Aspinall / Dave Chisnall
007 2172 JR-Style-93 James Wade / James Wade
008 2142 Dr_Flash Dave Chisnall / Gary Anderson
009 2134 Doevelaer Dimitri Van den Bergh / Michael Smith
010 2046 Zipportal Ian White / Dimitri Van den Bergh
011 1532 De_Kraam Daryl Gurney / Daryl Gurney
012 1424 de_boswachter Glen Durrant / Ian White
013 1259 Mani89 Gary Anderson / Glen Durrant
014 1185 Caland José de Sousa / Krzysztof Ratajski
015 1094 Poepz0r Krzysztof Ratajski / Jose de Sousa
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)er-children-23261124
Mij aan gebak.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een straat waar ik naast woonde, de Frangepán
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)er-children-23261124
Carnaval staat alweer voor de deurquote:
zal ik de kerstboom weer terughalen die nu aan de straat staat?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal ik de kerstboom weer terughalen die nu aan de straat staat?
De dokters zijn tevreden over het herstel tot nu toe. Wel een onrustige nacht gehad. Wat dat betreft ben ik blij dat ik vanavond thuis slaapquote:
Sliep je in het ziekenhuis dan of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dokters zijn tevreden over het herstel tot nu toe. Wel een onrustige nacht gehad. Wat dat betreft ben ik blij dat ik vanavond thuis slaap![]()
.
Ja. Mijn vrouw en ik wisselen af wie bij zoonlief blijft slapen in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sliep je in het ziekenhuis dan of wat?
Poehquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Mijn vrouw en ik wisselen af wie bij zoonlief blijft slapen in het ziekenhuis.
Ja, maar als het goed is krijgt hij eind volgende week gips en mag hij mee naar huis. Dat brengt dan wel weer wat meer rust. Maar vanavond lig ik vroeg in bed, denk ik. Morgenochtend moet ik ook weer werkenquote:
Ik ben iedere dag rond een uur of 7:00 wakker. Wil eigenlijk pas om 8:00 opstaan dus dan ben ik nog een uur aan het draaien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
Mijn slaapritme heeft zich nog niet helemaal aangepast aan mijn werkritme
kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Dat is in ieder geval aan de goede kant van de snelweg vanuit jouw perspectief.
Als ik vrij heb, dan slaap ik meestal van 00:00 tot 8:00quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben iedere dag rond een uur of 7:00 wakker. Wil eigenlijk pas om 8:00 opstaan dus dan ben ik nog een uur aan het draaien.
Gisteravond lag ik voor het eten ineens te maffen op de bank, in bed was ik ook meteen vertrokken en vanmorgen om half zes wakkerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
Mijn slaapritme heeft zich nog niet helemaal aangepast aan mijn werkritme
6:00 dat is wel op tijd zo in de winterperiodequote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik vrij heb, dan slaap ik meestal van 00:00 tot 8:00
Dat is vervelend als de wekker op 6:00 gaat
Tijd voor een nieuwe poetsvrouw?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds aan het wachten op de poetsvrouw. Laat ze het WEER afweten zonder bericht....?
Ik probeer sinds 1-1 elke dag op tijd naar bed te gaan, vervolgens lig ik dan 2 uur te draaienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond lag ik voor het eten ineens te maffen op de bank, in bed was ik ook meteen vertrokken en vanmorgen om half zes wakker
Dit schiet niet echt op in ieder geval.quote:
Elke dag toch op tijd opstaan, dan val je op een gegeven moment vanzelf vroeger in slaapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik probeer sinds 1-1 elke dag op tijd naar bed te gaan, vervolgens lig ik dan 2 uur te draaien
Zelf poetsen dan maar? ik zeg maar iets geks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds aan het wachten op de poetsvrouw. Laat ze het WEER afweten zonder bericht....?
Misschien bitterbal overwegen mocht haar avontuur bij seats and sofa's op niets uitlopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit schiet niet echt op in ieder geval.
Zelf zuigen dan maar?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zuigt deze wel heel goed, ook al komt ze wat minder regelmatig.
Ja doe ik ook wel hoor, het is hier heus geen zwijnestal. Maar het is wel handig als het af en toe even grondig gebeurt. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf poetsen dan maar? ik zeg maar iets geks.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke dag toch op tijd opstaan, dan val je op een gegeven moment vanzelf vroeger in slaap
Nee dat gaan we niet doen. Die is me veel te bijdehandquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien bitterbal overwegen mocht haar avontuur bij seats and sofa's op niets uitlopen.
Ja maar nachtbraken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke dag toch op tijd opstaan, dan val je op een gegeven moment vanzelf vroeger in slaap
In ieder geval zolang we in lockdown zitten toch lijkt me. Ze moet ook nog eens een heel stuk met de trein komen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf poetsen dan maar? ik zeg maar iets geks.
Ik zou overal papiertjes op de grond leggen en dan met een biertje vanaf de bank toekijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaan we niet doen. Die is me veel te bijdehand
Klopt. maar het heeft weer even tijd nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
i beg to differquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ik tegenwoordig in bankzakenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien bitterbal overwegen mocht haar avontuur bij seats and sofa's op niets uitlopen.
Je bent gewoon callgirl daar hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ik tegenwoordig in bankzaken
Posten wat ze allemaal tegenkomt is niet handig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaan we niet doen. Die is me veel te bijdehand
Ik moet idd de telefoon beantwoordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je bent gewoon callgirl daar hoor
Iedere dag bellen om te vragen wanneer je weer hier komt postenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet idd de telefoon beantwoorden
Denk dathet dan een korte carriere wordt :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag bellen om te vragen wanneer je weer hier komt posten
Helemaal went het nooit denk ik.quote:
Breng nou maar geen mensen op ideeen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag bellen om te vragen wanneer je weer hier komt posten
Mwah ik heb op alle tijden van de nacht gewerkt en doe dat nog steeds.. Maar echt vroeg kunnen slapen? of 'voor slapen' als je om middernacht moet beginnen? Nope, gaat 'm niet worden voor mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helemaal went het nooit denk ik.
Ik werk hier nu al 10 jaar en ik vind het nog steeds een rot tijd om wakker te worden.
wachten tot een fokker gaat bellen en vragen naar de casting couchquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Breng nou maar geen mensen op ideeen.
Dat soort types posten hier niet (meer) toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Breng nou maar geen mensen op ideeen.
Hmmm... Was misschien handig geweest als we daar even wat over afgesproken zouden hebben. Eigenlijk nooit aan gedacht. Maar goed, dan hou ik de poen wel in de zak ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ieder geval zolang we in lockdown zitten toch lijkt me. Ze moet ook nog eens een heel stuk met de trein komen toch?
Je natuurlijke ritme kan je wel wát verschuiven, maar een avondmens wordt nooit een ochtendmens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helemaal went het nooit denk ik.
Ik werk hier nu al 10 jaar en ik vind het nog steeds een rot tijd om wakker te worden.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wachten tot een fokker gaat bellen en vragen naar de casting couch
Ik hoop van niet. Maar mensen kunnen hier wel lezen he?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort types posten hier niet (meer) toch?
Ja communicatie is wel handig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm... Was misschien handig geweest als we daar even wat over afgesproken zouden hebben. Eigenlijk nooit aan gedacht. Maar goed, dan hou ik de poen wel in de zak ook
Oh nee, voorslapen werkt voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah ik heb op alle tijden van de nacht gewerkt en doe dat nog steeds.. Maar echt vroeg kunnen slapen? of 'voor slapen' als je om middernacht moet beginnen? Nope, gaat 'm niet worden voor mij.
Middagdutjes dan weer wel, als ik er vroeg uit moest.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, voorslapen werkt voor mij ook niet.
Middagdutjes kan ik ook niet.
Ik slaap 's avonds dan niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, voorslapen werkt voor mij ook niet.
Middagdutjes kan ik ook niet.
wat lees je?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:26 schreef liesje1979 het volgende:
Yep mijn bed roept, lekker met een boek.
Tijdens een nachtelijke wandeltocht van 70km heb ik 1x met een vrouw samen gelopen die altijd en overal kon slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Middagdutjes dan weer wel, als ik er vroeg uit moest.
Maar dan is een half uurtje ofzo genoegMaar dan moet het wel aardedonker zijn.
Nu even een tussendoortje, Boy. Leukste boek wat ik dit jaar heb gelezen is toch wel zoete zoete wraak BVquote:
Het jaar is nog jong dus er kan nog zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu even een tussendoortje, Boy. Leukste boek wat ik dit jaar heb gelezen is toch wel zoete zoete wraak BV
Of ze deed alsofquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijdens een nachtelijke wandeltocht van 70km heb ik 1x met een vrouw samen gelopen die altijd en overal kon slapen.
als we ergens rustpauze hadden ging ze ergens zitten en was ze ook binnen een minuut weg.
als dat zou doen en na een kwartier weer verder moest, zou ik compleet verrot zijn.
Ohja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het jaar is nog jong dus er kan nog zoveel mogelijk
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
iemand hier ervaring met catawiki?
werkt dat zo'n beetje hetzelfde als ebay?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen staan er hier inmiddels DRIE van die groene wegwerpscooters op de stoep. Binnen 50 meter.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb wel wat dingen via Catawiki gekochtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
Deelscooters. Als je er eentje vindt scan je de QRcode op het stuur en kun je ermee gaan rijden. En iedereen laat die dingen dus lukraak overal van hun reet afzakken zodra ze ze niet meer nodig hebben.quote:
Ja alleen betaal je daar wel opgeld zoals bij een echte veiling, zonder dat je daar echt wat voor terugkrijgt. Dus ik doe er niet aan mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
Maar zie je wel ergens vooraf hoeveel dat is? of welk percentage?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen betaal je daar wel opgeld zoals bij een echte veiling, zonder dat je daar echt wat voor terugkrijgt. Dus ik doe er niet aan mee.
Volgens mij 9 %quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar zie je wel ergens vooraf hoeveel dat is? of welk percentage?
Van Roald Dahl?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu even een tussendoortje, Boy. Leukste boek wat ik dit jaar heb gelezen is toch wel zoete zoete wraak BV
9% veilingkosten inderdaad. Dat moet je wel meenemen in je maximale bod. En goed kijken naar de verzendkosten. Soms komt iets uit het buitenland en lopen de verzendkosten hoog op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen betaal je daar wel opgeld zoals bij een echte veiling, zonder dat je daar echt wat voor terugkrijgt. Dus ik doe er niet aan mee.
Die laatste is het volgende boek dat ik ga lezen. Dat vond ik onder de kerstboomquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zag ik inderdaad al.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
9% veilingkosten inderdaad. Dat moet je wel meenemen in je maximale bod. En goed kijken naar de verzendkosten. Soms komt iets uit het buitenland en lopen de verzendkosten hoog op.
Ik kijk vaak op internet wat elders tweedehands voor een vergelijkbaar item wordt betaald en bepaal aan de hand daarvan wat ik er maximaal voor wil betalen, inclusief veiling- en verzendkosten en wat mijn hoogste bod gaat zijn.
Zo heb ik al wat materieel voor de modelspoorbaan gekocht. Helaas gaat het meestal wel tot ver boven mijn maximum. Vaak wordt er ook meer geboden dan nieuwprijs. Helaas baseren mensen op Marktplaats zich soms ook op de absurde bedragen die op Catawiki worden betaald.
Ik heb wel eens iets uit Italië laten komen (ook een lamp toevallig) en dat ging wel goed allemaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zag ik inderdaad al.
Zag een leuke lamp, maar daar moet je dan wel rekening eme houden dat er nog 50 euro bij komt op hem uit polen te laten komen
Ach ja, ik ga eens een paar veilingen volgen, kijken hoe het gaat en hoe hoog de prijzen worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
En als het nou zo was dat het aanbod bij Catawiki hel bijzonder was of veel breder dan bij eBay, dan zou het evenueel nog te overwegen kunnen zijn. Maar dat is bij lange na niet het geval.
Moet Sergio in een ander potje gaan roeren nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook op Catawiki, opblaaspopje te koop, t.e.a.b.
https://www.nu.nl/achterk(...)jaar-uit-elkaar.html
Vind dat wel een type dat constant in andere potten roert, beetje viezig is die.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet Sergio in een ander potje gaan roeren nu.
En als een echte kok likt hij overal aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat wel een type dat constant in andere potten roert, beetje viezig is die.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als een echte kok likt hij overal aan.
Ach ja het zijn vreemde tijden, in Duitsland waren er ook antifa downies die aan het demonstreren waren tegen mensen die zich niet aan de overheidsregels hieldenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat viruswappies en Nazi's gewoon dezelfde mensen zijn, nou ja eigenlijk wel erg logisch ook.
https://www.ad.nl/buitenl(...)uis-hitler~aee77462/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Werkloze leefquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch zit er al in. Heel m'n bioritme naar de flikkerij. Had net zo goed twee uur langer in bed kunnen blijven liggen of drie.
Ik heb wel alles wat ik er heb gekocht in goede staat ontvangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zag ik inderdaad al.
Zag een leuke lamp, maar daar moet je dan wel rekening eme houden dat er nog 50 euro bij komt op hem uit polen te laten komen
Effect van het vaccin!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Tering wat maken die fotofilters mensen eng zeghttps://www.bndestem.nl/d(...)ronavaccin~a5c153ac/
En een filterloze fotohttps://www.bd.nl/meierij(...)~a04491f9/169368736/
Jezusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Tering wat maken die fotofilters mensen eng zeghttps://www.bndestem.nl/d(...)ronavaccin~a5c153ac/
Teeeeringquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Wauw.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Zorgen dat je zoveel gezopen hebt dat je 's morgens ook nog dronken bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teeeering![]()
In de avond pik je die eerste op als makkelijk hapje en in de ochtend kom je de tweede tegen en wil je je lul afhakken
Whisky op het nachtkastjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je zoveel gezopen hebt dat je 's morgens ook nog dronken bent.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit emmer nat water over bitterbal heen.
bibberbalquote:
Je zou denken dat het moeder en dochter zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Altijd beter dan droog waterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit emmer nat water over bitterbal heen.
Van die schijtlollige.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik alleen soms van die debiele filters waarbij er ineens een spook op m'n schouders zit ofzo.
Mensen denken altijd dat ik een feestneus op heb, maar het is gewoon mijn eigen neus.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik alleen soms van die debiele filters waarbij er ineens een spook op m'n schouders zit ofzo.
Ja precies, die maken me nķg lelijker en dan kan ik zeggen dat het door dat filter komt.quote:
Betrouwbaar typje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even gebeld naar de poetsvrouw. Ze was net wakker en was het helemaal vergeten![]()
Morgen weer half acht op dus.
Oh, handig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even gebeld naar de poetsvrouw. Ze was net wakker en was het helemaal vergeten![]()
Komt ze je morgen wel besmetten dus?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Nou BB, deed jij het nog niet eens zo slecht.
Misstaat je niet zo'n harige slurf en die oren zijn gewoon al zo uiteraardquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vandaag een andere snack
[ afbeelding ]
en een blije fant
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo eng johquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en een blije fant
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en een blije fant
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vandaag een blije fant
[ afbeelding ]
Oke, die snacks zijn een beetje engquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en een blije fant
[ afbeelding ]
ja ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, die snacks zijn een beetje eng
Gewoon iedereen voorrang geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu willen schoonmakers in ziekenhuizen ook voorrang tijdens het vaccineren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op een forse vagina met oogjes.
"hartige flapjes"quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op een forse vagina met oogjes.
De Jonge gooit straks de papieren in de lucht en roept zuchtend dat iedereen voorrang krijgtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon iedereen voorrang geven.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat mondje een kwart slag draait.
En zo bizar vind ik de planning niet eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon iedereen voorrang geven.
Wat ik vooral bizar vind is het aantal versies van de planning inmiddels.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zo bizar vind ik de planning niet eens.
Planning is immers belangrijker dan het inenten zelf, je zult eens de tel kwijtraken zegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik vooral bizar vind is het aantal versies van de planning inmiddels.
Op zich ook niet gek, want er zullen voor verschillende scenario's planningen gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik vooral bizar vind is het aantal versies van de planning inmiddels.
Met dat nieuwe gemuteerde Britse virus zijn juiste de sterkere nog wat jongere mannen toch het bokje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil toch maar laat mij maar achteraan en de zwakkies eerst.
Straks hebben we gewoon voor iedereen een eigen variant. Ik wacht op de variant die gevaarlijk is voor Buda's.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dat nieuwe gemuteerde Britse virus zijn juiste de sterkere nog wat jongere mannen toch het bokje?
Ik zie wel wanneer ze me prikken willen. Hopelijk verloopt alles een beetje vlot, ik wil weer dingen kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks hebben we gewoon voor iedereen een eigen variant. Ik wacht op de variant die gevaarlijk is voor Buda's.
Ja, ik wil vooral weer de grens over kunnen zonder me druk te hoeven maken om negatieve testen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie wel wanneer ze me prikken willen. Hopelijk verloopt alles een beetje vlot, ik wil weer dingen kunnen.
Seek no further.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu maar eens op zoek naar een geschikt nieuw hoeslaken
Uw personal shopper, voor een huis met uitstraling.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seek no further.
https://www.wish.com/prod(...)modal=true&share=web
Voorlopig nog maar niet naar India, Brazilië of Botswana.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wil vooral weer de grens over kunnen zonder me druk te hoeven maken om negatieve testen.
Makkelijk af te nemen met een lichtvochtig doekje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uw personal shopper, voor een huis met uitstraling.
20 op een rol met KOMO erop. Heb ik al.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seek no further.
https://www.wish.com/prod(...)modal=true&share=web
Simpel in het doekje pissen en vegen maarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk af te nemen met een lichtvochtig doekje.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Jonge gooit straks de papieren in de lucht en roept zuchtend dat iedereen voorrang krijgt
Dat komt goed uit, die landen staan onderaan de Budabucketlist.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorlopig nog maar niet naar India, Brazilië of Botswana.
Botswana ja?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, die landen staan onderaan de Budabucketlist.
Je bent laatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:12 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend !!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:12 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot voor geopend !!
beter "laat" als "te laat"quote:
Uitspugen en opnieuw beginnenquote:
quote:
wachten we niet meer tot iedereen aan tafel zitquote:
Nee, mag niet met de coronamaatregelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
wachten we niet meer tot iedereen aan tafel zit
ik kom ook zoquote:
Kutstreek. Het wordt al twee weken beloofd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen sneeuw, maar alleen in het oosten
Like, ever ooit? Mja... Er zal ooit wel weer een ijstijd komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:19 schreef Haags het volgende:
Vraag me af of we uberhaupt nog winter krijgen...
Noem je het oosten nou een kutstreek?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutstreek. Het wordt al twee weken beloofd.
wie fauten fint mach se hauwuquote:
klopt dat niet dan ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
N
[..]
Noem je het oosten nou een kutstreek?
Het voelt nu op zich winterig?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:19 schreef Haags het volgende:
Vraag me af of we uberhaupt nog winter krijgen...
Ja voelt waterkoud, maar ik mis natuurijs ik mis sneeuw ik mis.... nee laat die ellende maar weg eigenlijkquote:
Eh, natuurijs en sneeuw zitten al jaren niet meer standaard in het pakket hier. Alleen die waterkou blijft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja voelt waterkoud, maar ik mis natuurijs ik mis sneeuw ik mis.... nee laat die ellende maar weg eigenlijk
Tijd om je vriezer eens te ontdooienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:22 schreef crv het volgende:
hier ligt nog een "restje" sneeuw van 2 dagen terug
dat ook iddquote:
voor de verkeersveiligheid is het wel prettig, maar af en toe een goede sneeuwbui mis ikwelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, natuurijs en sneeuw zitten al jaren niet meer standaard in het pakket hier. Alleen die waterkou blijft.
Zon, een graad of 18 en genoeg ijs voor de elfstedentocht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest er in ieder geval een beetje om lachen afgelopen week. Eerst mekkeren (in mijn omgeving) dat we geen winter hebben en zodra het dan koud wordt, alleen maar jammeren dat het zo koud is. WAT WIL JE NOU.
En-schedequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
N
[..]
Noem je het oosten nou een kutstreek?
Ik zit aan de kust he, sneeuw is hier een illusie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de verkeersveiligheid is het wel prettig, maar af en toe een goede sneeuwbui mis ikwel
verhuis danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de kust he, sneeuw is hier een illusie.
Drie jaar geleden was het laatste pakje sneeuw geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Laatste keer dat ik echt goeie sneeuw heb gezien, is een jaar of tien geleden denk ik. En in het westen lag er toen ook niks.
Ik hoef niet perse sneeuw hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verhuis dan
Hier zou het wel een beetje kunnen sneeuwen, maar ook niet noemenswaardig.
Winter van 2010 was wel erg sneeuwrijk. Zelfs hier in Den Haag. Niet dat het lang bleef liggen maar in mijn herinnering viel er zowat iedere dag sneeuwquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Laatste keer dat ik echt goeie sneeuw heb gezien, is een jaar of tien geleden denk ik. En in het westen lag er toen ook niks.
In Hongarije nog wel een paar jaar dikke sneeuw gehad. Maar in Nederland amper een vlokjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ik goed nadenk, heb ik inderdaad een paar jaar geleden ook nog wat sneeuw gezien, maar dat was in het noordwesten ook niks, pas tussen Amsterdam en Utrecht begon het echt te sneeuwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Winter van 2010 was wel erg sneeuwrijk. Zelfs hier in Den Haag. Niet dat het lang bleef liggen maar in mijn herinnering viel er zowat iedere dag sneeuw
Vorig jaar in Noorwegen. Op 1 nacht 120cm gevallenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wel.quote:
Ik zou m'n zeebriesje gaan missen geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel.
Verder in het binnenland is het wel kouder en meer kans op sneeuw. Nadeel is dat het in de zomer ook weer warmer is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vorig jaar in Noorwegen. Op 1 nacht 120cm gevallenhele nacht sneeuw lopen schuiven..
en ging de volgende ochtend in principe naar huis ookquote:
Daar valt bijna niet tegenop te schuiven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vorig jaar in Noorwegen. Op 1 nacht 120cm gevallenhele nacht sneeuw lopen schuiven..
Nee maar je zal wel moeten...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar valt bijna niet tegenop te schuiven.
had je wel een plee binnenquote:Hutje waar we sliepen lag in de buurt van een boerderij. Die kerel vertelde ons bij aankomst al dat we hem moesten bellen als we weer weg wilde gaan zodat hij kon beginnen met sneeuw schuiven.
Gelukkig wel. Wat nog redelijk luxe allemaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee maar je zal wel moeten...
[..]
had je wel een plee binnen?
Wat een avontuur weerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een keer op Groenland gestrand doordat het vliegtuig kapot was. Op de enige luchthaven die groot genoeg was voor intercontinentale toestellen. Maar dat is alleen maar een hub voor lokale bestemmingen. In Kangerlussuaq zelf is niks. Nachtje in een barak gestopt waar normaal poolwetenschappers in zitten. Was net een studentenflat die in de '90s was blijven stilstaan![]()
Maar ja je kunt nergens anders heen, je kunt geen andere route uitstippelen, je enige kans is wachten tot het vliegtuig gemaakt is.
Nog een vrije dagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op m'n laptop van het werk die gisteren opgestuurd zou zijn
Ja, maar begint wel een beetje irritant te worden want ik kan de deur niet uit en het werk stapelt zich ondertussen opquote:
Dat wordt doorbuffelen als dat ding in de brievenbus ligt. Moet je natuurlijk eerst weer vanalles installeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar begint wel een beetje irritant te worden want ik kan de deur niet uit en het werk stapelt zich ondertussen op
Ik ben al blij als ie het na 4x repareren eindelijk weer eens doetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt doorbuffelen als dat ding in de brievenbus ligt. Moet je natuurlijk eerst weer vanalles installeren.
Heb je geen track & trace?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ie het na 4x repareren eindelijk weer eens doetAllerlei zooi installeren is het minste van m'n zorgen op dit moment
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
kon even niets anders vinden maar ben dus nieuwe hier,wel al jaren bekend met jullie vanaf BB1 en dat is dus eigenlijk de reden waarom ik hier weer ben haha.
dus Hallo Allemaal ik ga even rondneuzen of ik beetje wegwijs word.
Ben joyce dus 43 jaar heb dochter van 22 en ja wat nog meer haha vind wel even goed zo ben niet zo kletser wat dat betreft
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je geen track & trace?
Bij ons kun je laptops ophalen op kantoor.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n goede voornemen wat doe je
https://indebuurt.nl/ede/(...)W1g43JQNjMkAsjw8_tOY
Volgens mij zijn daar wel topics voor te vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Afvallen, zou je dat niet in Fok! klassikaal verband kunnen doen?
Topicje in LIF of zo?![]()
Dry January doe ik niet aan. Ik ben wel mijn alcoholgebruik aan het afbouwen. Maar dat doe ik al een paar jaar en ik ben dus ook meer gaan bewegen (al dat geloop en gewandel sinds corona) maar afvallen ho maarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar wel topics voor te vinden.
Voor mij wordt het ook weer eens tijd. Ik hoop dat dry January er een beetje bij helpt
ja er was idd niet erg veel aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vond jij de eerste aflevering gisteren ook zo'n aanfluiting?
Er is Dieetclub in LIF.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Afvallen, zou je dat niet in Fok! klassikaal verband kunnen doen?
Topicje in LIF of zo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |