So far so good.. VPN op Belgie gezet en account okquote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
1. Installeer eerst een VPN
2. zet die VPN op "België"
3. Maak een accountje aan op http://www.vier.be
4. Enjoy your 24/7 stream op https://www.vier.be/big-brother/bigbrother247
Weet niet of dit legaal is. Anders sluiten maar.
Kijken op hun Belgensite is geen probleem, of ze échte live streams gaan doorgeven is de truc... ( wat ik betwijfel...no such thing as free lunches..)quote:Op maandag 4 januari 2021 22:16 schreef AlohA het volgende:
Weet je zeker dat je een VPN nodig hebt? Heb ik normaal namelijk niet nodig om daar terug te kijken.
Dit dus, kijk De Mol ook altijd via die sitequote:Op maandag 4 januari 2021 22:16 schreef AlohA het volgende:
Weet je zeker dat je een VPN nodig hebt? Heb ik normaal namelijk niet nodig om daar terug te kijken.
VPN staat voor Virtueel Privé Netwerk. Je maakt verbinding met een server in België en via die server bezoek je de website. Vier denkt dan dat je in België bent en de stream mag zien.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:13 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is blont....
Wat is een VPN, wat doet het, waar vind ik het?
Nou ja gelukkig heb ik een VPN, maar hoop dat het niet nodig isquote:Op maandag 4 januari 2021 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijken op hun Belgensite is geen probleem, of ze échte live streams gaan doorgeven is de truc... ( wat ik betwijfel...no such thing as free lunches..)
Ik ben er klaar voor.. ik heb nix met Videoland dus morgen spannend of Belgie wél gratis levertquote:Op maandag 4 januari 2021 22:22 schreef AlohA het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig heb ik een VPN, maar hoop dat het niet nodig is
En ExpressVPN werkt iig niet. Een snelle check leert dat de belgische server uit mexico lijkt te komen, en dus niet als 'belgie' wordt herkend. Heb zelf videoland dus het boeit niet, maar mocht je een VPN abonnement overwegen weet je iig dat ExpressVPN niet gaat werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:30 schreef Gert het volgende:
De streams zijn begonnen.
Maar helaas, er is een VPN-verbinding nodig om gratis bij de zuiderburen te gluren:
[ afbeelding ]
ProtonVPN werkt iig prima!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:45 schreef Danny het volgende:
[..]
En ExpressVPN werkt iig niet. Een snelle check leert dat de belgische server uit mexico lijkt te komen, en dus niet als 'belgie' wordt herkend. Heb zelf videoland dus het boeit niet, maar mocht je een VPN abonnement overwegen weet je iig dat ExpressVPN niet gaat werken.
De streams op videoland draaien gewoon. Zie de op van de COS voor directe linksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:11 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
ProtonVPN werkt iig prima!
Waarom heeft videoland de stream nog niet online maar vier.be wel?
COS?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:36 schreef Danny het volgende:
[..]
De streams op videoland draaien gewoon. Zie de op van de COS voor directe links
COS = Commentaar Op Streams = topic:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:09 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
COS?
Op de Videoland app zelf kan ik alleen de afl. Van gisteren kijken.
Het lukt ook niet via Ziggomediabox.......kpn en ziggo hebben geen toestemming.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef TheBradgeTV het volgende:
De stream op vier.be heeft bij mij geen geluid.
De advertenties geven wel geluidMaar de stream na de advertentie niet.
Iemand tips?
Wilde eerst via Videoland kijken, dus dat gisteravond aangezet bij KPN, werkt het alleen bij de "echte" Videoland, en niet bij de KPN versie
Ja je hebt maar een camera. Maar wel een die de bewoners klakkeloos lijkt te volgen, dus dat is goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef spapaars het volgende:
Het is dus 1 stream op 4, maar wel gratis.
Bij mij lukt het helaas niet. ik krijg de melding: " deze video is niet beschikbaar in het buitenland."quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef spapaars het volgende:
Het is dus 1 stream op 4, maar wel gratis.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:45 schreef TheBradgeTV het volgende:
De stream op vier.be heeft bij mij geen geluid.
De advertenties geven wel geluidMaar de stream na de advertentie niet.
Iemand tips?
Wilde eerst via Videoland kijken, dus dat gisteravond aangezet bij KPN, werkt het alleen bij de "echte" Videoland, en niet bij de KPN versie
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat vanaf 7 januari wel kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lukt ook niet via Ziggomediabox.......kpn en ziggo hebben geen toestemming.
Kan het niet via de videoland app dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
COS = Commentaar Op Streams = topic:
BB / [COS #5] Condooms voor Theo
Zou heeeel fijn zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat vanaf 7 januari wel kan.
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
Gratis versie van Hola VPN werkt bij mij.
edit: is wel voor maximaal 2 uur, daarna een uur wachten.
Protonvpn is voor 7 dagen gratis te gebruiken, daarna gewoon nieuw account aanmaken en weer 7 dagen gratis gebruiken etc. Etc.quote:
Ik hoop het maar denk het niet....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat vanaf 7 januari wel kan.
Ik krijg de streams ook niet gevonden op de gewone videoland app. Beetje vaagquote:
https://gyazo.com/44dec8073800e2ddf661f8662addcfadquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef Psychopaatje het volgende:
I
[..]
Ik krijg de streams ook niet gevonden op de gewone videoland app. Beetje vaag
gevonden, thnks!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:56 schreef Danny het volgende:
[..]
https://gyazo.com/44dec8073800e2ddf661f8662addcfad
staan een beetje verstopt om een of andere reden
pics?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:12 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
gevonden, thnks!!!
Je hebt mijn vriendin blij gemaakt iig
haha ja zatquote:
quote:
Ik ga zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:56 schreef Danny het volgende:
[..]
https://gyazo.com/44dec8073800e2ddf661f8662addcfad