En dan komt er over een paar weken een geweldige avond kickboksen aan waar hij honderd procent zeker van gesmuld zou hebben. Hopelijk hebben ze een beetje goed internet daar boven en kan hij gewoon kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:32 schreef LuNaTiC het volgende:
ochjee... als vooral lurker in redelijk beperkte fora/topics was het toch een bekende naam. Staat me vooral bij dat hij mijn fanatisme voor k-1/kickboksen deelde en in die topics kwam ik hem ook dan wel regelmatig tegen.
Droevig, sterkte aan de familie en nabestaanden...
Zo niet, dan is hij dat nu aan het uitrollen daar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk hebben ze een beetje goed internet daar boven
<3quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef laffer het volgende:
Wat ik me ook nog herinner was dat static en ik in de uitzending waren bij FOK! radio, met Nolius en Sunchaser.
Gingen met de trein naar Utrecht en daarna verder met de taxi. Was echt leuk.
Een andere keer nog een hele leuke avond gehad bij static thuis samen met Shmoopy ( waar is zij eigenlijk?
Ik ging pas om 6.00 `s morgens met de taxi naar huis, omdat het gezellig was.
Hij heeft me ook een keertje thuis gebracht ( met de taxi uiteraard) na een mini meet.
Hij moest even pissen, ik vroeg nog of hij een biertje wilde maar zei dat de taxi nog wachtte.
Achteraf maar maar goed want ik woon op 1 hoog en heb geen lift, alleen maar een trap.
Ik mis je jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |