abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197211953
quote:
ARNHEM - De Gelderse Statenleden Krijn Mout en Armita Taheri zijn uit Forum voor Democratie (FVD) gestapt, hebben zij maandag laten weten aan de Gelderse commissaris van de koning John Berends. Ze gaan beiden verder als onafhankelijk lid van Provinciale Staten van Gelderland. „Ik zie steeds raardere Covid-standpunten uit Den Haag en Amsterdam komen. Dit is zulke onzin”, zegt Mout, tevens verpleegkundige, tegen de Gelderlander.
https://www.telegraaf.nl/(...)re-covid-standpunten

Zou jij nog FvD stemmen?

twitter
pi_197211964
Het Forum voor Distancie bedoel je?
pi_197212046
Dacht dat het over FOK! Forum ging.
pi_197212048
Hij heeft wel een punt in die Tweet. De maatregelen zijn genomen om de zorg te ontlasten, inmiddels zijn de doelpalen zo ver verschoven dat het nu gaat om het hele virus uit te roeien.
pi_197212076
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef tjoptjop het volgende:
Hij heeft wel een punt in die Tweet. De maatregelen zijn genomen om de zorg te ontlasten, inmiddels zijn de doelpalen zo ver verschoven dat het nu gaat om het hele virus uit te roeien.
Ja joh, niets aan de hand in de zorg verder. Bizar dat we nog maatregelen hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 januari 2021 @ 19:29:09 #6
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_197212371
Wellicht van origine fatsoenlijke mensen, die een tijdlang de weg kwijt zijn zoals FvD'ers, komen uiteindelijk tot inzicht.
Ik zou zeggen: kom bij de VVD!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2021 @ 19:32:33 #7
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197212430
Die tweet :')

FvD richt z'n pijlen nu echt op de onderkant van de samenleving.
:')
pi_197212476
quote:
Klopt. Ipv het vaccin te gebruiken om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, worden de grondrechteninbreuken gebruikt om zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen. Covid wordt niet alleen misbruikt voor een transferunie en de war on drugs, alcohol, festivals en plezier in het algemeen, maar ook voor hijgerige machtswellust. Het verschuiven van de doelpalen zonder enige ophef maakt duidelijk dat de meeste mensen al hebben geaccepteerd dat regering ongecontroleerd door de volksvertegenwoordiging grondrechten mag afpakken.

Dit wordt natuurlijk weer als groot nieuws gebracht, maar die uitspraken van Baudet zijn al een week oud en ik heb nog geen 'factcheckers' voorbij zien komen. Je zou zeggen dat ze zo'n kans niet zouden laten liggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197212495
Laat al die vooruit geplande leden toch opstappen op de tijd dat het uitkomt :P Who cares.
pi_197212515
Raardere is een correct woord? Lol tevens Krijn Mout heten 😂
  maandag 4 januari 2021 @ 20:00:32 #11
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_197212887
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt. Ipv het vaccin te gebruiken om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, worden de grondrechteninbreuken gebruikt om zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen.
Wat zeg je hier nu eigenlijk.
quote:
Dit wordt natuurlijk weer als groot nieuws gebracht, maar die uitspraken van Baudet zijn al een week oud en ik heb nog geen 'factcheckers' voorbij zien komen. Je zou zeggen dat ze zo'n kans niet zouden laten liggen
Die tweet is van gisteren?
pi_197212962
pi_197213120
Waarom krijg ik steeds die Vrijmibabes te zien onderaan, verzin eens iets leuks...
pi_197213146
quote:
De zorg is nog altijd niet ontlast, alleen afgelopen zomer een tijdje en toen kwam de volgende golf. Dus welke doelpalen zijn precies verschoven?

Even voor alle duidelijkheid: de zorg ontlasten is het doel van de Nederlandse overheid. De WHO kijkt naar de hele wereld inclusief de arme continenten die pas later aan de beurt komen qua vaccinaties en waar het niveau en het draagvlak van de zorg nog minder is dan hier, dus ja, die hebben andere doelpalen dan wij.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197213172
quote:
Zou dit nog iets uitmaken?

Er was toch sowieso al geen weldenkend mens meer te vinden die op FvD zou gaan stemmen lijkt me? Dan zit er echt een steekje los en dan moet je stemrecht eigenlijk gewoon ingetrokken worden.
pi_197213463
Thierry lijkt wel een klein kind. Na het vaccin "weer vrij mogen". Als hij had gekeken naar hoe zo'n vaccin werkt en verder kijkt dan alleen Nederland dan had hij dit niet gezegd. Nog afgezien van het completdenken...
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197213542
Wat een idioot is die Thierry.
pi_197214174
quote:
4s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:29 schreef Scjvb het volgende:
Wellicht van origine fatsoenlijke mensen, die een tijdlang de weg kwijt zijn zoals FvD'ers, komen uiteindelijk tot inzicht.
Ik wilde lid worden, maar ze raakten mijn bonnetje kwijt. Toen wilde ik mij persoonlijk aanmelden, maar door bijna 10 jaar wanbeleid duurde mijn autoreis opeens een stuk langer en dat was toch wel een grens. ik wilde nog een laatste poging doen, maar toen had ik geen geld meer, want de belastingdienst had onder Rutte mij ten onrechte bestempeld als fraudeur en al mijn geld gestolen. Kon dus geen lidmaatschap meer betalen.

Maar he! Ze hebben daarmee ook heel wat negertjes gepest en dat maakt het toch wel een fatsoenlijke partij.
pi_197214384
quote:
Ik heb even gekeken maar met 715 patinten op de ic en het afzeggen van regulieren behandelingen lijkt mij de zorg nog niet echt ontlast.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197214970
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken maar met 715 patinten op de ic en het afzeggen van regulieren behandelingen lijkt mij de zorg nog niet echt ontlast.
Nog niet zo lang geleden was het zomer en toen was de doelpaal wel enorm verschoven.
pi_197215126
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ten eerste FVD is echt klaar, blijft een niche nu.
Typerend is wat Baudet gezegd heeft op het (bekende) etentje: “waarom blijven we niet klein en zeggen we gewoon wat we willen.”

Maar een klein beetje snap ik wel die frustratie. Het is duidelijk dat minderen van maatregelen er nu nog niet inzit.
Maar er wordt geen enkele vooruitzicht gepland.
Ik mis sterke woorden als: zo gauw het kan moeten we echt de horeca en entertainment weer opstarten.
Vaccineren laten we dag en nacht doorgaan. Desnoods via defensie gesteund.

Op de routekaart aangeven dat onder de 250 IC bedden icm een dalende trend direct wordt overgegaan tot openen en beperken van maatregelen.
Vakman pur sang
pi_197215653
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden was het zomer en toen was de doelpaal wel enorm verschoven.
Toen zijn de maatregelen ook geleidelijk aan weer versoepeld. Uiteindelijk zie je ook wel weer dat dat ertoe leidt dat de ziekenhuizen toch weer vollopen. Je kunt het kabinet misschien eerder verwijten dat ze te lang doormodderen en een beroep deden op verantwoordelijkheidsgevoel van de burger, want doordat we weer langs de randen van de zorgcapaciteit schuren zal deze set aan maatregelen ook wel weer langer dan wellicht nodig aangehouden worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197215702
quote:
Van laatstgenoemde ben ik in april dus keihard weg gerend |:(
  maandag 4 januari 2021 @ 21:31:11 #24
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197215788
quote:
Klopt. Ipv het vaccin te gebruiken om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, worden de grondrechteninbreuken gebruikt om zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen. Covid wordt niet alleen misbruikt voor een transferunie en de war on drugs, alcohol, festivals en plezier in het algemeen, maar ook voor hijgerige machtswellust. Het verschuiven van de doelpalen zonder enige ophef maakt duidelijk dat de meeste mensen al hebben geaccepteerd dat regering ongecontroleerd door de volksvertegenwoordiging grondrechten mag afpakken.
Er zijn geen doelpalen verschoven, ontlasting van de zorg is nog steeds de belangrijkste inzet.

quote:
Dit wordt natuurlijk weer als groot nieuws gebracht, maar die uitspraken van Baudet zijn al een week oud en ik heb nog geen 'factcheckers' voorbij zien komen. Je zou zeggen dat ze zo'n kans niet zouden laten liggen.
Dat valt dan ook onmogelijk te 'factchecken' omdat het om onderbuikgereutel in de toekomst gaat.
  maandag 4 januari 2021 @ 21:33:30 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_197215844
quote:
Ik stem helemaal niet meer, het maakt allemaal toch geen reet uit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')