https://www.telegraaf.nl/(...)re-covid-standpuntenquote:ARNHEM - De Gelderse Statenleden Krijn Mout en Armita Taheri zijn uit Forum voor Democratie (FVD) gestapt, hebben zij maandag laten weten aan de Gelderse commissaris van de koning John Berends. Ze gaan beiden verder als onafhankelijk lid van Provinciale Staten van Gelderland. „Ik zie steeds raardere Covid-standpunten uit Den Haag en Amsterdam komen. Dit is zulke onzin”, zegt Mout, tevens verpleegkundige, tegen de Gelderlander.
Ja joh, niets aan de hand in de zorg verder. Bizar dat we nog maatregelen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef tjoptjop het volgende:
Hij heeft wel een punt in die Tweet. De maatregelen zijn genomen om de zorg te ontlasten, inmiddels zijn de doelpalen zo ver verschoven dat het nu gaat om het hele virus uit te roeien.
Klopt. Ipv het vaccin te gebruiken om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, worden de grondrechteninbreuken gebruikt om zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen. Covid wordt niet alleen misbruikt voor een transferunie en de war on drugs, alcohol, festivals en plezier in het algemeen, maar ook voor hijgerige machtswellust. Het verschuiven van de doelpalen zonder enige ophef maakt duidelijk dat de meeste mensen al hebben geaccepteerd dat regering ongecontroleerd door de volksvertegenwoordiging grondrechten mag afpakken.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef tjoptjop het volgende:
Hij heeft wel een punt in die Tweet. De maatregelen zijn genomen om de zorg te ontlasten, inmiddels zijn de doelpalen zo ver verschoven dat het nu gaat om het hele virus uit te roeien.
Wat zeg je hier nu eigenlijk.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt. Ipv het vaccin te gebruiken om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, worden de grondrechteninbreuken gebruikt om zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen.
Die tweet is van gisteren?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit wordt natuurlijk weer als groot nieuws gebracht, maar die uitspraken van Baudet zijn al een week oud en ik heb nog geen 'factcheckers' voorbij zien komen. Je zou zeggen dat ze zo'n kans niet zouden laten liggen
De zorg is nog altijd niet ontlast, alleen afgelopen zomer een tijdje en toen kwam de volgende golf. Dus welke doelpalen zijn precies verschoven?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef tjoptjop het volgende:
Zou dit nog iets uitmaken?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:08 schreef osodevo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)re-covid-standpunten
Zou jij nog FvD stemmen?
[ twitter ]
Ik wilde lid worden, maar ze raakten mijn bonnetje kwijt. Toen wilde ik mij persoonlijk aanmelden, maar door bijna 10 jaar wanbeleid duurde mijn autoreis opeens een stuk langer en dat was toch wel een grens. ik wilde nog een laatste poging doen, maar toen had ik geen geld meer, want de belastingdienst had onder Rutte mij ten onrechte bestempeld als fraudeur en al mijn geld gestolen. Kon dus geen lidmaatschap meer betalen.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:29 schreef Scjvb het volgende:
Wellicht van origine fatsoenlijke mensen, die een tijdlang de weg kwijt zijn zoals FvD'ers, komen uiteindelijk tot inzicht.
Ik zou zeggen: kom bij de VVD!
Ik heb even gekeken maar met 715 patinten op de ic en het afzeggen van regulieren behandelingen lijkt mij de zorg nog niet echt ontlast.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:14 schreef tjoptjop het volgende:
Nog niet zo lang geleden was het zomer en toen was de doelpaal wel enorm verschoven.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar met 715 patinten op de ic en het afzeggen van regulieren behandelingen lijkt mij de zorg nog niet echt ontlast.
Ten eerste FVD is echt klaar, blijft een niche nu.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar met 715 patinten op de ic en het afzeggen van regulieren behandelingen lijkt mij de zorg nog niet echt ontlast.
Toen zijn de maatregelen ook geleidelijk aan weer versoepeld. Uiteindelijk zie je ook wel weer dat dat ertoe leidt dat de ziekenhuizen toch weer vollopen. Je kunt het kabinet misschien eerder verwijten dat ze te lang doormodderen en een beroep deden op verantwoordelijkheidsgevoel van de burger, want doordat we weer langs de randen van de zorgcapaciteit schuren zal deze set aan maatregelen ook wel weer langer dan wellicht nodig aangehouden worden.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden was het zomer en toen was de doelpaal wel enorm verschoven.
Van laatstgenoemde ben ik in april dus keihard weg gerendquote:Op maandag 4 januari 2021 19:29 schreef Scjvb het volgende:
Wellicht van origine fatsoenlijke mensen, die een tijdlang de weg kwijt zijn zoals FvD'ers, komen uiteindelijk tot inzicht.
Er zijn geen doelpalen verschoven, ontlasting van de zorg is nog steeds de belangrijkste inzet.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt. Ipv het vaccin te gebruiken om zo snel mogelijk terug te gaan naar normaal, worden de grondrechteninbreuken gebruikt om zoveel mogelijk mensen gevaccineerd te krijgen. Covid wordt niet alleen misbruikt voor een transferunie en de war on drugs, alcohol, festivals en plezier in het algemeen, maar ook voor hijgerige machtswellust. Het verschuiven van de doelpalen zonder enige ophef maakt duidelijk dat de meeste mensen al hebben geaccepteerd dat regering ongecontroleerd door de volksvertegenwoordiging grondrechten mag afpakken.
Dat valt dan ook onmogelijk te 'factchecken' omdat het om onderbuikgereutel in de toekomst gaat.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit wordt natuurlijk weer als groot nieuws gebracht, maar die uitspraken van Baudet zijn al een week oud en ik heb nog geen 'factcheckers' voorbij zien komen. Je zou zeggen dat ze zo'n kans niet zouden laten liggen.
Ik stem helemaal niet meer, het maakt allemaal toch geen reet uit.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:29 schreef Scjvb het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |