SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2021 17:37 schreef Karzai het volgende:
StrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
die krijgen nog zetels ookquote:Op maandag 4 januari 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja of naar de maanhttps://nos.nl/artikel/23(...)ciaal-nederland.html
Gaan we alleen maar last van krijgen. Net als al die andere kansloze schreeuwpartijtjes.quote:
quote:
Lekker 12 van die partijtjes met 1 zetelquote:Op maandag 4 januari 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we alleen maar last van krijgen. Net als al die andere kansloze schreeuwpartijtjes.
en dan blčren dat de landelijke politiek afhankelijk van ze is.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker 12 van die partijtjes met 1 zetel
echt ?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje te zweverig, dan moet ik een flinke opium pijp op hebben![]()
![]()
Wat een omgeving he. Zijn die zoutvlaktes toch?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:55 schreef Karzai het volgende:
is ook ijle lucht daar hoog in de bergen van bolivia, natural high
Ja hoezo nietquote:Op maandag 4 januari 2021 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Genderneutrale toiletten in gebouwen.
Handig of niet?
Sjezus wat een softe deadline.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Push RTL: Voor oktober iedereen gevaccineerd
Nee. Had gewoon zin in een vrolijk plaatjequote:
Italie here I comequote:Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Top kan ik in september waarschijnlijk weer normaal mijn verjaardag vieren.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen we mijn verjaardag allemaal gaan vieren.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat zijn schnitzels en schnitzels zijn des duivelsquote:Op maandag 4 januari 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
Die kip krokant dingen zijn wel een beetje een guilty pleasure
nee die schnitzels die jullie op restaurant als culinair hoogstandje gaan eten zijn des duivelsquote:Op maandag 4 januari 2021 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn schnitzels en schnitzels zijn des duivels
zijn ze nou nog niet opquote:Op maandag 4 januari 2021 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
inderdaad... PROPPPPPPPPPPPPPPPPPPERDEPROP
Een schnitzel is een schnitzel, of je die nu thuis of in een restaurant eetquote:Op maandag 4 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die schnitzels die jullie op restaurant als culinair hoogstandje gaan eten zijn des duivels
Walgelijk mens dat je er bentquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb nieuwe voor je gehaald...
hehehe![]()
Limerick gemaakt...quote:
Wat prachtig.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Limerick gemaakt...
Er was eens een ama de pama
die kocht kaas bij de nettorama
maar etto zei nee
en nam het snel mee
en reed daarna weg op een lama
Mooi he?
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Limerick gemaakt...
Er was eens een ama de pama
die kocht kaas bij de nettorama
maar etto zei nee
en nam het snel mee
en reed daarna weg op een lama
Mooi he?
Ja ik heb het snel opgegeten zodat jij het niet meer kan afpakken.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
die kaas is uiteraard daarna onschadelijk gemaakt
Naja zegquote:Op maandag 4 januari 2021 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb het snel opgegeten zodat jij het niet meer kan afpakken.
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:09 schreef Karzai het volgende:
ik heb zonnig bordje eten gemaakt
[ afbeelding ]
Nou dat ligt wel IETS genuanceerder.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een schnitzel is een schnitzel, of je die nu thuis of in een restaurant eet
Ik ga uit eten voor een lekker bord eten en leuk gezelschap, niet voor culinaire hoogstandjesquote:Op maandag 4 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die schnitzels die jullie op restaurant als culinair hoogstandje gaan eten zijn des duivels
Ziet er prima uit!quote:Op maandag 4 januari 2021 18:09 schreef Karzai het volgende:
ik heb zonnig bordje eten gemaakt
[ afbeelding ]
quote:De Jonge:inenten had eerder gekund
Minister De Jonge van Volksgezondheid
erkent dat Nederland eerder had kunnen
beginnen met vaccineren.In november
werd duidelijk dat niet het vaccin van
AstraZeneca,maar dat van Pfizer eerder
op de markt zou komen.
Het middel van BioNTech/Pfizer kan maar
een paar dagen bewaard worden in een
koelkast en heeft dus logistiek meer
voorbereiding nodig.
De Jonge vindt dat hij de GGD's eerder
had moeten vragen zich op het vaccin
van Pfizer voor te bereiden."We zijn
onvoldoende wendbaar gebleken."De Jonge
hoopt dat de vaccinaties in het derde
kwartaal zijn afgerond in Nederland.
Ik denk niet dat die nog een kabinet meegaat...quote:
ik voor dat eerste in combinatie met het tweede en absoluut niet zonder het derdequote:Op maandag 4 januari 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga uit eten voor een lekker bord eten en leuk gezelschap, niet voor culinaire hoogstandjes
Er was eens een bal die was bitterquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er was eens een bal die was bitter
ze verhuurde zich als babysitter
maar ied'reen was bang
voor die gekke slang
en haar foto's van hoofden op twitter
lalaaalalaaalaaalaaaa
dit klinkt alsof het een bal with a frikandel is.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er was eens een bal die was bitter
ze verhuurde zich als babysitter
maar ied'reen was bang
voor die gekke slang
en haar foto's van hoofden op twitter
lalaaalalaaalaaalaaaa
Zag hij goed aankomen en is daarom geen lijsttrekker.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die nog een kabinet meegaat...
Gelukkig kan iedereen daar zijn eigen keuze in makenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik voor dat eerste in combinatie met het tweede en absoluut niet zonder het derde
Pciesquote:Op maandag 4 januari 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan iedereen daar zijn eigen keuze in maken
Ik eet gewoon graag wat ik zelf lekker vind, niet wat iemand anders zegt wat wel of niet lekker isquote:Op maandag 4 januari 2021 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik voor dat eerste in combinatie met het tweede en absoluut niet zonder het derde
mayoquote:Op maandag 4 januari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet gewoon graag wat ik zelf lekker vind, niet wat iemand anders zegt wat wel of niet lekker is
met aromat smaakt allesquote:Op maandag 4 januari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet gewoon graag wat ik zelf lekker vind, niet wat iemand anders zegt wat wel of niet lekker is
Ik heb nooit gezegd dat je het niet mag etenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke gek heeft zo haar gebrek.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen dippen in pindasaus
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar zou theoretisch gezien nog best lekker kunnen zijn. Al heb ik bitterballen het liefste gewoon au naturelquote:Op maandag 4 januari 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gefixt.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar zou theoretisch gezien nog best lekker kunnen zijn. Al heb ik bitterbal het liefste gewoon au naturel
Ja maar zulke vunzige taal is niet gewenst zo rond etenstijd.quote:
uhm...quote:Op maandag 4 januari 2021 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als willy aromat op z'n moos strooit, stop jij 'm ook dolgraag in je mond?
Ordi.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zulke vunzige taal is niet gewenst zo rond etenstijd.
Urbi et ordiquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daarbij is bitterbal even bezet, want ik moet haar nog zestig haringen, acht ton corned beef, drie salami-pizza's, vijftien bakken vanille ijs en 56 gehaktballen voorzetten.
Zijn toch nog andere fokkers die je vol kan proppen?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zeg, wat moet ik er dan mee
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zeg, wat moet ik er dan mee
Dat is waar.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn toch nog andere fokkers die je vol kan proppen?
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is waar.
@:Amarantha
@:LTVDK
@:FranticDJ
@:Budapestenaar
Vanille-ijs heb ik wel trek in.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ga eens even heel gauw weg met die mayo.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga eens even heel gauw weg met die mayo.
Ben al volgegeten.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is waar.
oei... corona kilo's?quote:Op maandag 4 januari 2021 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben al volgegeten.
Denk dat je ruzie met iemand krijgt als je er meer in gaat proppen.
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah, dan kan het over een uurtje wel weer![]()
Wat vervelend.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zin in slagroomsoesjes. En ik heb ze in huis ook
Was vanmiddag bij de bakker en ze hadden roombroodjes liggen, ik heb me kunnen inhouden.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zin in slagroomsoesjes. En ik heb ze in huis ook
op schei uit.. ik moet morgen naar de bakkerquote:Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vanmiddag bij de bakker en ze hadden roombroodjes liggen, ik heb me kunnen inhouden.
'ik ga oliebollen in je restanten bakken'quote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
raadseltje...
Wat zegt een feeder wanneer z'n geliefde uit elkaar spat door overvoeding?
Hoi mijn naam is Etto.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
raadseltje...
Wat zegt een feeder wanneer z'n geliefde uit elkaar spat door overvoeding?
Ik vond Kloontje altijd maar een raar wijf.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoor dit in mijn hoofd op het deuntje van:
Ja het is best ernstigquote:Op maandag 4 januari 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond Kloontje altijd maar een raar wijf.
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ondergetekende ervoer Kloontje steeds maar als een markante dame.
Bedreig hem met kaas!quote:Op maandag 4 januari 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga eens even heel gauw weg met die mayo.
Same, en kloontje kon ik niet uitstaanquote:Op maandag 4 januari 2021 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben nooit in het Land van Ooit geweest, maar ik heb volgens mij niks gemist...
Het lag natuurlijk geografisch haast naast De Efteling en kon die concurrentie natuurlijk nooit handhaven..quote:Op maandag 4 januari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same, en kloontje kon ik niet uitstaan
Dat heb ik gelukkig helemaal gemist.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond Kloontje altijd maar een raar wijf.
Had vanavond gelukkig handschoenen aan toen ik met de hond op pad ging.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Het is best fris buiten
Volgens mij zaten ze vaak in Telekids. Maar dit zijn puur vage herinneringen... En moet je maar net gezien hebben..quote:Op maandag 4 januari 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig helemaal gemist.
Telekidsquote:Op maandag 4 januari 2021 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze vaak in Telekids. Maar dit zijn puur vage herinneringen... En moet je maar net gezien hebben..
Hadden ze niet een eigen tv programma op school tv ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze vaak in Telekids. Maar dit zijn puur vage herinneringen... En moet je maar net gezien hebben..
Nee was bij ander programma gelukkig.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar kaas moet ik zelf ook niks van hebben dus dat werkt nietquote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wel volgens mij. Kan me er alleen niks meer van herinneren.
Schijnbaar staan die soldaten nog steeds in die vijver.
ik zou d'r ook niet online beschadigen ofzo, dat verdient ze niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is niet opzettelijk dom en naīef heHet is geen rol. Ik weet niet of ze een manager heeft die haar dit soort dingen kan afraden, anders had die wel in moeten grijpen ivm imagoschade ofzo. Maar dat gehak op zo'n jong grietje vind ik soms ook wel ver gaan.
en nu? kun je die vent aansprakelijk stellen ?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft vandaag z'n nieuwe 2e hands auto opgehaald die al een reparatie nodig had na de testrit, en toen we aankwamen om op te halen stond de motot al te draaien.. wat vreemd was maar ok. Nu thuis blijkt dat er een ander probleem is als je de auto koud start. Dat heeft die vent dus met opzet proberen te verdoezelen
Lekker weer..
Heeft die toch die auto gekocht op dat verlaten achteraf gelegen industrieterreintje met schimmige figuren?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft vandaag z'n nieuwe 2e hands auto opgehaald die al een reparatie nodig had na de testrit, en toen we aankwamen om op te halen stond de motot al te draaien.. wat vreemd was maar ok. Nu thuis blijkt dat er een ander probleem is als je de auto koud start. Dat heeft die vent dus met opzet proberen te verdoezelen
Lekker weer..
bovag.ch?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft vandaag z'n nieuwe 2e hands auto opgehaald die al een reparatie nodig had na de testrit, en toen we aankwamen om op te halen stond de motor al te draaien.. wat vreemd was maar ok. Nu thuis blijkt dat er een ander probleem is als je de auto koud start. Dat heeft die vent dus met opzet proberen te verdoezelen
Lekker weer..
Echte voelsprieten heeft die Gerdie niet hequote:Op maandag 4 januari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft vandaag z'n nieuwe 2e hands auto opgehaald die al een reparatie nodig had na de testrit, en toen we aankwamen om op te halen stond de motor al te draaien.. wat vreemd was maar ok. Nu thuis blijkt dat er een ander probleem is als je de auto koud start. Dat heeft die vent dus met opzet proberen te verdoezelen
Lekker weer..
Ja die vent heeft met de hand op de bon geschreven dat hij nu nergens meer verantwoordelijk voor is blijkbaar..quote:Op maandag 4 januari 2021 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
en nu? kun je die vent aansprakelijk stellen ?
Neequote:Op maandag 4 januari 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die toch die auto gekocht op dat verlaten achteraf gelegen industrieterreintje met schimmige figuren?
Hij vond dat net niet onbetrouwbaar genoeg is nog verder in de krochten van de autohandel gedoken?quote:
Hoezo, ik ben toch een enorme catch? Prima keuze zou ik zelf zeggen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echte voelsprieten heeft die Gerdie niet he
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Lekker weer..
Dat heeft Gergi goed gedaanquote:Op maandag 4 januari 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben toch een enorme catch? Prima keuze zou ik zelf zeggen.
Het was dezelfde dealer als waar hij z'n vorige auto heeft gekocht en daar was niks mis mee. Maar blijkbaar heeft deze man geen zin om verlies te maken, want het eerste probleem dat na de testrit naar voren kwam had ie zelf niet opgemerkt en heeft 'm klauwen met geld gekostquote:Op maandag 4 januari 2021 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij vond dat net niet onbetrouwbaar genoeg is nog verder in de krochten van de autohandel gedoken?
Als je bij een testrit al een probleem tegenkomt moet je snel weglopen (weet ik uit eigen ervaring).quote:Op maandag 4 januari 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was dezelfde dealer als waar hij z'n vorige auto heeft gekocht en daar was niks mis mee. Maar blijkbaar heeft deze man geen zin om verlies te maken, want het eerste probleem dat na de testrit naar voren kwam had ie zelf niet opgemerkt en heeft 'm klauwen met geld gekost
Ja wijze les weer. Maar ja, hopelijk wordt het fatsoenlijk opgelost.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bij een testrit al een probleem tegenkomt moet je snel weglopen (weet ik uit eigen ervaring).
Geen verborgen gebreken die hij pas na de proefrit ontdekte?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben toch een enorme catch? Prima keuze zou ik zelf zeggen.
Anders gewoon die auto bij de garage parkeren en behandelen als een Poolse supermarkt van Iraaks-Koerdische eigenaars.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wijze les weer. Maar ja, hopelijk wordt het fatsoenlijk opgelost.
Ik zou adviseren om gewoon de hele koop terug te draaien door een beetje stennis te schoppen met andere klanten in de zaak. Maar aangezien hij de dealert kent kan dat misschien wel soepel.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wijze les weer. Maar ja, hopelijk wordt het fatsoenlijk opgelost.
Blij dat ik geen tv meer kijkquote:Op maandag 4 januari 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Dat big brother moet het wel gaan worden he. RTL4 én 5 die het uitzenden..
LotR op Net 5.. maar ook al tig keer gezien. Dus als de was zo klaar is gaat The Boys weer aan.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik geen tv meer kijk
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen verborgen gebreken die hij pas na de proefrit ontdekte?
Ja hij gaat morgen inderdaad kijken of de koop teruggedraaid kan worden.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou adviseren om gewoon de hele koop terug te draaien door een beetje stennis te schoppen met andere klanten in de zaak. Maar aangezien hij de dealert kent kan dat misschien wel soepel.
Of een andere goede occasion daar meenemen.
(Erg populair merk trouwens: occasion).
Maar is dat al een tijd niet meer op tv geweest dan? Want ik kan me herinneren dat het toch jaren tot in den treuren is uitgezonden.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Dat big brother moet het wel gaan worden he. RTL4 én 5 die het uitzenden..
15 jaar geleden ofzo voor 't laatst denk ik?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is dat al een tijd niet meer op tv geweest dan? Want ik kan me herinneren dat het toch jaren tot in den treuren is uitgezonden.
eerder na het gesnurk.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:
O jezus ik was na die douches weggelopen.
alleen maar "ripoffs" volgens mijquote:Op maandag 4 januari 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is dat al een tijd niet meer op tv geweest dan? Want ik kan me herinneren dat het toch jaren tot in den treuren is uitgezonden.
Die arbeit kan mann spater machen. Jetzt saufennnn lass das bier mahl laufennn.quote:
Heeft die behalve naast het 'erven' van een achternaam eigenlijk wel ooit eens 'iets' gepresteerd?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry voor de roddel en achterklap maar op het werk verveelde ik me en kwam op dat item van Estelle Cruijff.
Het zal je ex maar zijn, eiste ¤21.000 per maand van Gullit (krijgt ¤3500 bruto) en neemt een huis van 1,2 miljoen maar betaald nooit hypotheek.![]()
https://hollywoodhuizen.nl/estelle-lilkleine-dubai/
ik wou dat ik daar mee weg kon komenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry voor de roddel en achterklap maar op het werk verveelde ik me en kwam op dat item van Estelle Cruijff.
Het zal je ex maar zijn, eiste ¤21.000 per maand van Gullit (krijgt ¤3500 bruto) en neemt een huis van 1,2 miljoen maar betaald nooit hypotheek.![]()
Watquote:Op maandag 4 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Estelle heeft ook wel een goede smaak qua mannen.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk wel dat ze een goede pijper is.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft die behalve naast het 'erven' van een achternaam eigenlijk wel ooit eens 'iets' gepresteerd?
Denk dat ze liever niet teveel moeite doet.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze een goede pijper is.
Hier had jij ook kunnen staan hé?quote:
Tegenover Estelle is Sylvie een vrouw die echt gebleven is.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Hier had jij ook kunnen staan hé?
https://www.instagram.com/p/CJc6UoppXi6/?igshid=1l56iv7wcaod5
Minus een paar liter botox en vulmiddelen dan.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenover Estelle is Sylvie een vrouw die echt gebleven is.
Zeg eerlijk, zou jij nee zeggen als ze je mee in bed wil trekken?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minus een paar liter botox en vulmiddelen dan.
Ze heeft een goed lichaam, maar verder vind ik er weinig aanquote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, zou jij nee zeggen als ze je mee in bed wil trekken?
[ afbeelding ]
Ik ga voor de Jan Vaynequote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-naderbij~a190de0e/
Ik ga er de komende tijd achter komen of een matje me staat
vertel alles!quote:Op maandag 4 januari 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, het aanvarinkje met de collega vanmorgen zit me nog dwars.
Nee, gewoon een collega die zijn manager in cc zet omdat je het niet met hem eens bent. En dat gaat natuurlijk weer leiden tot een gesprek waar dingen ‘uitgesproken’ moeten worden. Gezeik.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
vertel alles!
Was het een omgebouwde die je bij je zak greep?
Zij lijkt mij meer het type dat bang is dat ze vlekken op haar Egyptisch katoen krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wattan?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Getver, het aanvarinkje met de collega vanmorgen zit me nog dwars.
Dat is ook heel vervelend. Daarom heb ik gewoon lakens van Ikea.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zij lijkt mij meer het type dat bang is dat ze vlekken op haar Egyptisch katoen krijgt.
Oordelen op basis van een thumbnail.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn brilloze hoofd las over die 'k' heenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, krullen. Die had ik vroeger wel, als langharige kleuter.
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een collega die zijn manager in cc zet omdat je het niet met hem eens bent. En dat gaat natuurlijk weer leiden tot een gesprek waar dingen ‘uitgesproken’ moeten worden. Gezeik.
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn brilloze hoofd las over die 'k' heen
Ja.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dit is een collega die meermalen heeft lopen janken als mensen hem geen gelijk gaven trouwens. Echt een sneuneus.
Als manager was ik met zo'n figuur ook wel vrij snel klaarquote:Op maandag 4 januari 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Dit is een collega die meermalen heeft lopen janken als mensen hem geen gelijk gaven trouwens. Echt een sneuneus.
Oh ik haalde tot voor kort nog wel vaak de meester er bij hoor.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet de meester erbij halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hekel aan dat soort figuren. Ook echt de enige collega waar ik gezeik mee heb gehad bij dit bedrijfquote:Op maandag 4 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet die manager ook wel beter weten.
Had ook zo'n klasgenoot in de brugklas. Bloedirritant heerschap, zei/deed je wat terug dan was ht gelijk 'ik zie je wel bij de mentor'
Hij is nu de grootste stofkut die er maar is en werkt als gemeentearchivaris.
Dat gebeurt toch vrij veel.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een collega die zijn manager in cc zet omdat je het niet met hem eens bent. En dat gaat natuurlijk weer leiden tot een gesprek waar dingen ‘uitgesproken’ moeten worden. Gezeik.
Ja snap ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hekel aan dat soort figuren. Ook echt de enige collega waar ik gezeik mee heb gehad bij dit bedrijf
Kleuterquote:Op maandag 4 januari 2021 22:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oordelen op basis van een thumbnail.
Vervelende is dat hij eigenlijk een uitgerangeerde debiel is bij wie alles boven zijn pet gaat. Daar zit ook zijn frustratie, want ik kwam met een voorstel waar hij gewoon niks van snapt.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als manager was ik met zo'n figuur ook wel vrij snel klaar![]()
Ga ff iemand anders lastig vallen met je non-issues en los het lekker zelf op
Jij hebt meerdere keren per week conflicten met collega’s?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch vrij veel.
Echt een zwaktebod als iemand dat doet.
Kan ik ook venijnig om worden. Maar dat doe ik niet omdat me dat meerdere keren per week gebeurd.
Krijgen ze subsidie voor hem of zo....quote:Op maandag 4 januari 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vervelende is dat hij eigenlijk een uitgerangeerde debiel is bij wie alles boven zijn pet gaat. Daar zit ook zijn frustratie, want ik kwam met een voorstel waar hij gewoon niks van snapt.
als dat gewoon in de mail convo staat dan weet die manager toch ook wel beter.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vervelende is dat hij eigenlijk een uitgerangeerde debiel is bij wie alles boven zijn pet gaat. Daar zit ook zijn frustratie, want ik kwam met een voorstel waar hij gewoon niks van snapt.
Nou waarom raakt je dat dat je er nu nog aan denkt.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier zijn af en toe bepaalde verhoudingen een beetje zoek omdat niemand meer op kantoor werkt. Dan spreek je dingen ook niet echt uit.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch vrij veel.
Echt een zwaktebod als iemand dat doet.
Kan ik ook venijnig om worden. Maar dat doe ik niet omdat me dat meerdere keren per week gebeurd.
Hij heeft geen plexiglas rond z'n bureau maar echt glas. Wat elke ochtend met jam wordt ingesmeerd.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Krijgen ze subsidie voor hem of zo....
Allemaal passief agressieve haantjes denk ikquote:Op maandag 4 januari 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere keren per week conflicten met collega’s?
En stapten ze dan ook naar de schipper? Ik zou die types het dek laten schrobben met hun tandenborstel.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
Ja snap ik.
Ik had het wel met meer, maar ja je zit ook 3 maanden op elkaars lip (en na die 3 maanden zie je 95% nooit weer)
Nou Euh ja, maar dat is maar 10% van het geheel. Heb erg veel dingen lopen bij verschillende vestigingen.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere keren per week conflicten met collega’s?
Nee, deze manager heeft heel veel inhoudelijke kennis. Maar is tevens een zachtgekookt ei dus die zal hem nooit tot de orde roepen.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als dat gewoon in de mail convo staat dan weet die manager toch ook wel beter.
of hebben jullie van die managers zonder vak inhoudelijke kennis?
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En stapten ze dan ook naar de schipper? Ik zou die types het dek laten schrobben met hun tandenborstel.
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet tegen geniepigheid. Daar kan ik me echt kwaad om maken.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou waarom raakt je dat dat je er nu nog aan denkt.
Grow Some balls en maak hem morgen af in gezelschap.
Nog even snel een trainingspakkie scoren en bij de Aldi halve liters inslaan dusquote:Op maandag 4 januari 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Op zee heet het geen schipper?quote:Op maandag 4 januari 2021 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dat is in de binnenvaart
Naja ik had wel zo m'n methodes om ze aan het werk te houden/krijgen.
Het mogen nog zulke hippofallussen zijn, als 't werk maar (veilig en naar behoren) gedaan wordt. Over 't algemeen waren het ook de machinisten dus heel veel last had ik niet van ze
Niet doen joh, sta er gewoon boven. En lach hem keihard in zijn gezicht uit.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen geniepigheid. Daar kan ik me echt kwaad om maken.
Kapiteinquote:Op maandag 4 januari 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zee heet het geen schipper?![]()
Gewoon kapitein? Of ‘ouwe’?
En een witte tuinstoel bestellenquote:Op maandag 4 januari 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even snel een trainingspakkie scoren en bij de Aldi halve liters inslaan dus
Probeer het uitquote:Op maandag 4 januari 2021 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn haar krult als het langer wordt
Dit klinkt homo-erotisch.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Maar heb wel met een kapitein gevaren die gewoon zei dat je maar ff met z'n 2'en naar de bak moest gaan en het uit moest 'praten'.
doet het mijne nu alquote:Op maandag 4 januari 2021 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn haar krult als het langer wordt
Jaquote:
Nee ben je gek, dan heb jij geen krullen meer.quote:
Paddeltje noemde De Ruyter wel schipperquote:Op maandag 4 januari 2021 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kapiteinen een ouwe mag je nooit ouwe in z'n gezicht noemen
In het engels is het Master, of Captain (of the old man, in het Duits der Alte).
ja precies/quote:Op maandag 4 januari 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben je gek, dan heb jij geen krullen meer.
Paddeltjequote:Op maandag 4 januari 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paddeltje noemde De Ruyter wel schipper
quote:Ik zag op een binnenvaartschip een bordje aan dek hangen met de tekst ‘Alleen betreden met toestemming van de gezagvoerder’.
Dacht altijd dat dat alleen een luchtvaartterm was.
Ja krullen zijn toch wel een factor x10 bij vrouwen qua aantrekkelijkheid hoorquote:
Tondeusequote:Op maandag 4 januari 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen keus als de kapper langer dicht blijft
En veel Nederlandse woorden zijn in het Engels terecht gekomen, volgens mij.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Paddeltje
[..]nee
maar heel veel maritieme termen hebben hun weg naar de luchtvaart gevonden. Gebruiken ook heel veel dezelfde technieken en systemen.
Wat je vaak ziet zijn mensen die niet geslaagd zijn als piloot, die dan gaan varen.
En ook in oa het Russsischquote:Op maandag 4 januari 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En veel Nederlandse woorden zijn in het Engels terecht gekomen, volgens mij.
Varen is veel toffer dan vliegen
Kop kaalscheren en baard laten staan en jezelf een Oostblok accent aanmetenquote:Op maandag 4 januari 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zie ik eruit als een slecht geplukte kip
vind het maar irritantquote:Op maandag 4 januari 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krullen zijn toch wel een factor x10 bij vrouwen qua aantrekkelijkheid hoor
Kurwa.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kop kaalscheren en baard laten staan en jezelf een Oostblok accent aanmeten
Dat ben ik ook regelmatig en dat tolereer je ook nog steedsquote:
En rood haar. Daar val ik als een blok voorquote:Op maandag 4 januari 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krullen zijn toch wel een factor x10 bij vrouwen qua aantrekkelijkheid hoor
Ik moet er ook niet teveel aan gaan sleutelen zelf. Maar is wel te lang nuquote:Op maandag 4 januari 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zie ik eruit als een slecht geplukte kip
zou je niet eens een kamertje gaan boeken ipv dat droogneuken?quote:Op maandag 4 januari 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik ook regelmatig en dat tolereer je ook nog steeds
Krullen vind ik interessanter dan de kleur eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En rood haar. Daar val ik als een blok voor
ik zie geen overeenkomsten tussen jou en mijn haarquote:Op maandag 4 januari 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ben ik ook regelmatig en dat tolereer je ook nog steeds
Wat is SWZ?quote:Op maandag 4 januari 2021 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft in SWZ een artikel over gestaan.
Dat is bij mij omgekeerd.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krullen vind ik interessanter dan de kleur eigenlijk
Aaahquote:Op maandag 4 januari 2021 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Schip Werf Zee, vakblad
https://www.swzmaritime.nl
Dat heeft inderdaad wel iets.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eens een heel langbenige roodharige meid gehad. Ze viel als een blok voor me, was knap maar wel 1,5 kop langer dan mij.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb eens een heel langbenige roodharige meid gehad. Ze viel als een blok voor me, was knap maar wel 1,5 kop langer dan mij.![]()
Heb het zelf maar uitgemaakt.
Ik snap nog niet wat ze dacht. Was geen gezicht joh.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik had een kortbenige roodharige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |