abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197200619
Ik ben een single +30 man en ik rook.

Als ik mijn profiel op dating apps op roken: "nee" of de optie leeg laat, dan krijg ik significant meer matches van dames.

Ik denk dat mannen procentueel veel vaker roken en moeite met alcohol gebruik hebben.

Ik vind single vrouwen over het algemeen veel meer "in controle", zij roken ook nauwelijks, zijn vaak bezig met gezonde voeding en ontspanning zoals yoga.

Kan ik hier de conclusie trekken dat vrouwen veel beter in staat zijn verstandig te "leven" dan (sommige) mannen?

Is het bij online daten een harde eis geworden dat de date per definitie geen roker zal zijn?

Is het de moeite waard om te stoppen met roken met het oog op een verhoogde kans op een date?

In de kroeg maakte het allemaal wat minder uit, maar aangezien de geruime tijd gesloten zijn, ben ik overgeleverd aan online daten.

Nu ik vaak alleen ben en thuiswerk, denk ik trouwens niet dat ik kan stoppen met roken. Ik verveel mij regelmatig en zou dan gek worden van ontwenningsverschijnselen.
  zondag 3 januari 2021 @ 23:36:06 #2
167923 appelsjap
All the above
pi_197200645
nee. Doei.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_197200710
stop gewoon
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_197200848
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
stop gewoon
Zeg ff wat leuks haha.
pi_197202085
Er zullen altijd meer vrouwen zijn die liever hebben dat je niet rookt, dan die liever hebben dat je wel rookt (dat aantal zal namelijk verwaarloosbaar zijn). Ik denk dat je de gok wel kan nemen en beter kunt stoppen.
pi_197202095
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:40 schreef KennyPowers het volgende:
stop gewoon
pi_197204214
Haha TS rookt
pi_197205282
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:35 schreef Leo_Holst het volgende:
Ik ben een single +30 man en ik rook.

Als ik mijn profiel op dating apps op roken: "nee" of de optie leeg laat, dan krijg ik significant meer matches van dames.

Ik denk dat mannen procentueel veel vaker roken en moeite met alcohol gebruik hebben.

Ik vind single vrouwen over het algemeen veel meer "in controle", zij roken ook nauwelijks, zijn vaak bezig met gezonde voeding en ontspanning zoals yoga.

Kan ik hier de conclusie trekken dat vrouwen veel beter in staat zijn verstandig te "leven" dan (sommige) mannen?

Is het bij online daten een harde eis geworden dat de date per definitie geen roker zal zijn?

Is het de moeite waard om te stoppen met roken met het oog op een verhoogde kans op een date?

In de kroeg maakte het allemaal wat minder uit, maar aangezien de geruime tijd gesloten zijn, ben ik overgeleverd aan online daten.

Nu ik vaak alleen ben en thuiswerk, denk ik trouwens niet dat ik kan stoppen met roken. Ik verveel mij regelmatig en zou dan gek worden van ontwenningsverschijnselen.
Ha die Leo dat hoeft niet perse zo te zijn. Ikzelf rook en drink niet en zou niet op date willen met een vrouw die wel rookt en drinkt. Ben daar niet zo van. Ik had één keer een date met iemand. Ze zei dat ze niet rookte en dronk maar op de date zelf bestelde ze wel een wijntje. Oké...maar toen ze vroeg of ik er problemen mee had dat ze even een jointje ging draaien (terwijl ze er heel verzorgd uitzag, hoogopgeleid etc). Ik zei dat ze vooral haar gang moest gaan en in mijn hoofd wist ik al dat dit niet verder zou gaan. Ze bleek problemen met haar ouders te hebben en door de drank en joint kon ze die even vergeten. Ieder zijn ding en manier maar niet dat ik lastiggevallen moet worden met iets wat ik niet kan gedogen :P
  Tettenkoning maandag 4 januari 2021 @ 13:42:47 #9
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197206483
Roken :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 13:44:19 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197206509
quote: