Die kijken stiekem wel natuurlijk, wat hebben ze anders te doen in hun leven?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter en @:Rellende_Rotscholier missen wel een demonstratie van Dhr. Prijs.
Ik ook, ik bennie van de verkeurde kant.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
DRT is een warm bad maar alcoholvrij bier zuipen gaat toch echt te ver Gurney.
Die kijken toch geen darts?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter en @:Rellende_Rotscholier missen wel een demonstratie van Dhr. Prijs.
Inderdaad @Koffieplanter en @Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
18-8quote:Op zondag 3 januari 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe staat het in legs inmiddels? 17-5 of zo?
Heb zo hard gelachen om dat filmpje van de weekquote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef Gehrman het volgende:
Anderson denkt nu "Het leven heeft geen zin meer, ik walg van mezelf".
Die eerste hypocriet zei ook altijd dat ie geen veldrijden keek. Moet je m nu horen over Nys en Pitkok.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kijken stiekem wel natuurlijk, wat hebben ze anders te doen in hun leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |