Maar dan onverstaanbaar.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef Gehrman het volgende:
Anderson denkt nu "Het leven heeft geen zin meer, ik walg van mezelf".
Niet de Nanny State van Brewdog? Lekkerder dan die van Van de Streek en ook redelijk verkrijgbaar.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Mijn favoriete alcoholvrije biertjes zijn trouwens: Passion Icon van Cervisiam Blåbärssoppa van Omnipollo Playground IPA van van der Streek Point Five van Funky Fluid Himla Humla van Nøgne Ø Ter info. En allemaal te koop op ondernulpuntvijf.com
![]()
De meesten hebben er maar 3 nodigquote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef Ixnay het volgende:
Heeft ooit iemand een set gewonnen met 33 pijlen?
Afscheid in ziggo domequote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef Gehrman het volgende:
Anderson denkt nu "Het leven heeft geen zin meer, ik walg van mezelf".
Dank maat. Ik vond die Price vorige wedstrijden die ik zag niet erg overtuigend. Bijzonder.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Anderson niet super (maar ook niet heel slecht),rijs heel goed vooral op de dubbels.
Nanny State is ook prima jaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet de Nanny State van Brewdog? Lekkerder dan die van Van de Streek en ook redelijk verkrijgbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |