Ik vind zelf dat als je elkaar langer niet ziet wel andere vrouwen mag opzoeken tijdelijk bijvoorbeeld...
quote:niet.
wanneer is vreemdgaan geoorloofd?
en ik denk ook niet dat het ooit voor jou van toepassing gaat zijn.
Als ik vier recent geplaatste topics van je lees dan denk ik er het mijne van:
1: Op welke categorie dames moet ik me richten?
2: Ik ga vanavond uit, ben jij ook zenuwachtig?
3: De lakens verschonen voor je uit gaat..
4: wanneer is vreemdgaan geoorloofd?
quote:Ben het er niet mee eens
Op donderdag 23 januari 2003 19:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je elkaar langer dan een maand niet kan zien, of bijvoorbeeld als die ander ook vreemd is gegaan, of als de vrouw slecht heeft gekookt ,of hem niet gelukkig heeft gemaakt. Als de vrouw geslagen wordt.. etc.. etc... wat vindt jij?Ik vind zelf dat als je elkaar langer niet ziet wel andere vrouwen mag opzoeken tijdelijk bijvoorbeeld...
quote:Dit zijn een beetje achterlijke redenen maargoed... Maak jij je vrouw ook gelukkig of hoeft dat niet? En kook jij altijd goed? Zou jij het tof vinden als je vrouw met een andere gozer gaat liggen neuken omdat jij het vuilnis niet goed hebt buitengezet, bijvoorbeeld?
...of als de vrouw slecht heeft gekookt ,of hem niet gelukkig heeft gemaakt...
Verder moet je helemaal zelf weten in je relatie en door middel van afspraken bepalen of je na een lange tijd zonder elkaar wat rond mag neuken of niet. Kunnen wij weinig over zeggen...
quote:of als je moslim bent en via de achterdeur bezig bent met een andere vrouw; je moet er maar op komen
Op donderdag 23 januari 2003 20:00 schreef jochem8 het volgende:
"When you're in a different area code"Zie Road Trip.
quote:Wel alleen blanke varkens natuurlijk
Op donderdag 23 januari 2003 20:02 schreef dr.dunno het volgende:[..]
of als je moslim bent en via de achterdeur bezig bent met een andere vrouw; je moet er maar op komen
quote:Nooit
Als je elkaar langer dan een maand niet kan zien, of bijvoorbeeld als die ander ook vreemd is gegaan, of als de vrouw slecht heeft gekookt ,of hem niet gelukkig heeft gemaakt. Als de vrouw geslagen wordt.. etc.. etc... wat vindt jij?Ik vind zelf dat als je elkaar langer niet ziet wel andere vrouwen mag opzoeken tijdelijk bijvoorbeeld...
vreemdgaan is niet goed
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:19 schreef Roonaan het volgende:
Als je je relatie opgegeven hebt en het zodoende geen vreemdgaan meer is, op wat technicalities na.
quote:Ik ben het nooit graag met de meerderheid eens, maar in dit geval moet ik wel...
Op donderdag 23 januari 2003 20:21 schreef Mabelh het volgende:
NOOIT
vreemdgaan en een relatie gaan niet samen
quote:Je vergeet erbij te melden dat je op donderdag links moet vreemdgaan, en op dinsdag rechts.
Op donderdag 23 januari 2003 21:05 schreef milagro het volgende:
alleen op donderdag tussen 21.00 en 22.00 van de oneven weken en dinsdag tussen 20.00 en 21.00 van de even.
Sterkte met je beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |