SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)quote:
Ben je in de buurt van geweest van een besmet iemand?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)
Oei, oeiquote:Op zondag 3 januari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg corona test want ben dit weekend klachten beginnen te krijgen (hoesten, lichte verhoging)
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je in de buurt van geweest van een besmet iemand?
In mijn familie wel al 2 mensen gehad die corona hebben gehad (zonder klachten), maar die heb ik al 2 maanden niet meer gezien. Buiten foto's om danquote:Op zondag 3 januari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, oei![]()
Niemand anders in je familie met klachten?
Nou hopen dat het geen corona isquote:Op zondag 3 januari 2021 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
In mijn familie wel al 2 mensen gehad die corona hebben gehad (zonder klachten), maar die heb ik al 2 maanden niet meer gezien. Buiten foto's om dan
Ik hoop ook dat het verkoudheid/licht griepje is.quote:
Beterschap!quote:Op zondag 3 januari 2021 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het verkoudheid/licht griepje is.
Laatste weekend van de vakantie. Goede voornemensquote:Op zondag 3 januari 2021 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Flinke wandeling gedaan op de hoogste berg van Salland. Druk! Niet normaal joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |