Stel dat FOK! je zo bezig houdt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is of dat of ondertussen met een kloontje posten terwijl je op je modaccount notes geeft en achter de schermen mee blijft lezen
bij ons niet maar bij jou welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou bij ons, niet constant in ieder geval.
Hoezo, het kanaal heeft mijn naam en jullie hebben het alleen maar over mijn video’s hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet alles draait om jou bij ons, niet constant in ieder geval.
WAAROM MOET JE MIJ ER ALTIJD WEER BIJHALEN KAN JE NIKS ALLEEN BOEHOEquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij ons niet maar bij jou wel
Jammer dat we nooit geneukt hebben, heb nu verkering. Dom van je. Heel dom.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef Chloroform het volgende:
Vind het weer ouderwets gezellig hier
Gewoon hier blijven roddelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef TARDIS het volgende:
Zal ik immortals spelen, the last airbender kijken of de vele boeken die op mijn bed liggen opruimen zodat ik me daar straks niet aan erger.
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef TARDIS het volgende:
Zal ik immortals spelen, the last airbender kijken of de vele boeken die op mijn bed liggen opruimen zodat ik me daar straks niet aan erger.
Alles goed?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat een KUTuitspraak van iemand met een voorbeeldfunctie
Maar jij bent nu kaal en chloro is alleen maar mooier geworden dus jokes on youquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:24 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jammer dat we nooit geneukt hebben, heb nu verkering. Dom van je. Heel dom.
ga is werkequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAAROM MOET JE MIJ ER ALTIJD WEER BIJHALEN KAN JE NIKS ALLEEN BOEHOE
Fucking obees moederskindje
Nou jeetje hoop dat ik hier ooit overheen kan komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:24 schreef TARDIS het volgende:
[..]
quote:
De waarheid is bijzonder hard deze vrijdag.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar jij bent nu kaal en chloro is alleen maar mooier geworden dus jokes on you
je mag over mij heen komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou jeetje hoop dat ik hier ooit overheen kan komen
Ik was gewoon aan het projecteren hoor. Probeerde nog een beetje oude glans te pakken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou jeetje hoop dat ik hier ooit overheen kan komen
Morgen klopt het nog steedsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
De waarheid is bijzonder hard deze vrijdag.
@Crack_ was er al niet over te spreken dus denk niet dat ze veel gemist heeftquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:24 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jij met je Crack.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:Crack_ was weer al niet over te spreken dus denk niet dat ze veel gemist heeft
Inb4 Haagsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het projecteren hoor. Probeerde nog een beetje oude glans te pakken.
Ik heb je dickpics gezien, no thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |