Nee hoor..ik block nog steeds 95% ofzoquote:Op maandag 4 januari 2021 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zonder reclame, ik denk niet dat ze in een add blocker trappen. Die tijd is geweest
Ik gok dat ze iets gaan teasen aan het einde van de launch show waarvan ze vanavond de uitslag krijgen. Dus als de streams morgenochtend beginnen dat de bewoners het er niet meer zo veel over hebben zodat je dinsdagavond kijktquote:Op maandag 4 januari 2021 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gaat dan pas na de uitzending komen schat ik anders mochten wel de livestream wel zien tegelijk met de live-uitzending op tv
Of ze willen gewoon goede kijkcijfers op TV
Thx. Hoef ik de wekker niet te zetten 🤣quote:Op maandag 4 januari 2021 17:53 schreef DKUp het volgende:
Morgen om 10:00 uur beginnen de streams.
Vanavond staat er een liveshow op de planning met blijkbaar allemaal beelden wat er allemaal is gebeurd de laatste dagen.
Nou, als dit gestuntel exemplarisch is voor de komende 3 maanden belooft het niet veel goeds.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:58 schreef DKUp het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn. Er staat in het schema dat ze morgen om 10:00 uur beginnen met de streams en zelf geven ze aan vanavond 20:30 uur.
Fake? Dit is toch videolandquote:Op maandag 4 januari 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Laatste berichten nogmaals afkomstig van Videoland: livestreams vanavond vanaf 20.30 uur....nou dat. Morgen 10.00 uur is fake news.
quote:Op maandag 4 januari 2021 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer kan ik kijken naar Big Brother op Videoland?
Hier vind je het uitzendschema van Big Brother op Videoland;
Maandag 4-1-2021 20:30-22:00 1e liveshow uitzending bij RTL4 / RTL5 en op Videoland
Dinsdag 5-1-2021 10:00 Start van de 2 livestreams (24/7) op Videoland
Elke maandag
(vanaf 11-1-2021) 21:30 Nieuwe aflevering bij RTL5 en op Videoland
Elke dinsdag
(vanaf 5-1-2021) 21:30 Nieuwe aflevering bij RTL5 en op Videoland
Elke woensdag 21:30 Nieuwe aflevering bij RTL5 en op Videoland
Elke donderdag 21:30 Live uitzending bij RTL5 en op Videoland
Elke vrijdag 21:30 Nieuwe aflevering bij RTL5 en op Videoland
Elke zaterdag 18:00 Weekoverzicht aflevering bij RTL5 en op Videoland
Zondag Geen nieuwe aflevering. Herhaling bij RTL5 om 23:00 van de zaterdag weekoverzicht aflevering.
Dat is inderdaad fake.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fake? Dit is toch videoland
https://hulp.videoland.co(...)rother-op-Videoland-
Dat kan ook niet samen, morgen ligt iedereen volledig gescript op de banken en dan gaan de streams pas aan .. een beetje wat in die oude RLS's gebeurde na LS'squote:Op maandag 4 januari 2021 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
Een beetje raar als er vanavond een uitzending komt (terugblikken) van het begin (binnenkomst deelnemers) en we tegelijkertijd een live stream hebben hmmm
nee hier geloof ik niet in
Daarom zetten ze het pas aan na de uitzending, dus rond 22.00 uur of 0.00 uur pas. In de uitzending vanavond zit al een hele recap van de afgelopen dagen. Dus we zijn weer bij als de streams aan gaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:03 schreef Chanel5 het volgende:
Een beetje raar als er vanavond een uitzending komt (terugblikken) van het begin (binnenkomst deelnemers) en we tegelijkertijd een live stream hebben hmmm
nee hier geloof ik niet in
Soms doen ze fake mensen in die tent voor een paar dagen. De kandidaten zitten in een hotel. Het is meer voor camera checken en hoe zien we het. Het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan ook niet samen, morgen ligt iedereen volledig gescript op de banken en dan gaan de streams pas aan .. een beetje wat in die oude RLS's gebeurde na LS's
Dat maakt me al helemaal niet meer uit, dat hebben ze ook nu toegegeven dat het niet live is dus dat is goed. Maar doe dan wel gelijk de streams aan vanavond want dat wachten tot morgenochtend pas, als dat gerucht klopt, slaat echt nergens op. Op zijn minst wil ik daar dan wel de reden van weten waarom ze daar mee wachten.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er eigenlijk nu al geen zin meer in als we ze niet live het huis in zien gaan
Nahh ja, die mensen die het wel geworden zijn worden het ook niet,,... ik gok op die 4 die nog komen moetenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:09 schreef DKUp het volgende:
Normaal testen ze inderdaad eerst met mensen die het niet zijn geworden.
Zonnestraaltje. Wat ben jij dan wel nietquote:Op maandag 4 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ja, die mensen die het wel geworden zijn worden het ook niet,,... ik gok op die 4 die nog komen moeten
Ik ga het ook niet worden...quote:Op maandag 4 januari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonnestraaltje. Wat ben jij dan wel niet
Ok ik ook niet. High fivequote:
-Geil meisje, wat de boel gaat manipulerenquote:Op maandag 4 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ja, die mensen die het wel geworden zijn worden het ook niet,,... ik gok op die 4 die nog komen moeten
Allemaal ouwe meuk die al eerder gepasseerd is.. mijn hoop gaat uit naar De Monique en De Ouwe Bockworst-Lulquote:Op maandag 4 januari 2021 18:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
-Geil meisje, wat de boel gaat manipuleren
-Geile jongen die neukt met mannen en eventueel vrouwen
-Oude klusser en krijgt snel heimwee
-Moeder van vijf kinderen en krijgt snel heimwee
-Biseksueel meisje wat alles leuk vindt
-Dikke jong wat alles leuk vindt
-Meisje uit Groningen wat met iedereen ruzie gaat maken/krijgen
-Een gelovige danser, de zogenaamde leider
Heerlijk
Ze hopen natuurlijk dat je na BB dat abonnement behoudt.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:53 schreef Elounda het volgende:
Dan was Talpa nog schappelijk met ¤ 2,50 voor een stream abonnement. Nu dus Videoland abonnement nemen voor ¤ 7,99?? Ook bezopen.
Ja ofcourse...quote:Op maandag 4 januari 2021 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hopen natuurlijk dat je na BB dat abonnement behoudt.
Ja vooral doen met het super aanbod op videolandquote:Op maandag 4 januari 2021 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hopen natuurlijk dat je na BB dat abonnement behoudt.
neequote:Op maandag 4 januari 2021 19:16 schreef Advocaat_ het volgende:
Goedenavond gaan de livestreams ook van start vanavond?
Ik had verwacht dat ze al online warenquote:Op maandag 4 januari 2021 19:16 schreef Advocaat_ het volgende:
Begint al lekker danquote:Op maandag 4 januari 2021 19:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze al online waren
Maar kan niks vinden op Videoland
Was ook bij Boulevardquote:Op maandag 4 januari 2021 18:20 schreef Razor21 het volgende:
Waarom laten de Belgen wel een video zien van de geheime opdracht (kan hem in NL niet openen) https://www.vier.be/video(...)een-geheime-opdracht.
Maar op de NL site van RTL staat er weer niets over https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother
Snap niet waarom het niet gelijk op gaat. Net zoals de uitzending van vanavond uur verschil
Vanaf morgenochtend 10.00 uurquote:Op maandag 4 januari 2021 19:16 schreef Advocaat_ het volgende:
Echt jammer die eerste uurtjes zijn het leukst maar ik begreep dat ze al langer in het huis zittenquote:
🤢 Angela de Jong 🤢quote:Op maandag 4 januari 2021 20:01 schreef spapaars het volgende:
Vanavond in OP1 geeft Angela de Jong commentaar op de BB uitzending.
Angela de Jong....dat is toch die beroepsafzeiker...lekker danquote:Op maandag 4 januari 2021 20:01 schreef spapaars het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Angela de Jong....dat is toch die beroepsafzeiker...lekker dan
Ik ben dol op zure Angela.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:01 schreef spapaars het volgende:
Wel dat het morgen vanavond begint om 21:30u 20:30u op RTL5 RTL4quote:Op maandag 4 januari 2021 20:14 schreef freaky40 het volgende:
In Boulevard geen enkele verwijzing naar de livestrreams die morgen pas te zien zijn om 10.00 uur dus afwachten nog maar.
Ook Rtl 5quote:Op maandag 4 januari 2021 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Wel dat het morgen vanavond begint om 21:30u 20:30u op RTL5 RTL4
jambers tochquote:Op maandag 4 januari 2021 20:36 schreef Toverheks het volgende:
Hoe heten die Belg die altijd begon van overdag is ze een huisvrouw,maar in de avond speelt ze een en meesteres
Jambersquote:Op maandag 4 januari 2021 20:36 schreef Toverheks het volgende:
Hoe heten die Belg die altijd begon van overdag is ze een huisvrouw,maar in de avond speelt ze een en meesteres
Jambersquote:Op maandag 4 januari 2021 20:36 schreef Toverheks het volgende:
Er zal vast iemand bij zitten die tegendraads isquote:Op maandag 4 januari 2021 20:40 schreef IkFok het volgende:
Dat gaat hem niet lukken de plek te bepalen voor de anderen waar ze meoetn slapen
Ze lezen dus nu hier al meequote:Op maandag 4 januari 2021 20:41 schreef Toverheks het volgende:
Ohhhhh de FEBO heeft aan mijn verzoek gehoor gegeven Ondertiteiing
Reken maar van yes,ze houden altijd FOK in de gatenquote:
klopt is vanaf morgenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:45 schreef Sangha het volgende:
Op Videoland is niets te zien, behalve een foutmelding...
Denk na deze uitzending dat ze de streams aanslingerenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:45 schreef Sangha het volgende:
Dat zag ik ook, naar beneden scrollen naar live...quote:Op maandag 4 januari 2021 20:45 schreef Sangha het volgende:
Blijkbaar wel tofquote:Op maandag 4 januari 2021 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
huh? Jowi heeft het slechtste bed genomen?
Ik dacht er ook aan. Eet spellen zal hij wel winnen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Deze gast vreet de ijskast leeg,de rest op rantsoen
Ik heb het niet over de livestreams. Ik bedoel de reguliere uitzending.quote:
Geraldine zegt bijna niets staat alleen te kijken en te lachen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:47 schreef DKUp het volgende:
Peter presenteert, Geraldine een one-liner en lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |