Wanneer weer potje?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga hem gebruiken als Supersub denk ik
Ik ken mijn team inmiddels van haver tot gort en om een heel nieuw team te starten is ook weer zoiets, dan doe ik liever een budget team en die rustig opbouwen
teringquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
De packluck is echt niet normaal dit jaar. Eerst weken helemaal niets maar sinds november echt heel goed. Wel alles untradable. Pele, drogba, ballack uit base icon, 2x neymar uit een 81+, kante uit een 86+, mbappe (86+), rttf klostermann uit een seasonal pack. Verder nog mendy, pogba, de bruyne.
En tradable rashford en rttf oblak
Vind Gerrard naast Kante wel prima kan die heerlijke RB Y pasjes geven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:03 schreef Saekerhett het volgende:
Cunha is een megabaas trouwens. Linkt ook verrekte lekker aan mijn driehoekje met RB Talisca en Hero Teixeira.
Alleen die Baby Gerrard kan echt helemaal niks. Heb drie keer de base icon gedaan, alleen Matthaus blijft. Rivaldo ook gebankt, die mag bij de eerste de beste Icon SBC waar een icon voor nodig is oprotten, samen met Gerrard.
Moet nog ff kijken, in het weekend speel ik niet vaak en door de week speel ik alleen als het rustig is op het werkquote:
Klaiber ook, en aangezien IF/RB dumfries extinct is gaat die linea recta naast virgil in mijn verdedigingquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:29 schreef Dopekoe het volgende:
Die Malen linkt wel heerlijk met Robben, dat zal een voorhoede zijn om van te watertanden
Dat zat er wel dik in ja, ook vrij belachelijk dat die max prijs zo lang op 37,5k stondquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:34 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Klaiber ook, en aangezien IF/RB dumfries extinct is gaat die linea recta naast virgil in mijn verdediging
Edit: Nvm de traders zijn nu dumfries vol op de markt aan het listen xD
Doe je alleen als je ermee voor de lol wilt spelen. Nederlands/Eredivisiequote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Malen is wel een matige kaart als je goed naar de stats kijkt zelfs met een +2 is dat geen basis klant
Pace merchantquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Malen is wel een matige kaart als je goed naar de stats kijkt zelfs met een +2 is dat geen basis klant
Ga ze beide wel doen denk ik ook ja, maar die 3* weak foot is wel drama voor Malen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Inderdaad en ook gewoon handig voor first owner objectivesquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe je alleen als je ermee voor de lol wilt spelen. Nederlands/Eredivisie
2 potjes draft gedaan voelde wel mega stroef aan vanmiddag speelde hij wel snel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier ook last van gigantische delay vanavond? Geen enkele pass komt aan, alle tackles zijn te laat, alle schoten gaan mis, iedereen word er uitgesprint.
Gaat echt weer nergens over man
Godzijdank was mijn volgende pot een heel stuk beter. Ik had echt 3 potten op rij waar helemaal niets luktequote:Op donderdag 7 januari 2021 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 potjes draft gedaan voelde wel mega stroef aan vanmiddag speelde hij wel snel.
Ik speelde afgelopen weekend tegen iemand uit Brazilie WLquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Godzijdank was mijn volgende pot een heel stuk beter. Ik had echt 3 potten op rij waar helemaal niets lukteMisschien net pech dat ik met mensen ver weg gematched was oid, geen idee.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speelde afgelopen weekend tegen iemand uit Brazilie WL
Ja inderdaad, aan de andere kant voelt zijn gouden kaart ook al heel fijn aan ingame.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |