Heb ik niet nodig.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kun je je gewoon laten vaccineren dus
Ik neem dat soort informatie in mij op net als wat hier allemaal besproken wordt. Dat ik het aanneem voor waarheid is wat te ver gezocht, maar ik zeg altijd...Time will tell.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Interessant in de zin van " wat een mafkees, hoe kan iemand zilke onzin geloven" of interessant als " hij heeft gelijk, het is een complot"
Nee, ik ook niet - maar wel convenient is dat die 5G zelfde tijd als de corona show 'uitgerolt' is,en dat er ook wat veel tijdverspillende, misleidende discussie/ruzie over geweest is, en dan toen miljoenen mensen veel meer cyberspace ineens nodig hadden. En dan ook noodzakelijk. En 10maanden later nog steeds. En dan alles in enorme databanks opbergen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:06 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik neem dat soort informatie in mij op net als wat hier allemaal besproken wordt. Dat ik het aanneem voor waarheid is wat te ver gezocht, maar ik zeg altijd...Time will tell.
Die onzin met 5G geloof ik niet zo in... Ik geloof wel dat een doel is om mensen zoveel en zovaak mogelijk te vaccineren voor allemaal virussen. Dit is het begin. Er gaat veel geld in omloop voor die vaccins. Daar zullen verschillende agendas in het spel zijn.
Straks krijg je belemmeringen opgelged als je het niet neemt. Hoe willen ze dit controleren? We leven in een digitale tijdperk en de technologie staat niet stil. Dan is een logisch stap via de telefoon. Er zijn ook ontwikkelingen om eenvoudig te kunnen zien dmv biochip welke vaccinaties je hebt en welke je dan mogelijk nodig hebt. Patenten zijn er al, dus niet echt een conspiracy. Vond dat in het filmpje interessant uitgelegd.
Da's de enige die ik gemist heb vandaag op het manifest. Voor de rest waren ze er allemaal. Niet als spreker maar als bezoeker veelal.quote:
Koopmans had het al gezegd overigens, niet terug naar het oude normaal blabla.quote:
Dat is inderdaad de hele show. Dagelijks opgevoerd met generieke kutcijfers,discussie wel/geen mondkapje, staatssteun voor middenstand etc.en die bullshit wordt dag na dag afgedraaid.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet - maar wel convenient is dat die 5G zelfde tijd als de corona show 'uitgerolt' is,en dat er ook wat veel tijdverspillende, misleidende discussie/ruzie over geweest is, en dan toen miljoenen mensen veel meer cyberspace ineens nodig hadden. En dan ook noodzakelijk. En 10maanden later nog steeds. En dan alles in enorme databanks opbergen.
En nu hebben we 'divide and control' discussies/issues over belachelijke maatregelingen en 'vaccineren of niet'. Mensen isoleren en uit elkaar houden ook 'n grote deel van de psyop is. Mistrust tussen mensen creeen ook.
Social engineering/experimentation/manipulation 101 - Dat dacht ik meteen toen ik die idiotische verhalen/beelden/vermeldingen uit China heb gezien.
Good grief. Ah well, at least a lot of people know more about the advantages and/or disadvantages of wearing half-face coverings. I'd rather be able to take the risk of going to the pub,a football match,gig, but sadly lots of people regard that as some kind of life-threatening pastime.
Those were the days eh, lads and lasses.
Ook mijn reactie. Walgelijk dat provoceren van agenten.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Sponsje88 het volgende:
https://twitter.com/ZNeveri/status/1345442113832570881?s=19
Heb te doen met die mensenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:00 schreef Sponsje88 het volgende:
https://twitter.com/ZNeveri/status/1345442113832570881?s=19
Ga anders bewust het virus verder proberen te verspreiden door random personen te omhelzen.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heb te doen met die mensen![]()
Vooral omdat ik vanmiddag niet anders heb gedaan en weer even voelde hoe fijn dat is.
Als mensen willen knuffelen, laat ze dan alsjeblieft in hun waarde. Het enige waar je ze voor kan beschuldigen, is dat ze mens zijn. Sinds wanneer is dat een strafbaar feit?
Dit moeten we niet willen accepteren, ook niet 'tijdelijk'
Die agenten kunnen er allemaal stuk voor stuk voor kiezen om de andere kant op te kijken. Om ervan weg te lopen. Om iemand niet te boeien en af te voeren.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook mijn reactie. Walgelijk dat provoceren van agenten.
Hier was jij toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Heb te doen met die mensen![]()
Vooral omdat ik vanmiddag niet anders heb gedaan en weer even voelde hoe fijn dat is.
Als mensen willen knuffelen, laat ze dan alsjeblieft in hun waarde. Het enige waar je ze voor kan beschuldigen, is dat ze mens zijn. Sinds wanneer is dat een strafbaar feit?
Dit moeten we niet willen accepteren, ook niet 'tijdelijk'
Ja, heel stoer allemaal.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:16 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Die agenten kunnen er allemaal stuk voor stuk voor kiezen om de andere kant op te kijken. Om ervan weg te lopen. Om iemand niet te boeien en af te voeren.
Die agenten zijn ook mensen. Met gevoel. En een mening, een eigen wel te verstaan.
Hoe vaak dat ik niet hoor: 'ja maar het moet van mijn werkgever'. Que?![]()
Over al je daden, acties, gedachten en gevoelens heeft maar 1 iemand wat te zeggen en is maar 1 iemand verantwoordelijk: jij.
En niemand anders.
Gelukkig troffen wij dat soort agenten vanmiddag. En die groep is groeiende.
Ik heb geen schijt aan de zorg.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga anders bewust het virus verder proberen te verspreiden door random personen te omhelzen.
Manmanman. Dit moeten we inderdaad niet accepteren. Schijt aan de zorg. Schijt aan de samenleving.
Er van uit gaan dat iedereen corona heeft (wat niet zo is) en dat degene die corona hebben ook gelijk in het ziekenhuis belanden, wat voor meer dan 90% van de gevallen niet zo is. Schijt aan de zorg? ja de overheid heeft er al jaren schijt aan.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga anders bewust het virus verder proberen te verspreiden door random personen te omhelzen.
Manmanman. Dit moeten we inderdaad niet accepteren. Schijt aan de zorg. Schijt aan de samenleving.
Hoe zou je zoiets eigenlijk ethisch verantwoord kunnen testen? Iets om over na te denken.quote:
Door de hele bevolking als proefkonijn te stellen natuurlijk...quote:Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zou je zoiets eigenlijk ethisch verantwoord kunnen testen? Iets om over na te denken.
Naja ik neem het je niet kwalijk. Zoals jij je hier zorgen om maakt vanwege je beroep, doe ik dat vanuit mijn beroep inzake de toeslagaffaire. Ieder zijn meug.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja bububu capaciteit al jaren een probleem. Dus doen we maar wat we willen.
Daarmee komen we uit de crisis ja..
Wanneer beantwoord ook jij nou eens de vraag hoeveel extra bedden + personeel we nodig hebben om alle maatregelen op te doekenquote:Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb geen schijt aan de zorg.
Andersom zit jij met een capaciteitsprobleem wat je op je medeburger af wil schuiven. En daar word je steeds .... heftiger in omdat het water je aan de lippen staat.
Daarvoor mag de zorg bij Den Haag aankloppen. Want die vertikte het in de afgelopen jaren mee te groeien met de populatie.
Kom niet bij mij aan kloppen omdat ik gewoon mens ben, mens wil zijn en menselijk gedrag vertoon en menselijke behoeftes ik heb. Net als heel veel andere mensen op de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |