abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197193366
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kun je je gewoon laten vaccineren dus
Heb ik niet nodig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197193469
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 18:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Interessant in de zin van " wat een mafkees, hoe kan iemand zilke onzin geloven" of interessant als " hij heeft gelijk, het is een complot"
Ik neem dat soort informatie in mij op net als wat hier allemaal besproken wordt. Dat ik het aanneem voor waarheid is wat te ver gezocht, maar ik zeg altijd...Time will tell.

Die onzin met 5G geloof ik niet zo in... Ik geloof wel dat een doel is om mensen zoveel en zovaak mogelijk te vaccineren voor allemaal virussen. Dit is het begin. Er gaat veel geld in omloop voor die vaccins. Daar zullen verschillende agendas in het spel zijn.

Straks krijg je belemmeringen opgelged als je het niet neemt. Hoe willen ze dit controleren? We leven in een digitale tijdperk en de technologie staat niet stil. Dan is een logisch stap via de telefoon. Er zijn ook ontwikkelingen om eenvoudig te kunnen zien dmv biochip welke vaccinaties je hebt en welke je dan mogelijk nodig hebt. Patenten zijn er al, dus niet echt een conspiracy. Vond dat in het filmpje interessant uitgelegd.
pi_197195108
twitter

Baudet gaat all-in :)
pi_197195203
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:06 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik neem dat soort informatie in mij op net als wat hier allemaal besproken wordt. Dat ik het aanneem voor waarheid is wat te ver gezocht, maar ik zeg altijd...Time will tell.

Die onzin met 5G geloof ik niet zo in... Ik geloof wel dat een doel is om mensen zoveel en zovaak mogelijk te vaccineren voor allemaal virussen. Dit is het begin. Er gaat veel geld in omloop voor die vaccins. Daar zullen verschillende agendas in het spel zijn.

Straks krijg je belemmeringen opgelged als je het niet neemt. Hoe willen ze dit controleren? We leven in een digitale tijdperk en de technologie staat niet stil. Dan is een logisch stap via de telefoon. Er zijn ook ontwikkelingen om eenvoudig te kunnen zien dmv biochip welke vaccinaties je hebt en welke je dan mogelijk nodig hebt. Patenten zijn er al, dus niet echt een conspiracy. Vond dat in het filmpje interessant uitgelegd.
Nee, ik ook niet - maar wel convenient is dat die 5G zelfde tijd als de corona show 'uitgerolt' is,en dat er ook wat veel tijdverspillende, misleidende discussie/ruzie over geweest is, en dan toen miljoenen mensen veel meer cyberspace ineens nodig hadden. En dan ook noodzakelijk. En 10maanden later nog steeds. En dan alles in enorme databanks opbergen.

En nu hebben we 'divide and control' discussies/issues over belachelijke maatregelingen en 'vaccineren of niet'. Mensen isoleren en uit elkaar houden ook 'n grote deel van de psyop is. Mistrust tussen mensen creeen ook.

Social engineering/experimentation/manipulation 101 - Dat dacht ik meteen toen ik die idiotische verhalen/beelden/vermeldingen uit China heb gezien.

Good grief. Ah well, at least a lot of people know more about the advantages and/or disadvantages of wearing half-face coverings. I'd rather be able to take the risk of going to the pub,a football match,gig, but sadly lots of people regard that as some kind of life-threatening pastime.
Those were the days eh, lads and lasses.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 03-01-2021 20:36:46 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197195307
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Da's de enige die ik gemist heb vandaag op het manifest. Voor de rest waren ze er allemaal. Niet als spreker maar als bezoeker veelal.
pi_197195748
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Koopmans had het al gezegd overigens, niet terug naar het oude normaal blabla.
Feeks is natuurlijk zelf als heks van 342 jaar iemand in de risicogroep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197197004
pi_197198746
quote:
:')

De act is weer terug hoor
  zondag 3 januari 2021 @ 23:06:01 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197200115
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 20:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet - maar wel convenient is dat die 5G zelfde tijd als de corona show 'uitgerolt' is,en dat er ook wat veel tijdverspillende, misleidende discussie/ruzie over geweest is, en dan toen miljoenen mensen veel meer cyberspace ineens nodig hadden. En dan ook noodzakelijk. En 10maanden later nog steeds. En dan alles in enorme databanks opbergen.

En nu hebben we 'divide and control' discussies/issues over belachelijke maatregelingen en 'vaccineren of niet'. Mensen isoleren en uit elkaar houden ook 'n grote deel van de psyop is. Mistrust tussen mensen creeen ook.

Social engineering/experimentation/manipulation 101 - Dat dacht ik meteen toen ik die idiotische verhalen/beelden/vermeldingen uit China heb gezien.

Good grief. Ah well, at least a lot of people know more about the advantages and/or disadvantages of wearing half-face coverings. I'd rather be able to take the risk of going to the pub,a football match,gig, but sadly lots of people regard that as some kind of life-threatening pastime.
Those were the days eh, lads and lasses.

Dat is inderdaad de hele show. Dagelijks opgevoerd met generieke kutcijfers,discussie wel/geen mondkapje, staatssteun voor middenstand etc.en die bullshit wordt dag na dag afgedraaid.

En dan gelooft circa 80% ook nog dat er geen verborgen agenda's worden uitgespeeld. Ik snap werkelijk niet hoe de meute zo naïef kan zijn. Nee laten we volle tv-shows maken met arme vrachtwagenchauffeurs in Dover.

Maar vooral niet naar de bedrijven/personen die werkelijk vollopen aan deze zelfgeschapen ellende. Ik word er onderhand goed misselijk van.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197200142
quote:
Ook mijn reactie. Walgelijk dat provoceren van agenten.
pi_197200228
quote:
Heb te doen met die mensen ;(
Vooral omdat ik vanmiddag niet anders heb gedaan en weer even voelde hoe fijn dat is.

Als mensen willen knuffelen, laat ze dan alsjeblieft in hun waarde. Het enige waar je ze voor kan beschuldigen, is dat ze mens zijn. Sinds wanneer is dat een strafbaar feit?

Dit moeten we niet willen accepteren, ook niet 'tijdelijk' :N
pi_197200266
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Vooral omdat ik vanmiddag niet anders heb gedaan en weer even voelde hoe fijn dat is.

Als mensen willen knuffelen, laat ze dan alsjeblieft in hun waarde. Het enige waar je ze voor kan beschuldigen, is dat ze mens zijn. Sinds wanneer is dat een strafbaar feit?

Ga anders bewust het virus verder proberen te verspreiden door random personen te omhelzen.

Manmanman. Dit moeten we inderdaad niet accepteren. Schijt aan de zorg. Schijt aan de samenleving. :r
pi_197200307
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ook mijn reactie. Walgelijk dat provoceren van agenten.
Die agenten kunnen er allemaal stuk voor stuk voor kiezen om de andere kant op te kijken. Om ervan weg te lopen. Om iemand niet te boeien en af te voeren.

Die agenten zijn ook mensen. Met gevoel. En een mening, een eigen wel te verstaan.

Hoe vaak dat ik niet hoor: 'ja maar het moet van mijn werkgever'. Que? :?

Over al je daden, acties, gedachten en gevoelens heeft maar 1 iemand wat te zeggen en is maar 1 iemand verantwoordelijk: jij.

En niemand anders.

Gelukkig troffen wij dat soort agenten vanmiddag. En die groep is groeiende.
  zondag 3 januari 2021 @ 23:17:44 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197200332
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Hier was jij toch?

Eric van Muiswinkel spreekt er schande van op zijn twitter :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197200354
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:16 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Die agenten kunnen er allemaal stuk voor stuk voor kiezen om de andere kant op te kijken. Om ervan weg te lopen. Om iemand niet te boeien en af te voeren.

Die agenten zijn ook mensen. Met gevoel. En een mening, een eigen wel te verstaan.

Hoe vaak dat ik niet hoor: 'ja maar het moet van mijn werkgever'. Que? :?

Over al je daden, acties, gedachten en gevoelens heeft maar 1 iemand wat te zeggen en is maar 1 iemand verantwoordelijk: jij.

En niemand anders.

Gelukkig troffen wij dat soort agenten vanmiddag. En die groep is groeiende.
Ja, heel stoer allemaal.

Ik ben echt zo klaar met het volk dat maar wil provoceren en het geen fuck boeit dat we in de crisis zitten.

Jammer en teleurstellend dat de politie niet harder optreedt.
pi_197200364
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ga anders bewust het virus verder proberen te verspreiden door random personen te omhelzen.

Manmanman. Dit moeten we inderdaad niet accepteren. Schijt aan de zorg. Schijt aan de samenleving. :r
Ik heb geen schijt aan de zorg.

Andersom zit jij met een capaciteitsprobleem wat je op je medeburger af wil schuiven. En daar word je steeds .... heftiger in omdat het water je aan de lippen staat.

Daarvoor mag de zorg bij Den Haag aankloppen. Want die vertikte het in de afgelopen jaren mee te groeien met de populatie.

Kom niet bij mij aan kloppen omdat ik gewoon mens ben, mens wil zijn en menselijk gedrag vertoon en menselijke behoeftes ik heb. Net als heel veel andere mensen op de wereld.
pi_197200398
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Er van uit gaan dat iedereen corona heeft (wat niet zo is) en dat degene die corona hebben ook gelijk in het ziekenhuis belanden, wat voor meer dan 90% van de gevallen niet zo is. Schijt aan de zorg? ja de overheid heeft er al jaren schijt aan.
pi_197200416
Ja bububu capaciteit al jaren een probleem. Dus doen we maar wat we willen.

Daarmee komen we uit de crisis ja.. :')
  zondag 3 januari 2021 @ 23:23:14 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197200422
quote:
Hoe zou je zoiets eigenlijk ethisch verantwoord kunnen testen? Iets om over na te denken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197200438
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe zou je zoiets eigenlijk ethisch verantwoord kunnen testen? Iets om over na te denken.
Door de hele bevolking als proefkonijn te stellen natuurlijk...
pi_197200478
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja bububu capaciteit al jaren een probleem. Dus doen we maar wat we willen.

Daarmee komen we uit de crisis ja.. :')
Naja ik neem het je niet kwalijk. Zoals jij je hier zorgen om maakt vanwege je beroep, doe ik dat vanuit mijn beroep inzake de toeslagaffaire. Ieder zijn meug.

Hoop alleen niet dat je jezelf burn-out werkt want dat is het echt niet waard.
  zondag 3 januari 2021 @ 23:28:05 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197200511
Coronakampen? Wetsvoorstel: stop ‘ziektedragers’ in detentiecentra

Een beleidsmaker uit New York heeft een wetsvoorstel ingediend dat de overheid in staat zou stellen om mensen vast te zetten die ‘mogelijk een gevaar vormen voor de volksgezondheid’. De Democraat N. Nick Perry wil dat individuen die drager zijn van een besmettelijke ziekte ‘kunnen worden verwijderd en/of vastgezet’. Dergelijke personen zouden vervolgens worden overgebracht naar een ‘medische faciliteit of andere geschikte faciliteit’.

De man dient zelf te worden verwijderd met zulke voorstellen al denk ik dat er inmiddels een aantal mensen zijn die zich erin kunnen vinden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197200605
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 23:19 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik heb geen schijt aan de zorg.

Andersom zit jij met een capaciteitsprobleem wat je op je medeburger af wil schuiven. En daar word je steeds .... heftiger in omdat het water je aan de lippen staat.

Daarvoor mag de zorg bij Den Haag aankloppen. Want die vertikte het in de afgelopen jaren mee te groeien met de populatie.

Kom niet bij mij aan kloppen omdat ik gewoon mens ben, mens wil zijn en menselijk gedrag vertoon en menselijke behoeftes ik heb. Net als heel veel andere mensen op de wereld.
Wanneer beantwoord ook jij nou eens de vraag hoeveel extra bedden + personeel we nodig hebben om alle maatregelen op te doeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')