SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Hierom is het te hopen dat de rechten van het darts nooit bij @werkenbijdenos komen te liggen. Dan wordt alle humor eruit gezogen. Gelukkig acht ik die kans niet groot aangezien het budget van @werkenbijdenos vast weer helemaal opgaat aan schaatsen.quote:
Tafel met Egbers, Pi-Air en vd Vaartquote:Op zondag 3 januari 2021 00:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hierom is het te hopen dat de rechten van het darts nooit bij @:werkenbijdenos komen te liggen. Dan wordt alle humor eruit gezogen. Gelukkig acht ik die kans niet groot aangezien het budget van @:werkenbijdenos vast weer helemaal opgaat aan schaatsen.
"Carpe diem"quote:Op zondag 3 januari 2021 10:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verklaart de lage kijkcijfers, dagjesvolk/mensen/personen ging massaal naar diverse bergachtige gebieden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Jawel, hij gooit alles voor z’n neus kapot. Hij staat Price gewoon te killen.
6-4 is het geworden toch?quote:
Lekker rustgevend nummertje hardcorequote:Inmiddels is Van Duijvenbode weer thuis en is hij na dit WK doorgedrongen tot de top-32 van de wereld. Hij is een speler om rekening mee te houden. En op straat zal hij een stuk vaker herkend worden dan voorheen.
"Ik ga altijd naar buiten met muziek in mijn oren. Lekker rustgevend nummertje hardcore. Dan hoor ik verder helemaal niets. Dus als mensen me begroeten, zullen ze misschien denken dat ik arrogant ben. Maar dat is niet zo. Ik hoor dan gewoon helemaal niets, haha."
Zijn toernooi is al geslaagd dus. Jammer dat die niks gooide de laatste partij, maar dit is goed nieuws.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker rustgevend nummertje hardcore
32e plek op de OoM is een mooie beloning. Heeft toch mooie voordelenquote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn toernooi is al geslaagd dus. Jammer dat die niks gooide de laatste partij, maar dit is goed nieuws.
Meer sets gepakt dan MvG, tegen een betere tegenstander. Noem dat maar niks.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn toernooi is al geslaagd dus. Jammer dat die niks gooide de laatste partij, maar dit is goed nieuws.
Lekker slim ook, naar buiten gaan en verder niets meer horen.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker rustgevend nummertje hardcore
Eens. Nu hopelijk snel verlost van kleurloze types zoals Suljovic, Clayton, Jermeen en Sjeemie. En VDV mag ook snel oprotten met z'n negatieve gelul.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef _UserName_ het volgende:
Dirk zien we volgend jaar wel terug in de top 20, die 32e plek biedt mogelijkheden voor hem om door te stijgen. Leuke toevoeging ook voor de dartswereld.
Als je kijkt wie zich zorgen moet maken komende jaar.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef _UserName_ het volgende:
Dirk zien we volgend jaar wel terug in de top 20, die 32e plek biedt mogelijkheden voor hem om door te stijgen. Leuke toevoeging ook voor de dartswereld.
Die staan er allemaal vrij stabiel voor. Dus daar ben je niet zo van af. Clayton zelfs nog iets gestegen. En buiten de top-64 zullen ze sowieso niet vallen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Nu hopelijk snel verlost van kleurloze types zoals Suljovic, Clayton, Jermeen en Sjeemie. En VDV mag ook snel oprotten met z'n negatieve gelul.
Die hebben geen tourkaart en spelen amper toernooien bij de PDC, dus die maken geen kans. Enige manier voor hen is Q school, zoals Ashton ook deed. Challenge tour zullen ze vast niet af gaan lopen.quote:
Oh jammer zegquote:Op zondag 3 januari 2021 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die hebben geen tourkaart en spelen amper toernooien bij de PDC, dus die maken geen kans. Enige manier voor hen is Q school, zoals Ashton ook deed. Challenge tour zullen ze vast niet af gaan lopen.
Is Cross zo ver afgezakt ja? Het lijkt als vorige week nog dat ie in de hoge top stond maar het WK van 2 jaar terug is er natuurlijk uit.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je kijkt wie zich zorgen moet maken komende jaar.
Aspinall (voor top-10)
Cross (voor top-16)
Evans, A. Lewis (voor top-32)
Beaton, Hopp (al buiten de top-32)
Henderson, Meulenkamp, Mansell, Edgar, Pipe, Woodhouse (voor top-64)
Webster, Payne, Klaasen, Evetts, McGeeney, Reyes, K Anderson (heel veel zorgen voor top-64)
Van diegene die gaan verdwijnen komen waarschijnlijk Rydz, Kleermaker, Waites, Murray, J Smith, Sedlacek, Jones en Telnekes.
A Hamilton, Kenny, Krcmar, De Decker, Meikle, Ashton en Brooks zijn op niet verkeerd bezig.
Benieuwd wat er van komt.
Ik weet niet waarom iedereen die fout lijkt te maken, maar de keer dat hij WK werd was DRIE jaar terug. 2 jaar terug verloor hij in de 4e ronde van Luke Humphries.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is Cross zo ver afgezakt ja? Het lijkt als vorige week nog dat ie in de hoge top stond maar het WK van 2 jaar terug is er natuurlijk uit.
2020 is gewoon een kutjaar geweest dat iedereen wil vergetenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom iedereen die fout lijkt te maken, maar de keer dat hij WK werd was DRIE jaar terug. 2 jaar terug verloor hij in de 4e ronde van Luke Humphries.
Dan moet het grote afzakken dus nog beginnenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:58 schreef macca728 het volgende:
Cross heeft wel veel te verdedigen van 2019. In 2020 heeft hij echt niets gegooid
Dat is natuurlijk zoquote:Op zondag 3 januari 2021 12:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2020 is gewoon een kutjaar geweest dat iedereen wil vergeten
Daarvoor wil ik eerst de finale afwachtenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zoZullen we Barry Hearn vragen of het hele jaar geannuleerd kan worden
Als Price wereldkampioen wordt speelt Cross wel Premier League. Alleen telt dat niet mee voor de OoM, dus dat kan wel eens slecht voor hem uitpakken.quote:Op zondag 3 januari 2021 13:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik eerst de finale afwachten
Hoe zit dat precies dan? Wie mag er van de top sowieso PL spelen? Ik dacht dat dat de top 4 gegarandeerd was (MvG, Wright, Price, Anderson (als ie wint) of Smith) of is Cross Smith voorbij gegaan?quote:Op zondag 3 januari 2021 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Price wereldkampioen wordt speelt Cross wel Premier League. Alleen telt dat niet mee voor de OoM, dus dat kan wel eens slecht voor hem uitpakken.
Vanuit de OP;quote:Op zondag 3 januari 2021 13:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies dan? Wie mag er van de top sowieso PL spelen? Ik dacht dat dat de top 4 gegarandeerd was (MvG, Wright, Price, Anderson (als ie wint) of Smith) of is Cross Smith voorbij gegaan?
Dat het slecht uit kan pakken geloof ik wel, hij zal toch wat toernooien moeten laten schieten voor de PL..
op pdc is de OoM nog niet up to date. Vandaar dus. Maar dan klopt mijn hersenspinsel dus, altijd prettig op een zondagquote:Op zondag 3 januari 2021 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanuit de OP;
https://www.dartsrankings.com/postwch
Als Anderson wint dan is hij #4. Anders blijft Cross in top 4. Smith is gezakt naar 9
PDC zelf zal uiteraard pas na de finale hun OoM updatenquote:Op zondag 3 januari 2021 13:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
op pdc is de OoM nog niet up to date. Vandaar dus. Maar dan klopt mijn hersenspinsel dus, altijd prettig op een zondag
Eerder deden ze na een ronde nog een update, vorig jaar meen ikquote:Op zondag 3 januari 2021 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
PDC zelf zal uiteraard pas na de finale hun OoM updaten
Vraag me af of Cross daarom voor Price zal juichen vanavondquote:Op zondag 3 januari 2021 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Price wereldkampioen wordt speelt Cross wel Premier League. Alleen telt dat niet mee voor de OoM, dus dat kan wel eens slecht voor hem uitpakken.
Zo’n vaart zal het echt niet lopen. Zie Gerrie eerder keihard choken door het geschreeuw van die mongolquote:Op zondag 3 januari 2021 13:11 schreef Nober het volgende:
Kan je verliezen via diskwalificatie? Ik zie Gary wel van het podium lopen vanwege incident(en) vanavond. Zie Lewis-Manley.
Denk dat jij de internetrekening niet hebt betaaldquote:Op zondag 3 januari 2021 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Danny heeft de rekening niet betaald of ben ik de enige waar forum af en toe traag is?
Geen last van.quote:Op zondag 3 januari 2021 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Danny heeft de rekening niet betaald of ben ik de enige waar forum af en toe traag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |