In ieder geval narcisme. Verdere psychologische aandoeningen zullen er ook wel zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zou kijken, alleen al wegens de fascinatie hoe je zo kunt zijn en welke psychische ziekte hier aan ten grondslag ligt. Misschien kunnen ze die 'arts uit Dubai' aan het woord laten
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:31 schreef superniger het volgende:
Rian kijk eens dom, ja ho maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ver weg blijven van alles rond haar persoon, als ik een oud-collega zou zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik was me aan het bedenken, de geschiedenis van Rian kennende, er moeten toch menden zijn geweest die met haar hebben samengewerkt in de periode dat ze spion beweerde te zijn? Als in, ze zal toch gewoon een normale baan hebben gehad toen, waar zijn de collega's die uit de school klappen?
https://www.tubantia.nl/r(...)r-zich-won~a01c6483/quote:Op woensdag 8 december 2021 16:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik was me aan het bedenken, de geschiedenis van Rian kennende, er moeten toch menden zijn geweest die met haar hebben samengewerkt in de periode dat ze spion beweerde te zijn? Als in, ze zal toch gewoon een normale baan hebben gehad toen, waar zijn de collega's die uit de school klappen?
Hoe meer ik lees, hoe gefascineerden ik word. Ongelofelijkquote:Op woensdag 8 december 2021 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/r(...)r-zich-won~a01c6483/
Achtergrondverhaal.
Ik ben zelf redelijk into (cyber) security, en ik ken wat mensen die voor AIVD en aanverwante diensten hebben gewerkt, kan zeggen dat haar hackkunsten lachwekkend zijn, en dat mensen die voor geheime diensten hier zeker niet over naar buiten treden, dat sommige vrienden dat wel tegen mij deden was voornamelijk omdat ze mij wel vertrouwen omdat ik ze wel eens geholpen heb, maar ze laten zeker niet uit waar ze mee bezig zijn of voor wie ze specifiek werken.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja, daar is een heel artikel over verschenen. Ze zou dat dus gedaan moeten hebben naast haar 'normale' banen van destijds.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dat laatste (optie 2) zou voor iedereen het beste zijn, en wel per direct.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:36 schreef Sodemieters het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als ze daadwerkelijk de volledige controle krijgt. Optie 1: ze is werkelijk totaal gestoord en ze stuurt die bedrijven vakkundig de afgrond in. Optie 2: het was een uitgekiend plan, ze beseft dat ze incapabel is om die bedrijven te leiden, verkoopt de tent en gaat er vandoor met vele miljoenen.
Of eerst optie 1 en dan optie 2quote:Op woensdag 8 december 2021 23:36 schreef Sodemieters het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als ze daadwerkelijk de volledige controle krijgt. Optie 1: ze is werkelijk totaal gestoord en ze stuurt die bedrijven vakkundig de afgrond in. Optie 2: het was een uitgekiend plan, ze beseft dat ze incapabel is om die bedrijven te leiden, verkoopt de tent en gaat er vandoor met vele miljoenen.
Na de laatste berichten dacht ik precies hetzelfde. Ik denk alleen dat ze het dan wat minder waarheidsgetrouw moeten doen, anders wordt de serie te onrealistisch. Veel kijkers zullen dan denken: "dat kan toch nooit."quote:Op woensdag 8 december 2021 11:55 schreef Mrmime het volgende:
[..]
gehaaide slang zonder geweten EN kennis....
Dit hele verhaal kan zo in een serie op Netflix.
Je vergeet de laatste stap. In de Telegraaf verschijnt daarna in grote letters op de voorpagina het bericht dat het allemaal de schuld van Rutte en zijn kabinet is.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Of eerst optie 1 en dan optie 2Waarbij zij vakkundig geld wegsluist naar zichzelf, de gegevens van half Nederland op straat komen te liggen en ze na verkoop van de karkassen van het bedrijf met de Noorderzon vertrekt en nooit ergens aansprakelijk voor wordt gehouden.
Voordat Trump aan de macht kwam dachten we dat toch ook van "House of Cards"?quote:Op woensdag 8 december 2021 23:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Na de laatste berichten dacht ik precies hetzelfde. Ik denk alleen dat ze het dan wat minder waarheidsgetrouw moeten doen, anders wordt de serie te onrealistisch. Veel kijkers zullen dan denken: "dat kan toch nooit."
En die film "Contagion" dan uit 2011, waar men vanwege een pandemie alleen nog toegang kreeg tot een winkelcentrum als ze een streepjescode lieten scannen van hun vaccinatiebewijs.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Voordat Trump aan de macht kwam dachten we dat toch ook van "House of Cards"?
Ik keek laatst Contagion, dat is wel bizar als je het vergelijkt met de afgelopen 2 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:05 schreef Viv het volgende:
[..]
En die film "Contagion" dan uit 2011, waar men vanwege een pandemie alleen nog toegang kreeg tot een winkelcentrum als ze een streepjescode lieten scannen van hun vaccinatiebewijs.![]()
Nee. Een Pearl Harbor, Operatie Paperclip, Koreaanse oorlog, Vietnam-oorlog, moord op een president en zijn broer en het onder verdachte omstandigheden verongelukken van zijn zoon, Watergate-schandaal, twee golfoorlogen, sigaren in de Oval Office en 9/11 verder om maar wat te noemen, dacht ik niet dat House of Cards onmogelijk was voor Trump.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Voordat Trump aan de macht kwam dachten we dat toch ook van "House of Cards"?
Optie 4: ze gaat iedereen vermoeien met een nieuw bedrijfsplan om zoveel mogelijk aan smart blockchain te gaan doenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:36 schreef Sodemieters het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als ze daadwerkelijk de volledige controle krijgt. Optie 1: ze is werkelijk totaal gestoord, stuurt die bedrijven vakkundig de afgrond in en blijft uiteindelijk zelf ook berooid achter. Optie 2: het was een uitgekiend plan, ze beseft dat ze incapabel is om die bedrijven te leiden, verkoopt de tent en gaat er vandoor met vele miljoenen. Optie 3: ze maakt er een dusdanige puinhoop van dat de autoriteiten ingrijpen en ze beland tin het gevang.
Dat lijkt mij optie 1...quote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Optie 4: ze gaat iedereen vermoeien met een nieuw bedrijfsplan om zoveel mogelijk aan smart blockchain te gaan doen
Ik ben meer benieuwd hoe de regering hierop gaat reageren. Of de banken waar Centric diep in zit.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:36 schreef Sodemieters het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als ze daadwerkelijk de volledige controle krijgt. Optie 1: ze is werkelijk totaal gestoord, stuurt die bedrijven vakkundig de afgrond in en blijft uiteindelijk zelf ook berooid achter. Optie 2: het was een uitgekiend plan, ze beseft dat ze incapabel is om die bedrijven te leiden, verkoopt de tent en gaat er vandoor met vele miljoenen. Optie 3: ze maakt er een dusdanige puinhoop van dat de autoriteiten ingrijpen en ze beland tin het gevang.
Koekoekquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef freako het volgende:
Weer een artikel in Tubantia. Er is gegrasduind in emails van 'Gerard Sanderink', waarschijnlijk geschreven door Rian van Rijbroek. Lees en huiver:
https://www.tubantia.nl/e(...)jbroek-aan~acca51fd/
Genot dat mensen gelijk terugmailen met Hallo Rianquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef freako het volgende:
Weer een artikel in Tubantia. Er is gegrasduind in emails van 'Gerard Sanderink', waarschijnlijk geschreven door Rian van Rijbroek. Lees en huiver:
https://www.tubantia.nl/e(...)jbroek-aan~acca51fd/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |