Ach welja joh, gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
@:speedfight @:happycharly @:-shii- @:paul @:loveable @:iedereen We kijken of er interesse is om morgen (zondag) weer een potje te spelen. Tijd rond 20:30 (nederlandse tijd). Interresse?
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
@:speedfight @:happycharly @:-shii- @:paul @:loveable @:iedereen We kijken of er interesse is om morgen (zondag) weer een potje te spelen. Tijd rond 20:30 (nederlandse tijd). Interresse?
Misschien moeten we wat minder rondes doen als er teveel mensen zijn. Maar ik denk dat het morgen wat rustiger zal worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, alleen niet hele pot als dat niet erg is
Jammer, maar volgende keer beterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ach welja joh, gezellig
Edit: ik dacht dat je vanavond bedoelde, morgenavond kan ik niet helaas!
Ik kan dan niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan dan niet.Maar veel plezier alvast.
Doe maar rustig aan. Er komen nog andere keren dat we het gaan spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Misschien als het spel heel lang duurt dat ik nog kan aanhaken, maar ik denk het niet.
oh had mij ook ff getagd, dan was ik aangehaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
Jammer, want er was bijna niemandquote:Op maandag 16 januari 2023 01:37 schreef Moira het volgende:
[..]
oh had mij ook ff getagd, dan was ik aangehaakt
Misschien volgende keer gewoon iedereen taggen die moemoe laatste keer getagd heeftquote:
Had het gemist, andere keer doe ik graag mee!quote:
Leeeeeuk. Ik pak m'n lappie, totzo!quote:Op zondag 22 januari 2023 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
@:DeHovenier
@:Flippiee
@:RensAjacied
@:FlippingCoin
@:GGMM
@:Koen66
@:skysherrif
@:Moira
@:BasEnAad
@:FL_Freak
@:Phoenyx
@:Kopjechino
@:Parafernalia
@:Already_in_use
@:madam-april
@:devzero
@:Tjacka
@:FreshFruit
@:tonja
@:Jippie
@:00wildchild
@:stokj
@:SwJ
@:Filosoofert
@:Grrrrrrrr
@:nogeenoudebekende
@:johannes_vermeer
@:einzeinz
@:JR-Style-93
@:Haags
@:noodgang
@:DerRabbit
@:Hooidraad
@:hemarookworst
@:Borrelnootje00
@:Dven
@:R-woud93
@:Littlerabbit
@:Limoentjuh
@:Moonlight
@:I
@:chufi
@:engine
@:-Shii-
@:Loveable
@:Speedfight
@:datismijnmening
@:HappyCharly
-------------------------
https://skribbl.io/?niCwhhW2
Voor wie zin heeft![]()
max aantal mentions per postquote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef devzero het volgende:
Waarom doen sommige mentions het niet in die lijst?
Bv @:loveable en @:speedfight ?
Tekenen vast wel.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:30 schreef Loveable het volgende:
Als dat op de tablet kan doe ik wel even mee
Die is er ook, die doet ook gewoon mee ;p ik wou alleen checken wanneer mensen kunnen komende 2 weekenden, dat we met een grote groep kunnen.quote:
Maar mag ook wel op zondag 29 januari of 5 februariquote:Op zondag 22 januari 2023 21:15 schreef Speedfight het volgende:
[poll=4979]
Als je nou meerdere data kan, reageer die even hieronder.
Hopelijk volgende keer met zoveel mogelijk mensen
Er is niks mis met mijn ogenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:26 schreef Moira het volgende:
Mooiste paint van de avond was wmb deze van @:FL_Freak
[ afbeelding ]
En even voor het nageslacht vastleggen dat ik nog van @:moemoe weet te winnen
[ afbeelding ]
Dan wil ik graag nog even jullie mening over het volgende.
Links is wat @:moemoe paint (woord was 'bloed), rechts is welke kleuren zij gebruikt zegt te hebben:
[ afbeelding ]
[poll=4945]
Wacht jij maarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Beetje kleurenblindheid heeft niks met scherp zicht te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |