Superwormjim is tegenwoordig SwJquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef moemoe het volgende:
@:DeHovenier
@:Flippiee
@:RensAjacied
@:FlippingCoin
@:GGMM
@:Koen66
@:skysherrif
@:Moira
@:BasEnAad
@:FL_Freak
@:Phoenyx
@:Kopjechino
@:Parafernalia
@:Already_in_use
@:madam-april
@:devzero
@:Tjacka
@:FreshFruit
@:tonja
@:Jippie
@:00wildchild
@:stokj
@:SuperwormJim
@:Filosoofert
@:SolidasRock
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Superwormjim is tegenwoordig SwJ
Ik heb deze post helemaal gemist, sorryquote:Op maandag 2 mei 2022 16:30 schreef Loveable het volgende:
Gaan we nog een keer weer skribbelen @:moemoe
Count me in. Alleen hou wel rekening met het tijdsverschilquote:Op maandag 9 januari 2023 05:11 schreef moemoe het volgende:
''Waarom mention je mij?''
Voor de gezelligheid en omdat ik je verwacht bij een potje Skribbl deze week, oké, doei.
Haags kwartiertje is al lange tijd Haagsquote:Op maandag 9 januari 2023 05:10 schreef moemoe het volgende:
@:Grrrrrrrr
@:nogeenoudebekende
@:johannes_vermeer
@:einzeinz
@:JR-Style-93
@:haags_kwartiertje
@:noodgang
@:DerRabbit
@:Hooidraad
@:hemarookworst
@:Borrelnootje00
@:Dven
@:R-woud93
@:Littlerabbit
@:Limoentjuh
@:Moonlight
@:I
@:chufi
@:engine
@:-Shii-
Haha, dat maakt niet uitquote:Op maandag 9 januari 2023 05:09 schreef moemoe het volgende:
Ik heb deze post helemaal gemist, sorry .
@Haags Haga, kom meedoen. Dan kan ik van je winnenquote:Op maandag 9 januari 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is al lange tijd Haags
Superleuke virtuele date, deal.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:29 schreef Paul het volgende:
@:speedfight zullen wij een x meedoen hee
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:33 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Superleuke virtuele date, deal.
@Speedfight en ik willen ook meedoenquote:Op maandag 9 januari 2023 05:11 schreef moemoe het volgende:
''Waarom mention je mij?''
Voor de gezelligheid en omdat ik je verwacht bij een potje Skribbl deze week, oké, doei.
Hoe laat hoe laat vrijdag?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speedfight en ik willen ook meedoen
Ik lees altijd braaf het topic door.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:42 schreef Paul het volgende:
[..]
oh is het vrijdag, zie nergens een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |