Als ik het nog volhoudt om wakker te blijven dan kom ik (ben best wel slaperig geworden)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:39 schreef moemoe het volgende:
Om 22.30 uur gaan we weer tekenen!
Tot zo!
Als je in de ochtend wilt spelen dan ligt de helft hier nog te slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:55 schreef phoenyx het volgende:
Dan ben ik toch al helemaal dronken man, wat zijn dit voor tijden?
Nee maar meer rond 21:00 ofzo. Het zijn hier vaak zulke late tijden. Waarom niet na het eten om 19:00 en rond 21:00 ofzo. Altijd 23:00 en 1:00 etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je in de ochtend wilt spelen dan ligt de helft hier nog te slapen
Daar zit wel wat in inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee maar meer rond 21:00 ofzo. Het zijn hier vaak zulke late tijden. Waarom niet na het eten om 19:00 en rond 21:00 ofzo. Altijd 23:00 en 1:00 etc.
Maar dan speel jij niet dus willen minder mensen spelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:32 schreef moemoe het volgende:
Het staat een ieder natuurlijk vrij om zelf een potje aan te maken, ook op een eerder moment.
Poor thing, hahaatjesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat kan volhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje oké 👍quote:
Ik lag al in bed helaas.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef moemoe het volgende:
En we zijn gestopt met spelen, toedels!
PS: bij uitzondering mag er geschreven worden.
Maybe.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik lag al in bed helaas.
Maar ben benieuwd wie er gewonnen heeft of is dat een retorische vraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |