Duidelijk bloed van iemand met weinig zuurstof erin, vandaar de kleur donkerroodquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:26 schreef Moira het volgende:
Mooiste paint van de avond was wmb deze van @:FL_Freak
[ afbeelding ]
En even voor het nageslacht vastleggen dat ik nog van @:moemoe weet te winnen
[ afbeelding ]
Dan wil ik graag nog even jullie mening over het volgende.
Links is wat @:moemoe paint (woord was 'bloed), rechts is welke kleuren zij gebruikt zegt te hebben:
[ afbeelding ]
[poll=4945]
Ik zou dit meer opgedroogd (bruin) bloed vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Duidelijk bloed van iemand met weinig zuurstof erin, vandaar de kleur donkerrood
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou dit meer opgedroogd (bruin) bloed vinden
Dan was deze persoon er al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou dit meer opgedroogd (bruin) bloed vinden
Héél weinig zuurstofquote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:15 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Dan was deze persoon er al een tijdje niet meer
Hahahaha dat was inderdaad echt een meesterwerkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:58 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond het erg leuk en met zoveel users had ik nog niet meegemaakt. Maar excuses voor m'n belabberde tekeningen. Met een muis lukt het mij gewoon niet om iets fatsoenlijks te tekenen en ik zat ook nog eens te knoeien met de gum enz.
Gelukkig was het wel heel goed gelukt om het woord 'groen' te tekenen.
De beste paints zijn de slechtste paintsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:58 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond het erg leuk en met zoveel users had ik nog niet meegemaakt. Maar excuses voor m'n belabberde tekeningen. Met een muis lukt het mij gewoon niet om iets fatsoenlijks te tekenen en ik zat ook nog eens te knoeien met de gum enz.
Gelukkig was het wel heel goed gelukt om het woord 'groen' te tekenen.
Mijn salami werd anders absoluut niet gewaardeerd. Jammer na mijn sterke 'vieren' tekening, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:27 schreef Moira het volgende:
[..]
De beste paints zijn de slechtste paints
Ja ok je hebt ook zo slecht dat ze kut zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn salami werd anders absoluut niet gewaardeerd. Jammer na mijn sterke 'vieren' tekening, al zeg ik het zelf.
Jouw salami was geelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn salami werd anders absoluut niet gewaardeerd. Jammer na mijn sterke 'vieren' tekening, al zeg ik het zelf.
HAHAHA dat had ik niet doorquote:
Ik doe wel mee, alleen niet hele pot als dat niet erg isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
@:speedfight @:happycharly @:-shii- @:paul @:loveable @:iedereen We kijken of er interesse is om morgen (zondag) weer een potje te spelen. Tijd rond 20:30 (nederlandse tijd). Interresse?
Ach welja joh, gezelligquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
@:speedfight @:happycharly @:-shii- @:paul @:loveable @:iedereen We kijken of er interesse is om morgen (zondag) weer een potje te spelen. Tijd rond 20:30 (nederlandse tijd). Interresse?
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
Misschien moeten we wat minder rondes doen als er teveel mensen zijn. Maar ik denk dat het morgen wat rustiger zal worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, alleen niet hele pot als dat niet erg is
Jammer, maar volgende keer beterquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ach welja joh, gezellig
Edit: ik dacht dat je vanavond bedoelde, morgenavond kan ik niet helaas!
Ik kan dan niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan dan niet.Maar veel plezier alvast.
Doe maar rustig aan. Er komen nog andere keren dat we het gaan spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Misschien als het spel heel lang duurt dat ik nog kan aanhaken, maar ik denk het niet.
oh had mij ook ff getagd, dan was ik aangehaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef devzero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |