Ik ben wel een alcoholist ja (alsmede drugsverslaafde).quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij bent wel een zuiplap of niet? Verklaart ook wel waarom je Gurnie oke vindt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bunting moet alles op alles zetten om deze leg te winnen
Shit, PSVCL en ik zijn het met elkaar eensquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef PSVCL het volgende:
Cmon Price
Iedereen wil een finale tussen Anderson en Price
Prima. We staan nu op 8 toch? Of heb ik er nog eentje gemist?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
11 ton+ was blijkbaar het hoogst, tussen Taylor en Painter.
Dat betekend dat je er verstand van hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Shit, PSVCL en ik zijn het met elkaar eens
Ach dan gaat Gerrie zijn pijlen weer weg gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sorry maar je weet dat we hier niet roddelenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel een alcoholist ja (alsmede drugsverslaafde).
Ik denk dat ik zo’n 3% drink van wat Tong80 (geen mention) drinkt, moet je nagaan
Da's grappig, die indruk krijg ik nou nooitquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat betekend dat je er verstand van hebt
Ik zou geen pis van Tong drinken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel een alcoholist ja (alsmede drugsverslaafde).
Ik denk dat ik zo’n 3% drink van wat Tong80 (geen mention) drinkt, moet je nagaan
Stukje opstand.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het bleef nog lang onrustig in Sobibor
Oh ik heb er nog eentje gemist blijkbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:38 schreef Doevelaer het volgende:
10 ton+ finishes en we zijn halverwege.
Ja, maar zeg je dan elke keer bingo als je het ziet gebeuren?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen vandaag al 3e of 4e keer
Vooral als ik er zin in hebquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, maar zeg je dan elke keer bingo als je het ziet gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |