abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2021 @ 01:58:25 #276
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_197866038
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:57 schreef engine het volgende:

[..]

Hey vriend *O*
Hey grote vriend. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197866039
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:56 schreef engine het volgende:

[..]

Ik heb geen volger :'(
Ja sorry, niet specifiek nee, ik volg jou niet maar kom je her en der tegen. :D
Komt wel goed hoor, aai over je bolletje.
pi_197866044
twitter

:D
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_197866047
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Helemaal niks in Leeuwarden.
Tsss schande maar volgens mij komt het er toch wel aan dan, had toch kaartje gezien waar we het allemaal kregen, of misschien heb ik het toch niet goed gezien dan, afijn, ruk voor jullie dan, of niet als je er niet van houd.
Hier zie ik in ieder geval mijn deurmatten buiten niet meer dus zeker 2 cm nu. *O*
pi_197866054
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:58 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ja sorry, niet specifiek nee, ik volg jou niet maar kom je her en der tegen. :D
Komt wel goed hoor, aai over je bolletje.
Awh doet me toch goed :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197866055
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:00 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Omg ja _O-
Kut, verkeerde topic eigenlijk. :P
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_197866062
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Kut, verkeerde topic eigenlijk. :P
_O-
Nog een keer en dan in de goede doen. Succes.
pi_197866064
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:00 schreef engine het volgende:

[..]

Awh doet me toch goed :Y
Gelukkig maar anders deed ik het voor niets.
pi_197866078
The after after party _O-

zondag 7 februari 2021 @ 02:08:49 #287
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_197866101
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:08 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ik heb nu geen zin in tubejes.
Nou ja zeg. -O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197866119
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Nou ja zeg. -O-
Ja sorry, is niet beledigend bedoelt of zo maar gewoon eerlijk dus dat er dan ook geen reactie op komt van mij hoe ik het vind want ik klik dus niet. Toch een soort van gesprek hiero nu he. :P
pi_197866126
En de afterparty is het ook niet echt hiero, we hebben ons verspreid. Maar we vervuilen de COS iig niet meer. *O*
pi_197866159
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:12 schreef ChocoFan het volgende:
En de afterparty is het ook niet echt hiero, we hebben ons verspreid. Maar we vervuilen de COS iig niet meer. *O*
jeeej goed van ons *O*
pi_197866164
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:16 schreef engine het volgende:

[..]

jeeej goed van ons *O*
Ja trots op ons. *O*
  zondag 7 februari 2021 @ 02:22:32 #292
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_197866186
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:17 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ja trots op ons. *O*
Netjes hoor. ^O^
  zondag 7 februari 2021 @ 02:50:33 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197866295
wow ... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 8 februari 2021 @ 12:25:27 #295
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_197887174
Gister rond etenstijd zaten die belgen weer met elkaar te roddelen in de was kamer.
Walgelijk
pi_197916555
Duidelijk dat ik de serie niet gevolgd heb, want ik lees nu dat Jerrel zichzelf enorm onpopulair aan het maken is. Ik trek me dan ook in schaamte terug van mijn vorige posts hier. :P Blij dat het topic terug in leven werd gewekt desondanks.
pi_197928924
Hoi! Ik weet totaal niet of dit het juiste topic hiervoor is. Ik gebruik Fok! eigenlijk vooral om de streamverslagen te lezen van BB. Voor mijn opleiding ben ik bezig met een artikel over Big Brother, en dan in het bijzonder over de (echte) intenties van kandidaten. Doen ze bijvoorbeeld echt mee voor het experiment, of (stiekem) voor Instagram-bekendheid/bekendheid voor hun beroep. De exit van 3 kandidaten van laatst kan bijvoorbeeld ook liggen aan het feit dat voor hen de andere kanddiaten niet oprecht waren.

Mijn onderzoekje loopt voorlopig nog, de deadline is ook pas over ca. 5 weken. Tot die tijd zou ik het echter heel chill vinden als jullie misschien wat dingen zijn opgevallen. Ik zie in het COS-gesprek nu momenteel iets voorbij komen over dat Julie/ Jerrel het (weer) hebben over x aantal Instagram-volgers.

Als jullie niet willen helpen, ook prima!

Fijne dag allemaal (en als dit ergens anders thuishoort, hoor ik het ook graag!).
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:44:31 #298
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_197945773
Kan iemand mij uitleggen wat het financiële gewin voor de makers van BB is om Belgen (Vlamingen) en Nederlanders samen te doen?
Er zijn meer dan 17 miljoen nederlanders en slechts 6 miljoen vlamingen.
Door vlamingen i.p.v. nederlanders te doen is het programma natuurlijk minder interessant voor nederlanders om te kijken dan wanneer je extravertre hollanders erin zet.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_197961475

was het meest populaire lied van afgelopen jaars duitse promi bb

winnaar daar was een van mijn favorieten, 86 jarige sportcommentaar legende Werner Hansch
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_197961634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het financiële gewin voor de makers van BB is om Belgen (Vlamingen) en Nederlanders samen te doen?
Er zijn meer dan 17 miljoen nederlanders en slechts 6 miljoen vlamingen.
Door vlamingen i.p.v. nederlanders te doen is het programma natuurlijk minder interessant voor nederlanders om te kijken dan wanneer je extravertre hollanders erin zet.
Huidige evolutie in Vlaanderen: groeiende interesse in Nederland. En niet iedereen deelt dezelfde mening he? Er zijn ook veel extraverte Vlamingen en introverte Nederlanders. Ik ben een extraverte Vlaming.

Nederland is trouwens enorm divers. Niet iedere Nederlander is een Randstedeling (Brabanders roddelen vaak, Hollanders zijn meer in your face b.v.) en natuurlijk is het soms terecht voor een Randstedeling om neer te kijken op de boeren van de provincie en niet louter te wijten aan de arrogantie van de stedeling. Dat ken ik ook wanneer ik het tegenkom als stedeling (Antwerpenaar) en op mijn vorige baan kwam ik juist met dergelijke Randstedelingen het beste overeen omdat ze zich er het minst bekrompen waren.

Ik denk dat in de nabije toekomst staatsmythes een enorme deuk gaan krijgen in de Lage Landen. Zelf ga ik nog wel eens verhuizen naar Nederland, voorbereid op de losse flodders en vooroordelen, want dat zijn ze meestal wel degelijk. Enkel het accent alleen en onvertrouwdheid is al vaak genoeg om erop te stuiten. Dat heet 'Nederlandse kleinzeiligheid', Nederlands in de breedste zin van het begrip (niet het land Nederland dus, België betekent Nederland trouwens ;)).

Ik bedoel: je hebt Hollanders die denken dat ze geen AN met een Vlaams accent begrijpen. Een schoolvoorbeeld van dat fenomeen is bijvoorbeeld een kutserie (van bedenkelijk allooi, trouwens) als 'Hollands Hoop'op Netflix met een AN-pratende Belg die als enige persoon ondertiteld wordt (Peter Van den Begin heeft zich in het zak laten zetten met die rol ;)). Is dat geen regionalistische tunnelvisie en dat jegens een erg gelijkaardig buurland?

Zelf trek ik me die onzin niet aan, maar het blijft wel onzin en ik benoem het op gezette tijden ook als dusdanig.

P.S.: De persoon die ik als beste vriend beschouw komt uit Delft. Maar ja, ik besef hoe klein Nederland en België zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danielion op 12-02-2021 11:27:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')