quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er geen Aziatische darter meedoet.
Aziaatdieoverochestruikelt.gifquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Inderdaad, maar jammer is het wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het topic snel dus lees je er zo overheen.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar jammer is het wel.
Ik schaar mij volledig achter @:tjjwester
Mesut Ozil kloon deed gewoon meequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Wenge Xie snuifgodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef jullie deze fantastische Aziaat
[ afbeelding ]
Dartswarehouse!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk graag op dat de RTL shop eigenlijk Dartswarehouse is
Had ik al Dartswarehouse gezegd
Snuifgodquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk maatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte Sierd imitatiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Szura het volgende:
Er is een partij bezig, Zjak. Met je shop.
Ga gewoon iets anders doen man, het is 1 januari, ben kapotmoe en ik ben teveel serotonientjes kwijt om mij hier niet aan te irriteren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:47 schreef KingRoland het volgende:
171genotquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Snuifgod verdient elk jaar een wildcardquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Sowquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga gewoon iets anders doen man, het is 1 januari, ben kapotmoe en ik ben teveel serotonientjes kwijt om mij hier niet aan te irriteren.
Dik kontje, beetje oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |