@Coco weigert wel meer te openen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom weigert @:coco een nieuw topic te openen?
Het commentaar van Zjak en Frank bij de WGP2015-finale tussen Van Gerwen v Torrenten blijft wel het leukst.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef Szura het volgende:
Marcel weer hoopvol alles richting MvG aan het redeneren. Dit kan weer een mooie compilatie worden als chizzy wint.
Gelukkig juichen we in DRT niet voor de vlaggetjes, dus het topicrecord zal alsnog sneuvelenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef DKUp het volgende:
Straks liggen alle NEDERLANDERS ERUIT....
Nachtmerrie van Maaijeuwrt......
jij bent ook een kutuserquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik noem je gewoon bij de naam als ik je een kutuser noem @:kingroland
Ik wilde dat iedereen eens goed mijn post en daarmee de post van @Bluedisplay las.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom weigert @:coco een nieuw topic te openen?
Heeft van Barneveld zijn comeback al aangekondigd?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef DKUp het volgende:
Straks liggen alle NEDERLANDERS ERUIT....
Nachtmerrie van Maaijeuwrt......
Post 42 dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik laat hem lekker staan, stelletje nonvaleurs
Ik heb het niet gelezen dus dat werkte dat niet goed. Geen goede strategie dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde dat iedereen eens goed mijn post en daarmee de post van @:bluedisplay las.
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het commentaar van Zjak en Frank bij de WGP2015-finale tussen Van Gerwen v Torrenten blijft wel het leukst.
Dit is jammer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik laat hem lekker staan, stelletje nonvaleurs
Hou jij je maar bij marketing strategie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen dus dat werkte dat niet goed. Geen goede strategie dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |