Ja leukquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent
Ondanks dat @:wereldgozer hier blijkbaar anders over denkt.
Ik geef bewust geen antwoord op deze vraag. Voor je het weet ga ik op vakantie makker.quote:
Wat een ontvangst.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hier
Maar er zijn grenzen
Die kans acht ik zeer klein. De kans dat ik bij de big 4 wordt aangenomen is denk ik groter.quote:
Gewoon in bescheiden kringquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
nog steeds geen corona gekregen in de kerk? of al groepsimmuniteit ontwikkeld daar
Nee omakutje.nlquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Goede reviewsite gevonden zo te zien hier. Is dit bengi.nl?
Omdat commercie belangrijker is dan ALLESquote:
Inclusief warm bad, al zijn sommige users in FB het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk op dat de DRT users de dagjesmensen met alle liefde het een en ander uitleggen
Normaal worden ze uitgescholden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk op dat de DRT users de dagjesmensen met alle liefde het een en ander uitleggen
Even iets parkeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe moet Van Gerwen dit nog omdraaien?
FA status zelfsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Normaal worden ze uitgescholden.
Wat raar, zal zeker niets te maken hebben met een mod status.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |