quote:
Maandag (gisteren) weer bij Elena geweest. Ik was er om 10.00 uur in de veronderstelling dat ik de eerste zou zijn in haar drukke agenda.
Bij aankomst zag ik iemand wegrijden.. schurk..!
Ondanks dat...ongelofelijk hoe snel zij weer bloedgeil kan worden. Binnen no time was ze weer kletsnat en kwam trillend klaar door mijn flinke befbeurt.
Maar iets zei me dat ze niet zo'n behoefte had om intiem te gaan. Misschien dat mijn voorganger wat flink geschapen was
Geeft niks, ik hou meer van knuffelen en vrijen. Dat hebben we ook uitgebreid gedaan.
Soppend en smakkend pijpte ze me en begon wat later met zalf mijn tokus te masseren. Totdat ik aangaf dat ze op me moest liggen, waarna het masseren van mijn snaak verder ging, maar dan met haar natte doosje, zonder haar handen dus. Het kon haar niets schelen dat mijn paal zo elk moment in haar kon glijden, mij ook niet trouwens. Ook al had ik NZC afgezworen.
Maar het ging goed en het was een geweldig gevoel, vooral toen ze haar benen sloot en mijn ding nog beter kon masseren door met haar heupen te draaien.
Dat was te veel voor me.. ik riep: your mouth..! en ze kroop snel naar beneden om me de laatste pijpbeurt te geven. Toen spoot ik mijn opgespaarde cum in haar mondje en keel. Ze zoog rustig door totdat ik uitgeraasd was en liep toen, op haar volle mond wijzend, naar de badkamer.
Ik heb ingevuld: "rookvrij" maar dat is omdat ik nooit iets geroken heb. Wel gek, want we hebben samen naderhand nog een sigaretje gerookt, hehe! Ze is heel proper op zichzelf.
Liefhebbers moeten opschieten, want ze gaat vrijdag weer voor 14 dagen naar huis!
Kan dit?