En aanvallend dartsenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:46 schreef Szura het volgende:
Gurney begint in de zone te komen. Nu moet hij het goede gevoel proberen te houden en proberen de focus te houden.
Ramos is ziek. Wordt nog leuk tegen Zelta.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:46 schreef Szura het volgende:
Gurney begint in de zone te komen. Nu moet hij het goede gevoel proberen te houden en proberen de focus te houden.
Gewoon.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:46 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je een kapsalon én een frikandel bestellen, wat is dat voor combinatie?
Stukje oliebol met mayo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:46 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je een kapsalon én een frikandel bestellen, wat is dat voor combinatie?
Ziek in z’n kop jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ramos is ziek. Wordt nog leuk tegen Zelta.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die van @:RamboDirk is een zeeschelp.
Ik ook nietquote:
Kinderhapje.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die van @:RamboDirk is een zeeschelp.
Van_Poppelquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wie doet dit?
Wellicht is het toch wel lekker.
Oh ik denk niet meteen aan hem bij kapsalons.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet
Toen ging iedereen het hier opeens over kapsalons hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |