quote:
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Top2000 topicquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/5428
(lol)
Heb even uitgelogd om te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan lukt deze ook niet.
COR / Hoge druk in COR
Oh ja, dat is ook gestopt. Krijgen we nu de schijtlol van dagjesmens @Mexicanobakker weer terug?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Top2000 topic
Onderliggend lijden
Gooi user Wuppie op zijn minst op read-only modus dan. @GGMMquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb even uitgelogd om te kijken.
Ik baal er vreselijk van dat ik dit moet missen.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gooi user Wuppie op zijn minst op read-only modus dan. @:GGMM
Gooi je even een mention de deur uit als het begint?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Van Gerwen, ik verwacht je.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Van Gerwen, ik verwacht je.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gooi je even een mention de deur uit als het begint?
Ik hoor dat VBL-users hier welkom zijn, dus ik kijk graag een keertje mee.
Graag. Ga eerst nog een aflevering (of 2) Queens gambit meepakken dus die eerste pot sla ik over.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je vanavond weer een mention als MVG moet? (al zou ik de eerste pot ook zeker kijken)
BethGodinquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag. Ga eerst nog een aflevering (of 2) Queens gambit meepakken dus die eerste pot sla ik over.
Zelfs @TjjWester is wat mij betreft welkomquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard.
DRT is een warm bad, iedereen is hier welkom. Vanmiddag hebben we de regels even uitgelegd aan nieuwkomer capuchon jongen. (die nu zelf allemaal nieuwe regels wil bedenken)
@Zipportal graag Lenny even mentionen, ik ga bij 'vrienden' kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag. Ga eerst nog een aflevering (of 2) Queens gambit meepakken dus die eerste pot sla ik over.
Komt hij alleen bij het vlaggetje?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:zipportal graag Lenny even mentionen, ik ga bij 'vrienden' kijken.
Bethgodin
En @GGMM ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt hij alleen bij het vlaggetje?
Zie het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |