Ik kan wel een leuke act opzettenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Gurney weer een act op zet kan het een leuke schreeuwwedstrijd worden
Nieuw woordje geleerd?quote:
Ga je weer inloggen op Yannickdv_?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan wel een leuke act opzetten
Dit komt vandaag niet goedquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon nog 99.4 voor Dirk. Prima joh, komt goed
Doet mij pijn dat je denkt dat dat mijn niveau isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ga je weer inloggen op Yannickdv_?
Ik heb eigenlijk wel zin in een ouderwetse pot tussen die tweequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geef gerrie wel meer kans tegen Mike
Ik trek partijen van Price per definitie erg slechtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney-Price is overigens een prima affiche.
Ik ben dan ook voor Gurneyquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een WK zonder Gerrie/MvG is geen WKquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een ouderwetse pot tussen die twee
Dat wordt weer ruzie.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die sla ik even over.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dik kans van ja. ALlebei nare spelers eigenlijkquote:
Gaat toch wel 6-1 wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een ouderwetse pot tussen die twee
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn xtc kater is echt nog lange niet voorbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh mooi potje. Prima om die xtc kater mee weg te spoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |